City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Her står jeg så regnen- melody EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Her står jeg så regnen- melody EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Shurican
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Cecillie
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Zann
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
sakref morladin
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Namine
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Aiko
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Amber
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Haylin
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Melody
Her står jeg så regnen- melody 2vote_10Her står jeg så regnen- melody 2votin10Her står jeg så regnen- melody 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Her står jeg så regnen- melody EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Her står jeg så regnen- melody

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 19:54

Tid:23:30
sted søen
vejr: regn
omgivelser: ingen

Xenan gik stille ude ved søen, hun pustede efter vejret hun var lige løbet far de fleste af hendes fars vagter, hvad var det hendes far, havde imod verden udenfor hendes landsby hun sukkede svagt hvorfor skulle de være så svært for ham forstå alt det elskede var her ude og ikke landsbyen. Hun havde idag sin kort bue med som var lavet af findeste egetræ hun koggerede og sin skulder og forsatte imod vandet hun betragtede sig selv vandet. Halvt-hest halvt. mennsker det var hvad hun var.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:01

Melody kom gående ned mod søen med et lilel smil på læben hun var gået sig en tur fordi hun havde brug for at få styr på hendes tanker da de var lidt rodet kunne man godt kalde det. Melody havde ne lang rød kjole på, rødt sjal over de kridhvide skulder, og sine røde øjne der vidste koldhed. Hun havde det lange brune hår hængene løs og så en person ligende skikkelse ved søen. Hun gik hen imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:20

Xenan hørte nogen komme og vendte sig om imod vekommende hun var smule bange. Da hun mærkede at det var et væsen hun stejlede fartruende " bliv hvor du er" svarede hun advarende, men hendes stemme knækkede flere gange hun andede ikke hvad for væsen det var. Hende muskler bevægede sig.hun søgte længere ud søen hun håbede at vekomende ikke kunne lide vand bakkede forsat men vandet var dybt nok til at skjule hele hendes heste del.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:26

Melody kiggede på hende med et lille venligt smil"jeg vil ikke gøre dig noget"sagde hun med sin blide venlige stemme. melody gik tættere på men stoppede ved få skridt da hun havde advaret hende. Hendes lange hår hang løst vampyr tænderne var gemt væk lidt inden i mundne det var sjældent at de kom frem. Hun
havde ikke tænkt sig at sætte tænderne ned i hendes hals det ville hun ikke gøre med medmindre der var en grund til at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:34

Xenan betragtede væsnet bleg og sikkert også kold hun var en vampyr Xenan stoppede da vandte nåede hende til under maven, overvejede hun skulle angribe, men havde kunne gøre imod vampyr stejlede endnu gang men stoppede så hun lært af erfaring man skulle stole på sådan nogle blod sugende dimser. Hun traskede langsomt hen imod vampyren hendes blik blev alligevel mere nysrrigt og hun stod næsten helt foran hende hendes hestedel var fuld af muskler og det kunne man også nemt se.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:38

Melody kiggede på hende mens hun rækte en hånd frem mod hende"Hej jeg hedder Melody Nightsky hyggeligt at møde dig..."stoppede hun det ville være bedst at hun sagde hendes navn før hun kunne sige at det var hyggeligt at møde hende og hendes navn. Hun beundrede søen den elskede hun at kigge på helst i flere timer da den var så smuk,og fredelig. Hun kunne godt mærke på hende at hun troede hun ville gøre hende noget men det ville hun slet ikke. Melody kiggede lidtog hendes hestedel hun var ja hvad kaldte man det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:48

" Xenan" svarede hun mærkede at Melody betragtede hendes hestedel, pigen opførte sig som hun aldrig havde set en kentaur før. Xenan tog ikke hånden nikkede med hovdet det sådan de hilste på hianden i hendes by og dette ville hun ikke lave om. Hun smilede kort før hun lod smilet falme bort.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:51

Melody kiggede kiggede på hende"Hyggeligt at møde dig Xenan"sagde hun venligt mens hun tog hånden til sig det gjorde ikke noget at hun ikke ville trykke den. "Hvad laver du herude ved søen og du er et mennneske og en hest e undskyld emn jeg ved ikke hvad du er"sagde hun og skammede sig lidt over at hun måske var kommet til at sige noget hun slet ikke burde sige, sagt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:55

" jeg er en kentaur" sagde hun rystede svagt på hovdet så vampyren havde ikke set sådan en hende før, hun sukkede kort " selvfølgelig har du set nogen som mig før" hendes toneleje belv mere og mere selvsikkert jo snakkede hun skridte omkring hende for så nærmer på melodys vampyrtræk " og du er heltsikkert en vampyr" sagde hun og man kunne nemt høre nysrrigheden i hendes stemme
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 20:59

Melody nikkede og kiggede på hende"Ja det har jeg sikkert "sagde hun tænkende hun havde da mødt nogle kentauer før men det var lang tid siden at hun havde mødt en. Melody kiggede på hende"Ja en vampyr et blodsugende væsen"sagde hun bare lige sådan kort i en tone der sagde og lød til at hun var stolt over det hun var. Hun lod blikket falde rundt"er du tit hernede ved søen, og hvad er en kentauer s fjende enlig"spurge hun nyssgerigt med et lille smil over læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 21:07

" hvad vores fjender er?" spurgte hun tænkende hendes blik blev tænksomt jo vampyre var måske en af dem, også mennskene " vampyre og mennsker" svarede hun men var ikke helt sikker på det var rigtigt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 21:09

Melody kiggede på hende da hun sagde det det gjorde hende lidt nervøs for så haddede hun jo hended ahun jo var en vampyr. Nej hun måtte vide om hun gjorde det"hadder du så mig"spurgte hun med et lille løftet øjenbryn sleovm Melody jo godt kunne ligne en ond vampyr bare ved et blik på hende betød det ikke altid at hun var det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 21:23

" sig mig hvad tror du?" spurgte hun med drillende tone hun gik stadig cirkler omkring Melody hun betragtede hvordan melody blev nervøse og det morede hende smule for hvis melody ville kunne sagtens gøre det af med Hende. gav sig trave rundt i cirkel stadig omkring Melody.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 21:27

Melody holdte øje med hende da hun travede rundt om hende godt hun ikke blev svimmel af det det gjorde hende glad at hun ikke så hende som en fjende eller det troede hun da siden at Xenan ikke havde angrebet hende eller noget ligende"Det enlig første gang efter så lang tid jeg møder en kentaur"sagde hun beundrene lidt. Hun så lidt rundt med sit hoved Xenan gik stadig rundt om hende måske for at se hvordan hun så ud eller måske bare fordi hun ville gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 21:43

" virkelig?" spurgte hun og stoppede Xenan var ikke den storer fan af slogskampe hun ville helst holde sig neutral, og det ville hendes far ikke finde sig i hun trænede hende altid hårdt 5 timer om mindst der var deraf at hendes muskler var vokset
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 21:47

Melody kiggede på hende"Ja virkelig "sagde hun og nikkede lidt det passede hun havde ikke mødt ret mange kentauer efter alle disse mange år der var gået. Det var underligt hvorfor havde hun enlig ikke det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyMan 01 Nov 2010, 21:56

" vi har holdt skjult" forklarede hun efter min mor døde holdte kenatuer ikke bare i hendes landsby sig skjult men dem alle sammen. Det ville heller ikke være smart hvis mennskende så dem hun gik helt tæt hen til vampyren rakte en ud på vampyrens skulder for mærke om virkelig var kold, men hun havde glemt at vampyren havde sjal på hun fjernede hånden lod blikket glide ud søen.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyOns 03 Nov 2010, 20:40

"Skjult hvorfor har i det"spurget Melody hun var blevet nysgerigt efter at vide hvorfor de havde gjort det men måske var det for ikke at blive angrebet eller noget. Så hørte hun det med hendes mor og fik et trist udtryk i øjnene og på ansigtet"Det jeg ked "sagde hun så og nikkede. Tabet af ens moder eller fader er altid meget svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyTors 04 Nov 2010, 07:17

" det går nok" sagde hun smilede det havde gjort ondt, men det var forlænge siden, hun betragtede Melody " vi har holdt os skjult fordi...." hun vidste ikke om skulle sige det og tav derfor
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyTors 04 Nov 2010, 16:30

"Jeg undskylder meget hvis det virker som om jeg bare spørg og spørg løs"sagde hun og nikkede lidt. Hun lyttede så efter havd Xenan sagde"Det gør ikke noget hvis du ikke kan fortælle grunden det er helt iorden med mig"sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyTors 11 Nov 2010, 21:10

" du skal bare spørge" sagde hun smilede svagt hun betragtede Melody en smule, hun virkede ikke ond. Hun skridtede hen imod vandet i søen for at se sit spejlbilled som sædvanligt halv hest halv mennske hun betragtede sig selv længe før hun spurgte " hvordan er det at være mennske med to ben?" det lød dumt og Melody var jo faktisk heller ikke mennske Xenan havde bare narturlig nysrrighed angående mennsker og racer som var i blandt mennskene Xenan følte sig en smule udenfor
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyLør 13 Nov 2010, 14:34

Melody så på hende og gik også hen imod kanten af søen hun stod lidt hun kunne ikke se sit spejlbilled vampyre havde ikke noget spejlbilled. Hun tænkte lidt over det Xenan spurgte hende om"Hmm det er enlig meget rart og nødvendigt for at kunne bevæge sig rundt "sagde hun og smillede bredt lidt. Hun bukkede sig lidt ned imod vandet og stak en finger derned i"Koldt men dejligt"sagde hun bare sådan helt ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 23 Nov 2010, 15:46

Hun betragtede vampyr kvinden, og lod blikket falde ned imod vandet. Xenan kunne ikke se Melodys spejlbilled og anede smule at det havde noget gøre med at det var fordi Melody var vampyr. Hun stirrede længe på vandet og Melodys manglende skygge.
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptyTirs 30 Nov 2010, 21:22

Melody kiggede på hende med et lille venligt smil over hendes læber. Hun så Xenan s blik skifte hen på vandet og kiggede selv i den retning. Melody kunne ikke se hendes spejlbileld hun havde heller ingen skygge det var kun fordi hun var en vampyr"Kan du godt lig at være ude i det frie luft"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody EmptySøn 05 Dec 2010, 13:18

" jeg elsker det" svarede hun smilede hun vendte blikket imod melody, hun smilede smule bredt efter hun havde vendt blikket imod melody " naturen er en del af mig" forsatte hun, og hendes ansigt ændrede sig til det mere dystre " men min far vil ikke lade mig komme udenfor landsbyen" sukkede hun og lod blikket ned på vandet igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Her står jeg så regnen- melody Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Her står jeg så regnen- melody
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Bravo //Melody//
» Den kolde regn //Melody//
» kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: