City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Nattens mørke "Jaster" EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Nattens mørke "Jaster" EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Nattens mørke "Jaster" EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Nattens mørke "Jaster" EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Nattens mørke "Jaster" EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Nattens mørke "Jaster" EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Nattens mørke "Jaster" EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Nattens mørke "Jaster" EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Nattens mørke "Jaster" EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Shurican
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Cecillie
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Zann
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
sakref morladin
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Namine
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Aiko
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Amber
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Haylin
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Melody
Nattens mørke "Jaster" 2vote_10Nattens mørke "Jaster" 2votin10Nattens mørke "Jaster" 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Nattens mørke "Jaster" EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Nattens mørke "Jaster" EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Nattens mørke "Jaster"

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Nattens mørke "Jaster" Empty
IndlægEmne: Nattens mørke "Jaster"   Nattens mørke "Jaster" EmptyOns 15 Jun 2011, 11:12

Tid: 22:23
Sted: Udkanten af skoven
Vejr: Køligt, en smule blæst, skyet
Omgivelser: Fredelige...Indtil videre


Valencia med det store flotte sorte hår, den blege hud, de blodrøde læber og de gul-orange øjne, kom gående i udkanten af skoven. Hun var ofte udenfor, men for det meste om natten. Hendes øjne lyste svagt i mørket og var det ved hende som så mest unaturlig ud. For væsen-kenderne ville hun ligne en vampyr, da hendes udseende havde hun fået fra sin far, men hendes øjne havde hun fra sin mor som havde været elver.

Valencia så alt med sine øjne, hun opfangede den mindste bevægelse og hele tiden var hendes øjne rettet mod noget nyt. Hendes syn og lugtsans var begge gode, hun var følsom overfor forskellige lugte og kunne let skelne en lugt fra en anden, selv om de næsten var hel ens.
Hun gik som en kat, smidig og let på fødderne. Hun undgik med let hed de mange rødder og andre ting i skovbunden som bare ventede på at nogen skulle falde over dem. Hun overvejede at gå på jagt, hun kunne godt trænge til noget føde, men der så ikke ud som om der var så mange i skoven, men de fleste svage væsner var vel kloge nok til ikke at gå ud i mørket. Hun slikkede sig om munden og stoppede op. Hun trak vejret dybt og smagte på den fært hun havde opsnappet. Hvad var det?
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nattens mørke "Jaster" Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens mørke "Jaster"   Nattens mørke "Jaster" EmptyFre 17 Jun 2011, 20:05

Jaster var på vej gennem denne her mærkelige skov som nu engang lå ved vida hvorfor lå den der endeligt og hvorfor skal den leve når der ikke er nogen til at være her ude hvis det hele går efter jasters planer om stedet her så vil den ryge når alle trusler fra væsner der tror de er stærkere end ham men han var jo heller ikke helt uovervindelig ville han da ikke var gud eller noget men han syns så heller ikke at der var den sådan store udfordring i de folk og væsner som boede i byen så det kede ham lidt.
Han kiggede rundt og havde en mørk kappe på og alt det så han ikke var så let at genkende og alt det så det passede ham meget godt.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Nattens mørke "Jaster" Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens mørke "Jaster"   Nattens mørke "Jaster" EmptyLør 18 Jun 2011, 15:14

Valencia slikkede sig om munden og satte i løb i retning af færten. En elver. Hun havde aldrig mødt en som hende selv, der var halv elver og halv vampyr. Men nu havde det heller ikke været meningen at hun nogensinde skulle være blevet født.
Hendes hår dansede vild i vinden og hendes lange sorte tynde stof frakke flagrede lige så vildt. Hun havde altid sin sorte lange frakke på, den var strammet ind ved hendes talje med et tyndt sort stof snor.
Da færten var hel tæt på satte hun farten helt ned på almindelig igen. Hun lod håret være, det bølgede men løbeturen havde sat sit præg på det og fik hende til at se endnu mere vild ud. Et lumsk smil brede sig på hendes læber da hun så hvem det var. En mandlig sort elver, han så ikke værst ud og smagte sikkert også godt. Hun havde aldrig haft problemer med at lokke mænd med sig, nogen var vanskeligere end andre, men hun havde dog sin lokkende udseende, som hun også havde fra vampyr delen. Hun trådte ud bag ham og stoppede op, hun stod fire meter fra ham og ventede på om han skulle opdage hende.
Tilbage til toppen Go down
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Nattens mørke "Jaster" Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens mørke "Jaster"   Nattens mørke "Jaster" EmptySøn 19 Jun 2011, 12:21

//??
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Nattens mørke "Jaster" Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens mørke "Jaster"   Nattens mørke "Jaster" EmptySøn 19 Jun 2011, 14:36

Jaster gik for sig selv i sin egne tanker og alt sådan noget så han lagde ikke sådan rigtig mærke til at der var nogen i hans nærhed så det var sådan at han gik forbi den person som han endeligt godt kunne mærke var der men han ville ikke til at stoppe lige nu han var blevet lidt træt af den by til vida men den var jo som den var den var. Han kiggede rundt og gik vider i sine egne tanker han var ikke den der ville bekymre sig om andre folk lige nu og der var jo også en grund til at han var ond han ville nemlig skide på alle andres følser undtaget en der hed amber som betød meget for ham men ellers var han ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valencia

Valencia


Antal indlæg : 345

Nattens mørke "Jaster" Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens mørke "Jaster"   Nattens mørke "Jaster" EmptySøn 19 Jun 2011, 16:06

Valencia slikkede sig om munden og smilede lumsk. Da han bare gik videre, ja så fulgte hun bare med. Hun kunne jo se hvor han skulle hen, siden det ikke lod til at han ville ofre hende nogen form for opmærksomhed lige nu. Men det gjorde hende ikke noget, det var lige meget for hende hvornår han ville give hende opmærksomhed, hun havde udset ham til at være hendes aftensmad. Det var ikke så tit at hun jagede elvere, hun var jo selv halv. Men hendes mors familie havde aldrig behandlet hende som en af dem selv men som et dumt vildt dyr, så hun havde nu ikke meget til overs for dem. Men det var dog mest naturel og lys elvere hun ikke brød sig så meget om.
Hun blev hele tiden fire meter bag ham, det kunne jo være at han ville angribe sådan lige pludselig, så fade hun fire meters afstand til at reagere i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nattens mørke "Jaster" Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens mørke "Jaster"   Nattens mørke "Jaster" Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nattens mørke "Jaster"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene i den mørke gyde(jaster)
» Vilavejens mørke får (Abigail)
» stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: