City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Shurican
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Cecillie
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Zann
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
sakref morladin
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Namine
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Aiko
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Amber
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Haylin
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Melody
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 for genert til at gå ind på diskoket(zann)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 15:41

S:diskoteket
T:20:00
V:regn og lidt koldtblæst,mørkt.
O: folk der er på vej ind i Diskoteket
P:slidte tøj,forbindning på den venstre hånd og en hætte kappe

Shurican gik for sig selv op af en vej hvor hun kune hører musik,hun var tæt på en Diskotek hvor der var masser af unge der var inde og danse og drikke.Shurican tænkte at det nok var sjovt men var lidt genert og bange,hun var bange for at hun vil slå nogen ihjel for bare smagen af blod gøre hende afhening afblod.Hun satte sig ned og lyttede et sted og lyttede til musikken,hun har aldrig hørt nogle af de musik de spillede indenfor.Hun sad med hætten trukket over hovdet og turte ikke gå der ind og måske bliver det fuldmåne i aften,det var hun ikke sikker på.


Sidst rettet af Shurican Man 22 Nov 2010, 16:29, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 16:23

//er det fuldmåne i det her emne?
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 16:27

//det bliver det måske for viste ikke om jeg skulle have taget fuldemåne med//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 17:45

//synes jeg ikke du ved fuldmåne varulv og sådan^^
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 17:57

//nå okey så siger vi det og skal vi kom igang med emnet//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 18:04

Zann kom kørende på hans motorcykel og stoppede ude foran diskoteket roligt med et smil før han tog hjælmen af og slukkede motoren på hans motorcykel og steg af hans vinblæste hår var som altid vinblæst sjovt nok han havde sin hvide trøje på med nogle røde strejer og den klædte ham godt han gik roligt ind på diskoteket og gik rundt derinde roligt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 18:18

Shurican kunne hører en motorcykle kom kørende hen til diskutek,hun undrede sig over hvem det var der var kommet kørende.Hun tænkte at gå inden for men hun ombestemt sig for der var vagter og hun tror at hun ikke kan komme ind fordi hun ligner en der er fattigt,hun kunne heler ikke danse for hun har aldrig prøvet at være til en diskutek.Hun tænkte lidt og ville undersøge lidt på den motorcykle så hun gik stille over til motorcyklen.Hun tænkte at hun ville mærke lidt på den og så forsvinde for ejeren ville nok tro at hun ville stjæle den,hun rørte ved den på styren først og lod hænderne glide ned af det og kom til at vælte hjelmen ned.Hun håbede ikke at ejeren hørte det hvis vedkommen var i nærheden så hun langsomt tilbage hvor hun havde siddet.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 18:22

"hej stop" sagde Zann og så på pigen "kan du li den?" spurgte han roligt med et smil og gik hen og samlede hjelmen op "du behøver ikke gå jeg gør dig ikke noget" sagde han roligt og smilede stadig "vil du ha en tur?" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 18:40

Hun stirrede bare for hun troede at ejeren var gået ind ,hun stod bare og viste ikke hvad hun skulle sige og stvinede så hun bare tavs.Hun kunne hører at han var venligt men hun viste ikke hvad hun skulle svare for det vil nok lød sjovt at kører på en motorcykel, lidt af hendes hvide hår gled ud af hætten og foran øjne på hende hvor efter hun fjernede den.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 18:47

Han åbnede sædet og fandt en ekstra hjelm frem og rakte den til hende samtidig med han tog sin egen på og satte sig op på motorcyklen og tændte den mens han ventede på om hun kom med eller ej han var ligeglad om hun ville med eller ej men det ville være sjovt med lidt selvskab
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 18:52

Hun gik lidt frem mens hun tog fat i hjelmen,hun kunne ikke se så måtte mærke på den så hun viste hvordan den skulle sidde,hun fik den spændt og satte sig stille på bag ham.Hende hænder ryster og var kolde,folk skyndte sig at komme i læ for regnen"hvor kunne vi tag hen"spurgte hun så stille.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 20:16

Han tog sin læderjakke af og satte om hende så hun ikke blev kold hvorefter han begyndte at køre af sted "vi kan køre hjem til mig" råbte han til hende mens han kørte videre og stoppede ude foran et boligkvarter hvor han steg af og hjalp hende af
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 20:41

hun kom af motorcyklen og gik stille og rogligt lidt hen af"jeg er vist ikke vant til at kører på en motrcykel,men det var godt nok sjovt"sagde hun selvom hun ikke stirrede på ham men stirrede ned i jorden"men jeg fortrækker at gå"hun stirrede op mod himlen hvor regnen sildede ned fra hvor efter det begyndte at torden.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 20:46

Zann nikkede roligt "kom" sagde han og tog hendes hånd og førte hende ind i boligkvarteret og op til hans lejlighed som han låste op "her bor jeg så" sagde han og åbnede døren til hans lejlighed med et roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 20:50

"hmm"sagde hun stirrede omkring"okey,men hvem er du egentlig"Hun stirrede rundt omkring mens hun blev stående hvor hun stod.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 20:52

"mit navn er Zann Kenda" sagde han roligt og hev hende med ind i lejligheden og lukkede døren bagefter hende med et smil "hvad hedder du" spurgte han roligt og rakte hende en hånd i et goddag håndtryk
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 21:00

"Shurican"sagde hun"Shurican Pingchuan lee" hun stirrede rundt igen og viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 21:06

"okay" sagde han lidt undrende og tog sin hånd tilbage "er der noget galt" spurgte han roligt mens han så på hende roligt undrende over at hun bare sådan kiggede rundt uden at kigge på ham som om han undgik hende
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 21:24

"var...øhm nej"sagde hun lidt stille"det er bare fordi der er nogen der anser mig som en tyv også troede jeg at du også ville tro at jeg ville stjæle fra dig"hun stirrde på ham"det kan godt være at jeg er blind men jeg er god til at stjæle"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 21:44

HAn slog sig selv på hovedet "det forklare du ikke kigger på mig eller giver mig hånden"! Sagde han og gik hen og skubbede hende op mod en væg "men du lækker alligevel" hviskede han og kyssede hende blidt og ventede på hendes reaktion fra det
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyMan 22 Nov 2010, 21:54

hun ville undgå det men hun kunne ikke modstå det så hun kyssede ham igen,hun kunne heler ikke modstå søde fyrer der er søde ved hende.Hun blev lidt rød i kinderne for hun havde vist ingen kontrol over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyTirs 23 Nov 2010, 21:28

Han fortsatte kysset roligt og skubbede hende blidt med sig ind i hans soveværelse og lagde hende på sengen og lagde sig over hende mens han fortsatte kysset roligt og nød det meget mens han smilede bag kysset roligt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyOns 24 Nov 2010, 13:13

Hun kunne mærke skubbet og var skubbet ned på en seng,hun fortsatte med at kysse igen men hun holdt om hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyOns 24 Nov 2010, 13:16

Zann smilede bag kysset og nød det meget mens han nussede hendes mave roligt og langsomt kørte hans hånd ned af hendes mave mod hendes mellemben før han blidt tog fat i hendes underliv roligt for at se hendes reaktion af det han gjorder
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  EmptyOns 24 Nov 2010, 14:41

hun smillede lidt og kunne mærke hans hånd glide ned af hendes mave,da han tog blict fat i hendes underliv lod hun som om hun ikke mærkede selvom hun kneb benene sammen men lod det ligge i en lige stilling som om hun ikke mærkede noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
for genert til at gå ind på diskoket(zann)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 17Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» Nu igen... //Zann//
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: