City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Shurican
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Cecillie
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Zann
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
sakref morladin
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Namine
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Aiko
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Amber
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Haylin
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Melody
Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Alene i den mørke gyde(jaster)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyOns 16 Jun 2010, 20:22

S:en mørkt gyde
T:20:00
V:koldt og regn
O:ingen,alene



Mari var alene i en gyde,hun sad for sig selv og tænkte lidt.Hun lyttede hvis der var noget og der var stille, alt for stille. Hun nynnede lidt for sig selv og var ikke bange,hun lyttede og kunne hører noget,en stemme,en mystisk stemme der kaldte på hende.Hun rejste sig op og ved ikke hvad hun ville stød ind i,men det var nok noget der gav problemer.Hun viste ikke hvor hun gik hen men hun havde den fornemmelse at hun ville støde ind i noget og man ved aldrig hvad det kunne være.


Sidst rettet af Shurican Man 21 Jun 2010, 20:42, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyOns 16 Jun 2010, 20:41

Jaster kom forbi gyden og syns at han kunne høre nogen nynnede og gik ind i gyden "er der nogen her"sagde han og kiggede rundt for at se om der var nogen og fik øje på en pige og kiggede på hende "hej med dig"sagde han med et smil og kiggede bare på hende med et muntert smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 07:23

Hun vendte sig stille om"hej"sagde hun og hørte at det var en dreng,hun kendte ham ikke og alligevel smillede hun.Hun var glad for at møde en for hun havde ikke mødt nogen endnu"hvem er du"spurgte hun undrende til drengen,hun bevægede ansigtet stille omkring.Hun havde altid ville møde nogen som hun kunne lærer at kende og så hun kunne få sig en ven,Hun smillede.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 07:41

"mit navn er jaster"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "hvad laver du her i gyden"spurgte han med et smil på sine læber og kunne ikke forstå hvorfor en pige var her i gyden han kiggede på hende med et stille smil "og hvad er dit navn så"spurgte han og smilte til hende og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 08:03

Hun smillede"jeg hedder Shurican"sagde hun"jeg var bare her for mig selv med mine tanker,men ellers fik jeg lyst til at være her "hun ved godt at det lidt skørt,men hun var altid alene så hun finder et sted hvor hun kunne tænke lidt for sig selv."Hvad med dig hvad laver du her"hun var lidt nysgerrigt over hvad han skulle her,hun vendte ansigte mod højre også venstre,hvor efter hun vendte ansigtet mod Jaster igen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 08:31

"jeg hørte bare en lyd som vist kom fra dig af"sagde han med et stille sødt smil på sine læber og kiggede på hende med et smil. han gik hen og satte sig på hug foran hende "hva har du arbejde eller noget"spurgte han og kiggede på hende med et smil og kiggede så lidt rundt men et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 09:01

Hun tænkte sig om for at ikke sige noget dumt"nej det har jeg ikke "sagde hun og vendte ansigtet ned mod jorden,hun ville tro at det er lidt skørt hvis hun for talte ham det.Men alligevel gjore hun det"forstår du jeg gik bare rundt en tur og så hørte jeg et stemme,et mystisk stemme og det havde jeg hørt før du kom til mig"hun havde ansigtet mod sine fødder"Jeg satte mig ned for at finde ud af hvor stemmen kommer fra,jeg er faktisk ikke bange, men det gider ikke at holde op"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 09:08

"okay og det lyder da lidt mærkeligt"sagde han med et stille smil og kiggede på hende "skal vi gå en tur"spurgte han og kiggede på hende for han ville gerne lære hende at kende osv det kunne være sjovt at lære hende bedre at kende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 09:23

Hun løftede sit ansigt "det vil jeg godt "sagde hun med et stille stemme og en lille smil på læben,for det kunne være sjovt at lærer hinanden at kende så hun rejste sig og mærkede til regnen der ramte hende i ansigtet,hun kunne mærke hvor våd hun var efter at have siddet længe i regnen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 09:57

Han smilte og rejste sig op igen og kiggede på hende og begyndte så at gå stille og rolig og kiggede på hende med et smil han gik ud fra gyden "hvor skal vi gå hen"sagde han og kiggede sig lidt rundt og kiggede så på hende igen med et smilte til hende "hvor vil du hen"sagde han med et smil og ventede på hende mens han stod og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:09

"det ved jeg ikke helt"sagde hun for hun tænkte bare på at de kunne gå lidt rundt,hun ved ikke hvad han ville så hun gik stille med ham og over vejede hvor de skulle tag hen"nå men hvor bor du henne"røg det pluseligt ud af hendes mund, hun blev lidt pinligt berørt,men det var bare for starte en samatle.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:27

"i et hus her i byen"sagde han med et smil "vil du gerne se det"spurgte han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil "hvis du da vil"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:30

"ja hvorfor ikke"sagde hun med et tilfreds smil på læben,for noget skal de da kigge på for at de ikke skulle kede sig"nå men"hun prøvede at sige noget for at holde på samtalen.Men hun ved ikke rigtigt hvad hun skal sige for hun ved ikke hvor hun skulle begynde så hun ville lade ham sige noget først.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:37

"hvor længe har du været her i byen og jeg fik vist ikke dit navn"sagde han med et smil på sine læber og begyndte at gå hjem mod sit hus med et smil og kiggede på hende *jeg fik aldrig hendes navn at vide*tænkte han og gik stille og roligt vidre med et sødt smil på læberne. Han kiggede hende lidt an med et smil "du er våd ud"sagde han og mente hendes tøj for det kunne jo godt misforståes det han sagde.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:41

Mari tænkte"jeg har været her længe "sagde hun"jeg har været her i 17 år nu og jeg hedder Shurican"hun tænkte tilbage på hvordan hun var kommet her og vendte ansigtet mod Jaster og smillede og hviste ikke hvad hun ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:44

"okay det var da nogen år"sagde han med et smil "men når vi kommer hjem til mig vil du så ha dit tøj til tøre"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og kiggede så lige frem "så er vi der næsten"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil og sødt blik der plejede at kunne få en pige til at falde for ham
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:48

"det behøvs ikke"sagde hun for hun kunne godt lide at være våd"selvom det ville være rat"hun vendte ansigtet lige frem og kunne ikke holde op med at smille"men sig mig hvad der du for en race"hun tænkte lidt om hun skulle fortælle ham hvordan hun var endt her.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 10:57

"hvad jeg er for en race"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg er en dæmon"sagde han med et smil og kiggede på hende "hvad med dig"sagde han med et smil og kiggede på hendes numse lidt for at se hvordan den så ud osv og kiggede så lidt vidre på hendes krop
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 11:02

"jeg er en halv demon og halv varmpyr"sagde hun og smillede for man kan nok ikke modstå hans smil,"jeg bor på en gammel kirkegård"hun vendte ansigtet mod ham igen.Hun mærkede regnen glede ned af hendes krop og hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 11:07

"okay det er da ikke så hyggeligt at bo på en kirkegård er det"sagde han og kiggede på hende med et smil "så er vi her"sagde han og de stod ved et hus der var lavet af røde mursten og brunt tag han kiggede på hende og fandt sib hus nøgle og kiggede på hende og gik hen og låste døren op og åbnede døren "damerne først"sagde han med et smil og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 11:11

"tak"sagde hun og gik inden for"det er ikke hyggeligt for andre, men det er det for mig for jeg havde boedet på kirkegården siden da jeg var fem år"hun vendte sig mod ham hvor hun så mærkede væggen med sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 11:15

Han kiggede på hende og gik hen til hende "det var da mange år du har boet der"sagde han med et smil og satte en finger på hendes næse "skulle dit tøj til tøre"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber han kiggede hende i øjne
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 11:20

Hun løftede sin ansigt"nej ellers tak"sagde hun venlig med et smil og viste ikke hvad hun skulle sige for jaster var udmodståeligt.Hun stirrede ham i øjne hvor efter hun bevægede øjne lidt fra side til side.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 11:24

"kan du ikke modstå mig lige nu"sagde han med et grin og kiggede på hende og begyndte stille at få tøjet af hende og lagde det til tøre "sådan nu er du fri for alt dit tøj selv dit undertøj"sagde han og kiggede på hende "ups du nøgen nu"sagde han med et smil "og det er helt okay hvis du vil det eller vil du låne en badekåbe"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende *hun ser smuk ud*tænkte han og gik hen til hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) EmptyTors 17 Jun 2010, 11:29

Hun rødmede "ja jeg tror godt jeg ville låne en badekåbe"sagde hun og skjulte nærmest sin krop.Hendes vinger stikkede frem.Hun stod var lidt rød i kinderne selvom hun også begyndte at grine lidt for hans spørgsmål"det kan man godt nok ikke,man kan ikke modstå dig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i den mørke gyde(jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i den mørke gyde(jaster)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 20Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Næste
 Lignende emner
-
» stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde
» Alene ude på gaden(Jaster)
» Mørke//Alle velkomenXD//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: