Der er i alt 92 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er jace6740
Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Tirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen
Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.
Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)
Antal indlæg : 1151 Bosted : Ingensteder Job/hobbies : intet
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Lør 11 Dec 2010, 19:31
Han nød det meget og lukkede øjnene
Shurican
Antal indlæg : 2553 Bosted : gammel kirkegaard Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Lør 11 Dec 2010, 19:51
Hun fortsatte med at sutte flormelis på hans lem indtil der ikke var mer flormelis på.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Lør 11 Dec 2010, 21:36
Han smilede roligt og tog en flaske vodka frem "kom så nu skal du sutte vodka" sagde han og hældte det ud over hans lem
Shurican
Antal indlæg : 2553 Bosted : gammel kirkegaard Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Lør 11 Dec 2010, 22:02
hun begyndte at sutte vodka på hans lem.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Lør 11 Dec 2010, 22:03
Han smilede det var hans plan at gøre hende fuld mens han bare hældte mere og mere vodka over hans lem
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Lør 11 Dec 2010, 22:09
hun blev ved med at sutte og sutte jo mere der kom jo mere suttede hun.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 09:02
Han nød det meget til sidst var flasken tom og han kom ind i hendes mund hårdt og nød det virkelig meget
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 11:50
Hun nød det og sagde ikke noget for hun viste ikke hvad hun vil sige,hun kunne mærke at hun var lidt beruset og fik lyst til at falde om men det gjore hun ikke.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 12:34
Han hev hende op og vente hende rundt hvorefter han tog den tomme flaske vodka og stak ind i hendes røv
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 12:48
Shurican kunne mærke at han stak den tomme vodkaflaske op i hendes røv.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 12:58
Zann smilede før han hev hende med ud på badeværelset "skal vi se om det gør ondt dette" spurgte han og tog bruserens vandslange skruede toppen af og tog flasken ud af hendes røv og stak slangen ind i stedet og tændte for vandet så det flød ind i hendes røv
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 13:01
hun kunne mærke vandet fløde ind i hende,hun stod med sammen bidt læber uden at sige noget.Hun var satdigvæk lidt beruset men alligevel holdt hun sig stående.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 13:07
Han smilede og satte hende ned på knæ og bøgede hendes overkrop fremad "lad os se hvordan det vil se ud for dig med en masse vand i maven" sagde han og skruede mere op for vandet
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 13:55
hun kunne mærke at han havde skruet op for vandet så der kom mere vand,hun lå på knæet mens hun mærkede vandet strømme ind.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:29
Han smilede og smækkede hendes røv "nåh hvordan føles det" spurgte han roligt før han tog endnu en slange og stak den op i hendes underliv
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:32
"det gør fatisk ondt"sagde hun med et smil på læben mens hun kunne mærke den anden slange op i hendes underliv"men ellers kan jeg så ikke beskrive det"
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:33
Han smilede og lod bare vandet komme ind i hende uden at stoppe det han tog hendes hænder og bandt dem sammen på hendes ryg og skruede op for vandet og en smule for temperaturen på vandet
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:36
Hun bed læberne,der gik ikke særeligt længe før hun begyndte at stønde lidt"ah...ah"kom det fra hende mens hun mærkede løbe i hendes krop og kunne mærke at det gik lidt ondt.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:39
Han smilede og ventede på at hendes mave ville udvide sig af alt det vand der var derinde
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:41
Hun kunne mærke at hendes mave var begyndt at udvide af alt det vand,hun fik lyst til at krøb sig lidt sammen men det gjore.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:43
Han smilede roligt og lagde en hånd på hendes mave roligt før han gik hen foran hende på knæ og fandt sin allerede stive lem frem igen "så skal der suttes igen" sagde han smilende "du må da nyde alt det her"
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:45
det gjore hun også for hun smillede lidt efter,hun begyndte at sutte hans lem mens hun nød det.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:48
Han smækkede hendes røv blidt mens han nød det "Jeg har en sjov leg vi skal lege bagefter det her" sagde han som en 5 årig som legede med en af sine dukker
Shurican
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:49
hun smillede mens hun nød det og fortsatte med at sutte,hun undrede sig over hvad det er var for en leg.
Zann
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann) Søn 12 Dec 2010, 14:58
Han tog sin lem ud af hendes mund og gik om bag hende før han smækkede hende og tjekkede hvor stor hendes mave var
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)