City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Feel the wind to night EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Feel the wind to night EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Feel the wind to night EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Feel the wind to night EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Feel the wind to night EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Feel the wind to night EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Feel the wind to night EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Feel the wind to night EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Feel the wind to night EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Shurican
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Cecillie
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Zann
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
sakref morladin
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Namine
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Aiko
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Amber
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Haylin
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Melody
Feel the wind to night 2vote_10Feel the wind to night 2votin10Feel the wind to night 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Feel the wind to night EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Feel the wind to night EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Feel the wind to night

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyFre 29 Okt 2010, 15:28

T:24.59
S:søen
O:ingen
V:koldt, vindstille

Haley Darkson stod tæt ved vandkanten og så ud over den mørke sø, hvor månen og de tusinde stjerner spejlede sig i overfladen.
Haley var en ung udseende luftdæmon, men det eneste der afslørede at der var noget anderledes ved hende var at hendes mørkebrune, sorte hår og tøj bevægede sig i en vind der ikke engang var der. Jo, der var jo en vind, men den snorede sig rundt om hende ben, overkrop, arme og hoved. Hun bevægede svagt sine fingre, så luften også kunne sno sig om hendes lange slanke fingre.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyFre 29 Okt 2010, 16:10

//nogen?//
Tilbage til toppen Go down
Akira

Akira


Antal indlæg : 12
Bosted : Paris i Frankrig på et stort slot Akira er barn af døden de tikke ham der har givet ham den betydning men derimod hans forældre mest hans far. Akira s far hersker over Paris og det meste af Franrkig han ligger øverst i vampyr ranget i hasn land og del. Akira nyder enlig ikke specielt at være det han er en prins en beskidt en af slagsne.
Job/hobbies : Kommer..

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyLør 30 Okt 2010, 16:38

Akira stod ommebagved et træ og ahvde stået lidt i hans egen verden lidt. Det sorte lidt lange hår hang bare sådan lidt flagrende løst. pandehåret nåede ned til hans øjne,de blodrøde øjne kaldte han dem selv. Akria var ny næsten lige ankommet så han havde ikke været rundt over det hele endnu. Hans første sted ville være her ved søen. Han havde en sort skjorte på, åben halsskæring så man kunne se halsen fri(ava), var iført et par hvide lidt løse bukser, og et par sorte sko med en lille hæl på. Akira gik altid klædt så fornemt han kunne vældigt godt lig hans tøjstil fornemt og elegant. Han så en skikkelse-en person. Han vidste ikke hvad hun lavede hernede men tog chancen og gik hen til hende med et lille venligt undersøgende blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyLør 30 Okt 2010, 16:46

Shurican kom flyvende op i luften,hun var så højt oppe at man nærmest ikke kunne se hende.Hun kunne føle at der var nogen i nærheden af søen så hun fløj ned mod søens bred hvor hun lyttede for at finde ud af om der var nogen.Hun havde sin hættekappe på og hætten over hovedet,hun havde en slidt skjolde som hendes ven cecilie havde lavdet til hende som er blevet slidt lidt op,hun gik lidt hen af bredden for at undersøge hvem der var der.
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyLør 30 Okt 2010, 16:52

Haley blev stående med blikket ud over søen. Hun løftede sin højre hånd op foran sig, da hun hørte en nærme sig. Fra luften der snorede sig om hende, skildte en del sig ud og strøg usynligt hen til Akira og ramte ham som et vindpust der pludselig var opstået. Som ved Haley, snorede den sig om ham inden den igen søgte tilbage til Haley og snorede sig om hendes fingre og ned til håndledet hvor den lagde sig som et levende armbånd. Med sig føre luften hans lugt og den viste hende og hvordna han var bygget. Imens var hun også blevet opmærksom på Shurican og det samme var sket med hende som med Akira. Et vindpust opstod, den snorede sig om hende og forsvandt der efter igen.
Da Haley sænkede sin hånd igen, "smeltede" luften sammen igen og snorede sig om hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Akira

Akira


Antal indlæg : 12
Bosted : Paris i Frankrig på et stort slot Akira er barn af døden de tikke ham der har givet ham den betydning men derimod hans forældre mest hans far. Akira s far hersker over Paris og det meste af Franrkig han ligger øverst i vampyr ranget i hasn land og del. Akira nyder enlig ikke specielt at være det han er en prins en beskidt en af slagsne.
Job/hobbies : Kommer..

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyLør 30 Okt 2010, 16:59

Akira kom frem bagved træet og kunne se en person-en kvinde med noget vind om sig, han rettede det blodrøde blik fast på hende og lod det undersøge hende lidt på en måde bare for at se hvordan hun så ud. Han fornemmede en lugt af et andet væsen , en anden person. Han kiggede lidt videre på hende indtil den anden person kom foran hans blik eller fik hans blik til at skifte retning. Akira havde mærket vinden der rundt om ham og så lidt væk igen hvor mon den kom fra-kvinden der mon stod ved søen ville han nok gætte på. Akira havde så lidt efter lidt fået øje på noget ved den anden breds side den andne person. Han vidste ikke om det var nu han skulle gå hen imod dem eller bare skjule sig lidt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyLør 30 Okt 2010, 17:06

Shurican kunne mærke at der var et vindpust på vej så hun brugte jordbetvingelse til at dække sig med for at undgå vindpusten*jeg nærmer mig vedkommet*tænkte hun for ellers var der ikke sket noget.


Sidst rettet af Shurican Lør 30 Okt 2010, 17:19, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Haley

Haley


Antal indlæg : 47
Bosted : unknown.

Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night EmptyLør 30 Okt 2010, 17:11

"Jeg ved du er der" Sagde Haley med sin stemme der lød som lokkende og forførende sirene sang, det eneste der ikke stemte, var at der ingen følelser blev vist i stemmen. Det var henvendt til Akira, da han ikke kom nærmere. Hun var van til at folk undgik hende, da hun ikk var normal. Hun skræmte folk bare ved at røre dem, da luften der snorede sig om hende, da ville gå over til dem og det følltes ikke som et lille vindpust for dem. For nogen føltes det som at stå midt i en mini tordano, for andre som om der var noget der rykkede i dem fra alle sider.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Feel the wind to night Empty
IndlægEmne: Sv: Feel the wind to night   Feel the wind to night Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Feel the wind to night
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The late night snack (Valentina)
» In the night..
» A Cold Night - Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: