City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Shurican
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Zann
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Namine
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Aiko
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Amber
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Haylin
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Melody
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2votin10Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Somethings strange in here?:::Matthew

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 16:24

Matthew bed bare sine tænder sammen da han havde mærket hendes knytnæve mod sin kæbe, han slikkede sig let inde i munden da han havde bidt i sig selv. han lyttede på hvad hun sagde og begynde at grine "sten nej" sagde han og var ikke lavet af sten og havde heller ikke lyst til at være lavet af sten, det ville bare være for tungt at gå rundt så. han var ligeglad med om hun var løbet hjemmefra eller ikke, hun var stadig en rigmands datter i hans øjne. han vende hurtigt sit blik mod hende da hun gik mød døren, det var som om han forsvandt og stod bare pludselig foran hende. han havde taget fat i hendes håndled og kastede hende med hård kraft tilbage mod muren, og lukkede bare døren efter sig og vende sit blik mod hende igen "du skulle havde været en sød pige fra starten ellers havde dette aldrig sket" sagde han og gik hurtigt hen mod hende og tog fat omkring hendes hals og trykkede hende bare op mod muren, han tog hendes håndled i sin anden hånd "et lille minde fra mig" sagde han inden han bed hende hårdt i håndledet
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 16:31

Kimberly betragtede ham da han stod foran hende og hun måtte give op da han tog fat i hende og smækket hende mod muren igen, denne gang havde han om hendes hals og for hver modvillig bevægelse hun gav, han ikke ville have? kunne hun mærke grebet strammes om halsen"Urgh sli..slip.. mi..mi..mig!" hun bed tænderne sammen og så mod ham i det han tog hendes håndled op til munden og da han bed til årh ha... da han bed til kunne man høre et øredøvende skrig igennem rummet og sikkert os ude fra det. "ARRRRRRRR!!!!" hun fik tåre i øjnene og så blodet flyde og rystet over hele kroppen, dette var et ar der næppe ville heale hurtigt!?. hun fik revet med neglene nogen lange ridser ned af hans finger i det hun prøvede at fjerne hans hånd...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 16:40

Matthew vende sit blik mod hende og så bare på hende, mens hans tunge hjalp med at der ikke skulle gå så meget blod til spilde. han sugede let hendes blod ned i halsen på sig selv, det var en smag han virkelig elskede. blod i det hele taget dog drak han aldrig dyre blod og kunne heller ikke lide det, han trak sine tænder lidt efter ud af hendes håndled og slikkede sig let om munden "mmh du smager godt" sagde han og gav et grin fra sig, inden han tørrede det sidst blod væk fra sin mund og gav bare slip på hende. sårene på sine fingere healede hurtigt i det som om det slet ikke havde været der, han vende sig bare om og gik hen og samlede sin bog op hvorefter han gik ud af døren
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Angelica

Kimberly Angelica


Antal indlæg : 69
Bosted : Hvor hun nu ender?.
Job/hobbies : intet

Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 16:52

Kimberly faldt ned mod jorden og landet på knæene og tog sig til halsen og hostet i det hun så efter ham og bed tænderne sammen og tog hånden han havde bidt i til sig og lukket øjnene i bare smerte. Hun fik tåre ned af øjnene men lod ingen hulken komme frem. Hun sukket inderligt og rejste sig efter noget tid han var gået ud af døren. Hun betragtede stille omgivelserne og sukkert, mens hun med svage ben gik igennem mængden og lidt ligbleg. Hun kom endelig ud fra undergrunden og så rundt--mørket var faldet på den var sikkert nær de 21 stykker ? og overskyet. Hun så rundt og gik stille hen mod sin bil og satte sig ind i den og fandt noget stof frem og rev i stykker og bandt om håndledet og kørte lettere blodmanglende til hospitalet.. det føltes underligt, hjertet kørte på fuldtryk og hendes åndedræt var ureglmæssigt fordi kroppen ikke var vand til det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 EmptySøn 29 Aug 2010, 17:09

Matthew havde bare været ligeglad med hende, tit havde han slået folk ihjel pågrund af de gjorde ham sur. men denne gang gad han ikke slå ihjel, han var ret af at slå folk ihjel som ikke var mad og tanken om der til sidst ikke ville være flere mennesker i verden ville jo ikke være så godt. han havde gået ud af undergrunden og bare videre hjem mod sin herregård

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Somethings strange in here?:::Matthew   Somethings strange in here?:::Matthew - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Somethings strange in here?:::Matthew
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» A Cold Night - Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: