City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Shurican
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Zann
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Namine
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Aiko
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Amber
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Haylin
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Melody
Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_10Møde med en//Melody// - Page 2 2votin10Møde med en//Melody// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Møde med en//Melody//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyLør 30 Okt 2010, 10:46

Melody nikkede"jo mit smager godt jeg glad for at vi valgte det her sted at spise der er virkelig hyggeligt og meget flot"sagde hun og så rundt. "Herre du er meget stærk er du ikke"spurgte hun mens hun tog en bid til af hendes salat.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede til det hun sagde "ja det rigtig hyggeligt"sagde han med et smil på sine læber "hvem ved måske er jeg har ikke haft den modstander jeg ikke kunne klare endnu"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:14

Melody kiggede på ham med et koldt blik"Jeg hadder at være svag på en måde jeg føler at man ikke kan gøre ret meget i en kamp så"sagde hun og smillede så et bredt venligt smil"Men nu er jeg jo lidt stærk og snug hehe"sagde hun med et lille grin og lagde albuerne på på bordet"Herre hvor skal vi tage hen bagefter "spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du er da ikke svag"sagde han med et smil på sine læber og spiste stille vider "hvis der er nogen som er svage er det mennesker"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "og det ved jeg ikke hvor vil du gerne hen"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:19

Melody så på ham med et glad blik og smil"det glæder mig meget at de ikke syntes det herre"sagde hun og nikkede. Så spiste hun lidt af hendes salat mens hun tænkte lidt"Hmm jeg ved det ikke vi kunne måske gå rund ti byen for at se os omkring lidt"spurgte hun som et forslag. "Mennesker kan være svage men hmm har hørt at de også kan være stærke på hver deres måder"sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:21

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jamen det var da så lidt"sagde han og kiggede på hende mens han spiste sin mad og drak det de drak og kiggede på hende "ja det kan vi godt"sagde han med et smil på sine læber "ja men mennesker dør så lidt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:25

Melody nikkede"ja det gør de "sagde hun og tog en bid af hendes salt og tog en tår af det de fik at drikke til"det lyder godt herre det var jo også den by de havde tænkt dem at overtage ikk"spurgte hun med et skævt bredt smil. Hun lænede sig lidt tilbage på stolen"Hmm mennesker kan dø hurtigere hvis de bliver bidt af en vampyr de drikker jo al deres blod"sagde hun. Nu var Melody jo selv vampyr og havde tappet al blodet fra nogle mennesker.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:28

Han kiggede på hende "jamen mennesker kan jo også dø på mange andre måde de kan blive brændt man kan flå deres hjerte ud få dem til at drukne og mange andre ting"sagde han med et stille smil på sine læber "Jo det er denne by jeg vil overtage"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:31

Melody så på ham med et lille stort smil"Ja det kan de men mennesker der ikke har fortjent at leve syntes jeg man ligeså godt kan tappe blodet i sig"sagde hun og tænkte lidt mange mennesker havde gjort synder nok til at dø"Og jeg vil stå ed sin side altid"sagde hun med et smil til sin herre. Byen så trist ud men det var måske fordi tidspunket var om natten."Herre har de enlig dræbt nogen"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:36

Han kiggede på hende "nej ikke endnu men det kommer nok"sagde han med et stille koldt smil på sine læber.
Han kiggede på hende "det lyder da godt at du vil stå ved min side"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:38

Melody nikkede og var blevet færdig med at spise og kiggede på ham"Skulle vi gå"spurgte hun med et koldt bredt smil. Hun tog det røde silke sjal over skulderen mens hun kiggede forsat på ham for at vide om han var klar.Han vidste også at hun ville gøre det mesteren og hans tjener kunne man måske sige.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Ja lad os det"sagde han og var også lige blevet færdig med at spise og rejste sig op og gik så stille og roligt og ventede på hende engang i mellem
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:47

Melody rejste sig elegant op mens hun gik hen imod udgangen hun gik self ikke lidt foran ham for så kunne hun ikke se på ham. Melody nåede udenfor og kiggede rundt"Natten er faldet på det enlig meget rart"sagde hun og kunne mærke den frie luft og mørke omkring sig
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det er så smukt"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende "men hvor skal vi gå hen"spurgte han med et stille koldt smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 19:54

Melody tænkte lidt hvor kunne de gå hen der var så mange steder og veje de kunne gå hen"Hmm det et svært valg vi kan gå den ene vej men også den anden"sagde hun undren selvom man kunne gå den ene vej og den anden så var der også andre veje hun ikke kendte."Hmm hvor syntes du vi skal gå hen"spurget hun og vendte sig lidt rundt mod ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 20:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hmm skal vi ikke bare gå en af vejene og se hvor vi ender henne"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende.
Han gik stille og roligt den ene vej
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 20:05

Melody nikkede og fulgte efter ham"Jo lad os det man finder aldrig ud af hvor den ender hvis man ikke prøver"sagde hun og kiggede lidt rundt mens de gik få folk og væsner gik rundt i gaderne midt på aftenen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptySøn 31 Okt 2010, 21:29

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nej nemlig"sagde han med et smil på sine læber og gik vider


//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyMan 01 Nov 2010, 18:49

Melody kiggede rundt mens hun gik lidt der var mange ting at se men også meget som man sikkert ikke kunne se. Hun holdte et blik hen på Jaster"Tror du at der ville være folk til at få dig ned fra tronen"spurgte hun med et lille ondt blik og smil.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 16:29

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det vil jeg da tro at der er nogen som vil det"sagde han med et stille smil på sine læber "men jeg vil nok være forberedt hvem ved"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 16:33

Melody nikkede han var allerede meget stærk det syntes hun. Hun kiggede omkring lidt flokke af nattefolk vandrede rundt i gaderne hun kunne se mange flokke"Jaster tror du enlig at der ville være nogen stærke nok til at få dig ned fra tronen"spurgte hun me det koldt bredt smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Møde med en//Melody// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Møde med en//Melody//   Møde med en//Melody// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Møde med en//Melody//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Bravo //Melody//
» Her står jeg så regnen- melody
» Nyt møde, nyt sted-Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: via la shep-Hotel-
Gå til: