City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
extrem make over // Zann-privat// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
extrem make over // Zann-privat// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
extrem make over // Zann-privat// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Shurican
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Cecillie
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Zann
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
sakref morladin
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Namine
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Aiko
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Amber
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Haylin
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Melody
extrem make over // Zann-privat// 2vote_10extrem make over // Zann-privat// 2votin10extrem make over // Zann-privat// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
extrem make over // Zann-privat// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 extrem make over // Zann-privat//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Vinira

Vinira


Antal indlæg : 9
Bosted : En lejlighed i Vida, sammen med sin kat Dante
Job/hobbies : Søger

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptySøn 05 Dec 2010, 16:36

S~Skoven
T~00:00
V~Mørkt og fuldmånen står højt på himlen
O~Skov og Vinira
P~Som billedet

________________________________

Mørket havde lagt sig over skoven og fuldmånen stod højt på himlen og ggav et svagt lys genem de halv nøgne træer i skoven. Hvad lavede hun her ude? og så på denne tid af døgnet. Folk ville kalde hende for sindssyg, hvis de vidste at hun havde våget sig ind i skoven på denne tid, der var varulve og andre ting der kune slå en ihjel, hvis det var det de lystede. " Hvorfor er folk så bange for denne skov? Jeg forstår det simpelt hen ikke" sagde Vinira til sig selv som gik inde i skoven og nød stilheden der inde. En lyd af knækkende grene kunne høres i det fjerne, hvilket skræmte mange, dog ikke Vinira, hun var så vandt til at blive forfulgt på grund af hendes udseende, hun har dog også taget de slag for det, men sådan var det åbenbart at være menneske i denne by, eller måske var det fordi hun kom fra Transylvanien. Hvem ved. Vinira så ind i skoven og skimtede et eller andet der luskede rundt der inde, var dette en almindelig person eller var det en af de varulve som folk snakkede om? Det ville tiden jo sikkert vise. Hun gik hen imod skikkelsen og holdt et vågent øje med den, for at være sikker på den ikke forsvandt ud i det blå
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptySøn 05 Dec 2010, 17:17

Skikkelsen som var synlig var ikke et menneske eller en ulv det var en helt normal kronhjort som stod og spiste græs samtidig kom der et ulvehyl før en kæmpe hvid stor blodig varulv kom hoppende fra en busk og knækkede nakken på kronhjorten og begyndte at spise af kronhjorten

extrem make over // Zann-privat// Varulven-i-sc3b8nderjylland
Tilbage til toppen Go down
Vinira

Vinira


Antal indlæg : 9
Bosted : En lejlighed i Vida, sammen med sin kat Dante
Job/hobbies : Søger

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptySøn 05 Dec 2010, 17:31

Vinira så skikkelsen var en kronhjort, men med et sprang et stort dyr ud og brækkede nakken på dyret og begyndte at spise det. " Det.. Det kan ikke være sandt!" skreg hun og faldt sammen på jorden et stykke væk fra varulven og hjorten
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptySøn 05 Dec 2010, 17:54

Varulven hørte det og vente blikket mod skikkelsen som havde skreget før den rettede sig op varulven var næsten 3 meter høj og hvid det var en meget sjælden farve for en varulv der havde kun eksisteret en varulv før ham som var hvid det var sjovt nok osse denne Varulv's far varulven tog fat i skikkelsens tøj og løftede hende op og knurrede af hende
Tilbage til toppen Go down
Vinira

Vinira


Antal indlæg : 9
Bosted : En lejlighed i Vida, sammen med sin kat Dante
Job/hobbies : Søger

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptyMan 06 Dec 2010, 08:47

Vinira så på ham og vidste ikke om hun skulle skirge eller lade være, der var sikkert ingen der ville høre hende alligevel, men hun kunne altid prøve. " SLIP MIG!" råbte hun og sparkede og prøvede at vride sig fri, men intet af det så ud til at hjælpe. Denne varulv var næsten 3 gange så høj som hende selv
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptyMan 06 Dec 2010, 17:20

//Svare du lige den PM jeg sendte dig?
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptyLør 11 Dec 2010, 14:23

//Er vanira næsten kun en meter eller hva? Siden du siger Zann næsten var tre gange så høj og jeg skrev han var 3 meter

Zann tog hende hårdt ned mod jorden så der kom et højt brag og hun ville sikkert have fået smadret ryggen så hun ikke kunne rejse sig hvorefter han tog hendes arm og bed i den med sine skarpe halv giftige tænder uden at bide hendes arm af hvorefter han slap og gik et skridt tilbage ventende på at hun blev varulv og hans slave
Tilbage til toppen Go down
Vinira

Vinira


Antal indlæg : 9
Bosted : En lejlighed i Vida, sammen med sin kat Dante
Job/hobbies : Søger

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptyTirs 14 Dec 2010, 07:37

// Hov ^^ Neij vinira er 170 X3//

Vinira blev smidt ned på jorden med ham ovenpå sig, uden tvivl, hendes ryg blev smadret, det kunne man høre. Da han bed hende i armen bed hun sig i underlæben af smerte og prøvede at vride sig fri, men uden held. Lidt efter han slap hende, kunne hun mærke noget sitre inden i sig. Som om hun var ved at forvandle sig til varulv. Hun blev totalt forandret og efter noget tid var hun blevet til en som ham. En varulv. Vinira så på ham og knurrede af ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptyOns 15 Dec 2010, 14:38

Zann bukkede sig ned og angreb hende det var den første ting ved at være en varulv man skulle lære hvem der var stærkest Zann bed fat i hendes nakke og hev hende en halv snes meter før han kastede hende ned i jorden og ventede på hendes modangreb
Tilbage til toppen Go down
Vinira

Vinira


Antal indlæg : 9
Bosted : En lejlighed i Vida, sammen med sin kat Dante
Job/hobbies : Søger

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptyLør 18 Dec 2010, 16:03

Vinira snerrede af ham om så op på ham og gik efter hans strube, men dog vidste hun godt at dette ville gå galt et eller andet sted, for denne varulv var meget stærkere end hende selv og hun havde ikke alle de kræfter der skulle til endnu, hvilket hun nok ville få på et tidspunkt
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// EmptyFre 07 Jan 2011, 09:59

Zann hylede mod himlen før han slog Vinira's kæbe hårdt og så med de blod røde ulveøjne på hende ventende på at se mere denne pige var hurtig hun havde allerede udviklet sig et instinkt til at angribe men snart var månen væk og de ville begge blive normale han så ned hendes tøj så splittet ad på gulvet fordi hendes tøj ikke udvidede sig med forvandlingen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





extrem make over // Zann-privat// Empty
IndlægEmne: Sv: extrem make over // Zann-privat//   extrem make over // Zann-privat// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
extrem make over // Zann-privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en tur til Japan (privat til Zann)
» Just looking around-Zann
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: