City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
save me! //Zann// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
save me! //Zann// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Shurican
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Zann
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Namine
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Aiko
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Amber
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Haylin
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Melody
save me! //Zann// - Page 2 2vote_10save me! //Zann// - Page 2 2votin10save me! //Zann// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 save me! //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptySøn 21 Nov 2010, 22:31

Han holdte sig ved hende og tog hendes hånd i hans
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 19:32

hun holdte fast i ham og sendte ham et hurtigt blik. Hun prøvede stille og liste op ad den knirkende trappe. Hun hørte noget falde på gulvet og smadre. Cecillie sugede en masse luft ind og kiggede skræmt op ad trappen
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 20:24

Han valgte at gå om foran hende med hævet pistol og gik videre op af trappen ligeglad med om der var nogen han spændte deres hænder fri før han uden videre løb derop uden at give tegn før hun nåede derop var han allerede deroppe og sigtede rundt
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 23 Nov 2010, 13:00

Hun løb op til ham og listede ind i et rum. døren smækkede i bag hende og hun skreg. Hun hamrede og hev og skubbede døren med den gik ikke op. "HJÆLP!" råbte hun til drengen og kom først i tanke om der at hun end ikke kendte hans navn endu
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyTirs 23 Nov 2010, 21:30

Zann gik hen og så på døren "træd tilbage" sagde han før han gik et skridt tilbage og hamrede døren op med et roligt blik og tog hendes hånd og hev hende med sig afsted ud fra rummet og havde hende ved trappen "forresten mit navn er Zann Kenda" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 24 Nov 2010, 20:08

Cecillie så på drengen og nikkede forskrækket "cecillie" Sagde hun med en rystende stemme. Hun klemte hans hånd "Tak" sagde hun og tvang et ret så mislykkedes smil frem
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 24 Nov 2010, 22:01

Han smilede "skal vi ikke gå ud herfra" spurgte han roligt og så fortsat på hende roligt ind i øjnene og kunne ikke styre sig før hab kyssede hende på munden roligt og blidt
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyTors 25 Nov 2010, 19:58

Cecillie skulle lige til at svære før hun blev kysset af denne fremmede dreng. Hun kendte ham ikke så godt..men på en eller anden måde var det rart. Det var lang tid siden hun var blevet kysset. Men hun havde svært ved at kysse ham igen. og kiggede så bare på ham med store undrerne øjne
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyTors 25 Nov 2010, 20:36

Zann slap hendes læber og smilede til hende "wow" hviskede han roligt og sukkede "kom vi går hellere udenfor" sagde han roligt og gik mod udgangen og vidste ikke om hun fulgte efter eller ej han var heller ikke sikker på hun ville følge efter ham
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyTors 25 Nov 2010, 20:40

hun lavede en lille lyskugle og sendte ind i det rum hun havde set pigen blive slået af sin mor. Kuglen var fuld af kærlighed og lys.
Hun fulgte efter drengen..som hed zann åbenbart. Hun lagde hovedet på skrå.
Det var egentelig et sødt navn. Og anderledes. ikke noget hun havde hørt før
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyTors 25 Nov 2010, 20:53

Zann kom udenfor og gik hen til sin motorcykel som var et rimelig godt stykke væk og han så den han så ikke tilbage på hende "skal du have et lift" spurgte han roligt selvom han ikke vidste om hun var bag ham eller ej mens han tændte motoren på motorcyklen
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyTors 25 Nov 2010, 20:55

På vej ud havde hun fået taget sine stilleter på. "nej tak,JEg tror jeg vil tage over på hjørnet og få lidt mad nu så.." hun smilte til ham i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 13:14

Han trak på skulderen og satte sig op på hans motorcykel og tog hjelmen på han så ned på hans hænder lidt før han tog fat i hver af styrne og speedede op og svang rundt om et hjørne det næste man hørte var et brag og 2 ambulancer som kørte derhen
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 15:31

Cecillie vinkede til ham og smilte sødt da hun hørte braget og ambulancerne i den retning han lige var kørt i. Cecillie løb så hurtigt hun kunne over til hjørne i sine stiletter. Hun kiggede forskrækket rundt på hvad der var sket. Hun kiggede efter drengen zann for at se om der var sket noget med ham
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 16:45

Zann lå bevistløs på en båre før han blev kørt hen mod ambulancen roligt han havde halsgrave på ryg beskytter og meget andet mens han blev sat ind i ambulancen det havde været et sammenstød mellem hans kværn og en anden bil han havde ramt den fra siden og gledet og ramt bilens låg med hans ryg så chaufføren fra bilen havde fået et stort slag på hovedet og brækket nakken men Zann havde brækket både nakke og ryg
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 16:47

Cecillie skyndte sig ind i ambulancen og hvæsede af de folk der prøvede og for hende ud. "hvad er der dog sket med dig?" spurte hun selvom hun egtelig godt vidste af han ikke kunne svare hende. Hun kiggede forskrækket på ham . ambulancen kørte hen ad mod hospitalet. Hun havde fået lov til at blive sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 17:28

Zann lå stille mens de stoppede ude foran hospitalet og hev ham ud samt kørte ham af sted så hurtigt de kunne hen til en stue hvor han blev gennemtjekket for store skader det viste sig han osse havde en mindre hjernerystelse samt nogle andre små skader efter en times hurtig gennembinding lå han så i en hospitalsseng og en sygeplejeske kom ud til hende "han er vågen" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 17:41

Cecillie gik indt til zann meget hurtigt. Hun satte sig i en stol ved siden af hans seng. hun tog ham i hånden og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 17:45

"hvem der" spurgte han roligt han havde nakkestøtte så han kunne ikke kigge til siderne
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 17:47

"cecillie" sagde hun og smilte til ham "jeg hørte ambulancerne og skyndte mig over til dig så hurtigt som muligt" hun holdte stadig hans hånd i begge sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyFre 26 Nov 2010, 18:03

Han så undrende ud "men vi var da i huset?" sagde han undrende "jeg havde lige sparket døren ind til dig" han undrede sig meget han kunne intet huske han havde fået en hjernerystelse alt efter han sparkede døren ind til hende da hun løb før ham
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 01 Dec 2010, 20:19

Vi gik fra hinanden" sagde hun og smilte lidt til ham "du kørte ..ligetil en bil smadrede ind i dig" hun kiggede ned "jeg løb så hurtigt jeg kunne"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 01 Dec 2010, 20:27

Han så på hende lidt "når okay" sagde han "hvorfor kunne du ikke bare lade mig ligge" han sukkede og så ned på hans ben "jeg vil ikke det her jeg vil ikke være en varulv jeg vil bare af med det om det skal koste mig livet"
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 01 Dec 2010, 20:33

"zann..vis du dør..tager jeg livet af mig selv. "hun rejste sig op og kiggede ham dybt i øjnene. de havde ikke kendt hinanden længe..men hun følte der var noget mellem dem
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 EmptyOns 01 Dec 2010, 20:39

Han nikkede forstående og så på en slange fra en drop pose til hans arm det var en kraftig smertestillende han tog fat i den og trykkede så det flød hurtigere ind i hans hånd og kort efter besvimede han samtidig med at han sukkede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





save me! //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: save me! //Zann//   save me! //Zann// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
save me! //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» Nu igen... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A casa assombrada-hjemsøgte hus-
Gå til: