City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Shurican
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Cecillie
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Zann
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
sakref morladin
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Namine
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Aiko
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Amber
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Haylin
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Melody
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTors 24 Jun 2010, 13:00

S:den mørke gyde
T:5:00
V:lidt brise og solopgang
O:ingen
p:Hospitalstøj,hvide trøje og hvide bukser

Shurican sad for sig selv og ville ønske at hun var hjemme i Thailand,hun havde så'n trang til at begå selvmord eller gører noget andet sindsyg.Hun sad i et hjørne i en mørk gyde,hun kunne ikke tro det de sagde til hende og viste ikke hvad hun skulle gøre.Hun sad bare for sig selv med bene trak ind til sig for hun viste hvad hun skulle gører nu,stak af fra Hospitalet for hun viste ikke hvad de ville gøre i mod hende og hun følte sig som et fanget tiger der sad i et bur og ville gerne ud der fra. Hun gned sine blodige hænder sammen,hendes sygdom havde gjort hende lidt sindsygt for hun havde angrebet en læge da hun stak af og de prøvede at stoppe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyFre 25 Jun 2010, 15:57

Satia kom roligt gående gennem gyden, solen var på vej op og det var derfor på tide at finde hjem igen.
Hun så en skikkelse forude, en pige? I en hvid kjole, dog med lidt blod?
Med en smule nysgerrighed gik hun nærmere og standsede foran pigen.
Kjolen lignede noget fra et hospital, måske var hun stukket af? Det kunne godt passe med blodet...
"Hej" hilste hun, hendes stemme var lid kold som altid, men det behøvede ikke betyde noget ondt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyFre 25 Jun 2010, 16:00

"hej"sagde hun og vendte ansigtet mod pigen der var kommet hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyFre 25 Jun 2010, 16:01

"hvad erder sket med dig?" hun så sig lidt omkring, gyden var klam og der var rotter.
Hun så ne på hende igen, ventende på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyFre 25 Jun 2010, 16:05

"jeg har et sygdom der gør mig sindsyg"sagde hun"det ville sige at jeg gøre nogle sindsyg ting,men jeg kan ikke huske hvad der skette"Hun vendte ansigtet mod pigen og lyttede til nogle rotter der var rundt omkring og kunne mærke brisen i mellem hendes fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptySøn 27 Jun 2010, 11:24

"aha" sagde hun mens hun tænkte
"Så låser de dig vel inde, behandler dig som skidt?" sagde hun
Faktisk var hun interesseret i om det var mænd der havde lukket hende inde, men hun spurgte ikke direkte da det ville virke underligt.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptySøn 27 Jun 2010, 12:08

"ja"sagde hun og vendte ansigtet op mod hende"jeg stoler ikke på dem i hvert fald " hun vendte ansigtet ned mod jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 10:11

Hun tog sin kappe af og lagde den om hendes skuldre, både for at være venlig men også fordi hun så, ja, lidt elendig ud.
Med sin evne til at manipulere følser prøvede hun at få hende til at føle sig tryg.
"det var også væmmeligt" sagde hun
"Alle de væmmelige mænd?" indirekte spurgte hun om dethavde været mænd
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 10:16

"ikke kun mænd "sagde hun for det var båden mænd og kvinder . Hun viste ikke havde hun skulle sige selvom hun var glad for at der kom en hun havde mødt før,hun vendte ansiget mode hende igen med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 10:29

hun nikkede, men tog sig ikke af at der havde været kvinder med, derkunne være mange grunde til de havde været med og hun valgte at tro på den at en mand bestemte over dem alle.
Hun gengældte smilet lidt.
"Men der må have en der bestemte over dem alle" sagde hun, hun prøvede at finde noget hun kunne give mændene skylden for, så hun bedre kunne arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 10:44

hun tænkte lidt,hun viste ikke hvad hun skulle sige for hun kunne ikke komme på noget at sige.Hun lyttede til rotter der gnavede og løb lidt rundt i gyderne,hun havde hørt at rotter kan spise menneske kød hvis der var et dødt menneske i nærheden.Hun ved ikke hvad hun skulle sige så hun sad helt stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 17:25

"Du er vel...hvad skal man sige? Vred? Utilfreds? Med det hele, måske endda lyst til lidt...kan man kalde det hævn?" med sin følsemanipulation prøvede hun at få hende til at føle lyst til at hævne sig, vrede.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 17:33

"hvad"sagde hun for hun viste ikke hvor pigen ville hen med det"okey det er ikke tit jeg hævner mig,men elelrs kan man godt sige at jeg har"hun vnedte ansigtet væk fra hende og lyttede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 17:44

Hun kunne godt mærke at det ville blive svært og man kunne næsten sige hun havde dummet sig.
"Undskyld, det var måske også forkert sagt, jeg ment bare at det er dumt bare at sætte sig ned nå man er blevet behandet dårligt, man burde heller rejse sig op og gøre modstand" hun rettede lidt på sig da hun blev træt af at stå i samme stilling hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyMan 28 Jun 2010, 18:10

"ja men de har noget der gøre mig svag"sagde hun for hun havde tænkt at hende pigen ikke hvade tænkt på at folks svaghed."men sig mig har vi ikke mødtes før"hun kom i tanke om noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 12:55

Hun kendte uden mærket til at folk også havde sine svagheder.
"Nå man kan blive svag kan man også blive stærk" sagde hun
"Jo, en gang eller to"hun huskede det også
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 12:59

hun havde ansigtet mod hende og tænkte,men hun viste ikke for når en sort krystal er i nærheden så bliver hun svag og kan næsten ikke bruge sine evner.Hun viste ikke hvad hun skulle sige men tænkt over det pigen sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:00

"Hvad gør dig allermest svag?" spurgte hun så, for måske, vis hun kunne hjælpe hende lidt med at blive stærkere?
Det var selvfølgelig kun et svagt håb, men man kunne aldrig vide.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:06

"en sort krystalsten"sagde hun stille,lægerne og sygeplejesker havde sorte krystaller på sig for at gøre hende svag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:10

hun nikkede
"Jeg kan holde krystalerne væk fra dig" sagde hun
"Hvor tæt på skal de være for at gøre dig svag?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:20

tja virkelig tæt eller jeg skulle kunne mærke den vibresioner,altså at jeg kan mærke at jeg bliver svager"sagde hun til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:31

hun nikkede
"Jeg kan noget specielt....Jeg kan styre forskellige energier" sagde hun
"Jeg kan få nogen af dem til at holde krystalerne væk fra dig, så nå de kommer ind for, lad os sige ringen, så vil de endten blive ødelagt eller skubbet væk, de vil ikke kunne komme i nærheden af dig....Mende fungere kun så længe jeg styre dem"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:34

"okey "sagde hun og tænkte lidt,men hun gav en nik med hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:37

"Vis jeg gør det, og jeg ser ingen grund til du skulle sige nej? Så skulle du jo kunne blive stærk igen? Hvad kan du enlig" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:39

"tja lidt forkelligt,betvinge elementer,bruge mørkt magi osv"sagde hun til hende og viste ikke hvad hun ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde Empty

Tilbage til toppen Go down
 
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Alene i den mørke gyde(jaster)
» Nattens mørke "Jaster"
» inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: