City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
save me! //Zann// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
save me! //Zann// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
save me! //Zann// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
save me! //Zann// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
save me! //Zann// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
save me! //Zann// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
save me! //Zann// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
save me! //Zann// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
save me! //Zann// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Shurican
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Cecillie
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Zann
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
sakref morladin
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Namine
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Aiko
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Amber
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Haylin
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Melody
save me! //Zann// 2vote_10save me! //Zann// 2votin10save me! //Zann// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
save me! //Zann// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
save me! //Zann// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 save me! //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 13 Nov 2010, 17:47

Sted.Hjemsøgte hus
Tid.21.32
vejr.Koldt og blæsende
omgivelser.træer og det gamle hus
påklædning.Sorte leggins og hvid t-shirt

Cecillie åbnede stille døren. Der var mørkt. Men hendes utrolige gode syn gjorde af hun godt kunne se. Hun gik et par skridt ind i huset. Døren smækkede bag hende. Cecillie skreg. Hun havde ikke rørt døren selv..overhovet
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 13 Nov 2010, 19:05

Zann gik roligt igennem gaderne og hørte skriget og styrtede af sted hen mod huset hvorefter han knaldede ind af døren og faldt på næsen på gulvet før han hurtig rejste sig op med blodnæse og så rundt med armene klar til kamp
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 13 Nov 2010, 19:07

Cecillie vendte sig med et sæt og kiggede på den blodige dreng. Hendes hjerte bankede hurtigere og endu et skreg kom. Hun gik nogle skridt tilbage og kiggede varsomt på drengen
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 13 Nov 2010, 19:26

Han så rundt og så hende da hun skreg "er du okay hvad skete der jeg hørte et skrig og styrtede herhen" sagde han hurtigt og forpustet og så rundt med næverne oppe klar til kamp vis det nu skulle være der kom nogle han så stadig rundt
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 13 Nov 2010, 19:29

Skræmt og uforstående kiggede hun på drengen "du må ikke dræbe mig" sagde hun bare og vendte op for og sætte op til løb
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyFre 19 Nov 2010, 19:55

Han løb efter hende og tog fat i hendes hånd "jeg kom for at redde dig" sagde han mens han holdt hende stille men vidste ikke om hun kunne komme fri eller om hun stod stille "jeg hørte et skrig og ville sikre mig at der ikke var noget galt" han slap hende vis hun gerne ville løbe igen
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 20 Nov 2010, 17:51

Hun kiggede undrerne på ham. "skynd dig ud! Der sker noget meget mærkeligt i dette hus" sagde hun bange. hun trak hurtigt hånden til sig og rødmede let
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 20 Nov 2010, 18:48

Han rystede fast på hovedet "nej jeg vil ej" sagde han roligt og tog en pistol frem og sigtede rundt for en sikkerheds skyld han ville helst ikke overfaldes det øjeblik han så væk så han var opmærksom på sine omgivelser "kom følg med mig" han gik langsomt den vej de var kommet fra
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 20 Nov 2010, 19:12

cecillie gik med små skridt i sine stilleter efter ham. "okay" sagde hun usikkert. hun lavede en lille ildkugle som hun havde i sin hånd for en sikkerheds skyld. Hun vidste ikke om hun kunne stole på en mand med en pistol
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 20 Nov 2010, 19:55

"det er sjovt som du er bange selvom du kan kontrollere ild" sagde han roligt og gik videre med hævet pistol og der gik heller ikke længe før de nåede døren som han tog fat i men den var låst han sukkede opgivende og skød låsen af så døren åbnede sig før han tog fat i hende og skubbede hende udenfor og fulgte efter hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptyLør 20 Nov 2010, 20:28

Hun tog den anden hånd op og lavede en kugle af vand "man kan aldrig være for forsigtig..desuden har du en pistol" hun kiggede på ham med sine store blå øjne. Hun gik udenfor men kunne så se et lys tænde i vinduet. hun kunne se en skygge af en dame der slog sit barn. hun holdte været. "jeg må hjælpe barnet!" hviskede hun og løb ind i huset igen
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 10:30

Zann var hurtig efter hende og da de var i entréen tog han fat i hendes arm "nej stop det spøgelset som vil have dig derop" sagde han og holdte godt fat i hende så hun ikke løb videre mens han lyttede der var ikke en lyd af slag eller noget som helst
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 10:40

"jeg må hjælpe barnet" sagde han og kiggede ham i øjnene med et bedende blik. Intet ville kunne holde hende derfra"undskyld" hviskede hun og lukkede øjnene. Hendes arm blev brandvarm. Varmere end ilden selv kunne blive. hun åbnede øjnene og kiggede på hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 11:00

Zann så ned på hans hånd det gjorder pisse ondt men han var ligeglad han så op på hende igen "tror du du kan brande en som ønsker at dø" spurgte han hårdt "tror du du kan brande en som har prøvet at få sat glødende kul på sin ryg" spurgte han hårdt og hev hende med hans hånds hud var næsten væk men han var ligeglad med sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 11:02

Hun så opgivende på ham og stoppede varmen "slip!" sagde hun blidt og kiggede på hans hånd "slip mig..jeg må hjælpe hende!"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 11:51

Han hev hende helt hen til sig og så hende direkte i øjnene "DET EN ILLUSION" råbte han vredt og hev hende helt udenfor og lukkede døren efter dem og hev hende helt ud af området af huset uden så meget som at tænke over hendes reaktion over han råbte
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 11:53

cecillie begyndte at skrige."slip mig!" skreg hun og græd. Hun prøvede og hive armen til sig. hun kiggede ned i jorden "slip mig så! Jeg må hjælpe hende!"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 11:55

"Hvem er det du skal hjælpe? Hva" råbte han vredt og hev hende ned på en bænk lige ude foran området "er det nogen du kender" spurgte han hårdt og holdte hende nede mens han fortsat så hende vredt i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 11:56

"pigen! Hun bliver slået" Skreg hun og kiggede ham bedende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 12:03

Han sukkede og fandt et par håndjern frem og satte dem på hans ene håndled og hendes ene håndled hvorefter han tog sin pistol frem igen og hev hende med mod huset igen "fint vi tjekker det men vi bliver sammen for en sikkerhedsskyld" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 12:06

Hun kiggede på håndjernene. hun åndede hårdt ud da de kom til huset sså døren åbnede af sig selv. Hun brugte tit sine kræfter over de 4 elementer. Hun lavede en ildkugle som kunne lyse op på deres vej
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 12:26

Han gik roligt rundt "sluk lyset" hviskede han mens han listede sig af sted med pistolen hævet mens han gik af sted mod rummet hvor barnet havde været før han sparkede døren op og sigtede hurtigt rundt med et varsomt og klart blik
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 12:30

hun slukkede lyset og kiggede selvtilfreds ud i rummet. Men der gik ikke lang tid før hun indså der var noget galt "stop" sagde hun og prøvede og bukke sig ned. Men det var svært da de havde håndhjern på
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 12:35

Han bukkede sig ned sammen med hende og så varsomt rundt "jeg sagde det jo" hviskede hun roligt og så stadig varsomt rundt mens han tænkte på hvad han nu skulle gøre og ventede bare på hvad hun sagde "der er noget helt galt"
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// EmptySøn 21 Nov 2010, 12:38

hun åbnede låsen til hendes stiletter og tog dem stille af og stilte dem ind til siden. Det var nemmere og liste i bare tær. Hun rejste sig op igen . Hun kiggede rundt og fik øje på en trappe "kom" sagde hun nervøsst og gik over mod trappen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





save me! //Zann// Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
save me! //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» Nu igen... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A casa assombrada-hjemsøgte hus-
Gå til: