City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Shurican
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Cecillie
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Zann
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
sakref morladin
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Namine
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Aiko
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Amber
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Haylin
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Melody
Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2votin10Endnu en dag på hotellet - Jaster 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Endnu en dag på hotellet - Jaster

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 12:01

Tid :: Cirka klokken 20.30
Sted :: via la shep - Hotel
Omgivelser :: Mennesker der snakker, folk der arbejder der, døre og hvad der ellers er sådan et sted..?
Vejr :: Regn, og torden... uhh! xD
Dato :: ???
Påklæding :: http://tinypic.com/view.php?pic=2lagg12&s=5&hid=80&tag=brown+hair+girl

Regnen slog mod ruderne der sad rundt omkring i væggene på hotellet. Folk sad ved borde eller gik rundt på gangene. Pludselig blinkede det og lidt efter lød et højt tordenskrald. Op af væggen på en lang gang, sad en pige. Hendes sorte hår, var tykt for oven og tyndt for neden. Hun var iført, en grå langærmet trøje, hvor ærmerne var smøjet lidt op. Der var sorte striber på den. Bukserne var mørkeblå og meget stramme. Skoen var nogle sorte converse, de lignede lidt nogle meget små støvler, med en tynd bund.
Pigen var en vampyr. Hun boede på hotellet for det meste. Hun spillede meget guitar og sang, men nu havde hun besluttet sig for at sidde på gangen. Hvem ved! Måske kunne hun finde nogen at være sammen med? Det avr ihvertfald et håb hver.
Hun kiggede sig lidt omkring, og slog med hovedet, fór at få noget af det sorte pandehår væk fra øjnene.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 12:25

Jaster kom ind på hotellet og gik hen og fik et værelse. Han var driv våd han gik ned af den lange gang hvor han så en pige sidde "øh hej hvorfor sidder du her ude på gangen"sagde han og kiggede på pigen med et stille muntert smil på sine læber det var ikke være dag han så en sidde på gangen. "navnet er Jaster"sagde han med et smil




//tøj han har på http://www.bluebanana.com/product.php/40670/186/criminal-damage----hammer--trousers--black-red- og http://www.bluebanana.com/product.php/99089/781/iron-fist----new-deal-skull--print-t-shirt--black- //
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 12:32

"Jeg besluttede mig bare at gå herud, fordi der ikke rigtig er andet at lave!" Hun rejste sig og gik hen til ham. "Tricia," presenterede hun sig selv og smilte lidt. "Hvad laver du her?" spurgte hun. Hun stod nu foran ham. Ja, hendes navn var Tricia.
Hun betragtede ham let og kiggede lidt rundt. Hun strøg let en hånd gennem det sorte hår og slog igen med hovedet for at få resten af pandehåret væk.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 12:37

"okay der kan man bare se ville du da møde nogen her siden du satte dig her ud og jeg kommer lige ude fra møgvejret vil du med ind til mig hvis du vil i stedet for at sidde her ude og kiggede"sagde han med et smil og ventede bare på at hun skulle svare om hun velle eller ej bare for at være vennelig over for hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 12:46

"Det vil jeg da gerne, men det er jo også lidt kedeligt at sidde på sit værelse." sukkede hun og kiggede på ham. "men jada, det vil jeg gerne," Hun smilte og holdt hugtænderne inde så man ikke kunne se dem.
Tricia nikkede og kiggede rundt for hun satte en hænd i hver side.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 12:52

Han kiggede på hende og gik hen til sit værelse "okay kommer du så"sagde han med et stille smil på sine læber "og du behøver ikke skjule hvad du er overfor mig jeg er selv et væsen"sagde han med et smil og låste døren op og gik ind og holdte døren for hende han ventede bare på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 14:37

Tricia gik ind. "tak," mumlede hun. "det er bare en vane jeg har, sådan, fordi der er jo ikke mange mennesker der kender til magiske væsner..." Hun kiggede runft derinde. Der var faktisk flot! Hun smilte. "Den er slet ikke magen til min!" sagde hun. Hun meste værelset. Hendes var slet ikke magentil hans!
Tricia smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 16:00

"nej det er den vel ikke"sagde han og kiggede på hende med et smil "hvad skal vi lave"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "tror jeg vil tage mig et bad"sagde han og kiggede på hende og gik ud på badeværelset
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 16:04

"Okay," mumlede hun og satte sig på sengen. Den var blød og dejlig. Hun kiggede lidt rundt og betragtede hver en ting hun kunne få øje på. Hun satte sig lidt længere ind på den store seng og begyndet at køre benene frem og tilbage, frem og tilbage.
Tricia sad lidt og ventede på at han ville komme tilbage. Hun tænkte lidt på hvad de egentlig kunne lave imens. Hvis der var noget at lave.
Hun kørte hænderne gennem håret for lige umiddelbart at lave noget.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 16:09

Han tændte for vandet og tog sit tøj af og stilte sig ind under vandet og vaskede sin krop og slukkede så for vandet igen og gik ud og tørte sig og lagde et håndklæde om sig og gik ud "når hvad så"sagde han med et stille smil han stod kun med et håndklæde om sig og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 18:37

Tricia smilte. "Ja, hva' så hvad?!" smilte hun og kunne ikke lade være med igen at kigge rundt. Hun lod hænderne som hun havde i håret, glide gennem det og ned i skødet.
Hun så op på ham og betragtede ham let. "Hvad synes du vi skal lave?" spurgte hun så, da hun ikke slev havde nogen som helst idéer.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 18:48

"det ved jeg ikke rigtig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og fandt et par underbukser han havde fået med sig for han var kommet hjem fra ferie og havde en taske hvor han fandt noget tøj også
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 19:23

Tricia kiggede lidt ned på sine hænder og stak tommelfingeren og pegefingere ned i en stran lomme og trak derefter sin mobil op. Den var hvis med noget rodt hist og her. Hun skubbede skærmen op og læste en besked der var kommet og skrev noget tilbage.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyTors 15 Jul 2010, 19:32

Han fik resten af sit tøj på og gik hen og satte sig ved hende med et stille smil "det ved jeg ikke rigtig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyFre 16 Jul 2010, 09:49

Tricia holdt mobilen mellem begge hænder og kiggede på ham. "Hmm..." mumlede hun.
Pludselig sagde en mobil en underlig 'Pliiiing', lyd, og hun skubbede den igen op og læste en besked og skrev igen noget tilbage.
Så skubbede hun den ned igen, og et suk undslap hendes læber. "Jeg ved det heller ikke..." sukkede hun-
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyFre 16 Jul 2010, 14:44

Han kiggede på hende med et stille smil og lagde sig ned på sengen og slappede af og kiggede op i loftet det var ikke være dag han var sammen med en der havde en mobil på sig for det var der mange der ikke havde
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyFre 16 Jul 2010, 14:47

Tricia lagde den tilbage i lomme og sukkede. Hun smilte stille og støttede sig på den ene arm og kiggede på ham. "Er du nu også sikker på at du ikke har nogen idéer?" spurgte hun så lidt efter, da hun så småt var begyndt at kede sig en lille bitte smule.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster EmptyFre 16 Jul 2010, 15:08

"hvad skulle det være"sagde han og kiggede op på hende med et stille smil på sine læber han havde ikke rigtig noget de kunne lave i tankerne "har du ikke nogen idéer"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på hotellet - Jaster   Endnu en dag på hotellet - Jaster Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en dag på hotellet - Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Man siger man skal holde sine venner tæt, men sine fjender endnu tættere (Aiko)
» It´s getting hot in here//Jaster
» My ride //Jaster//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: via la shep-Hotel-
Gå til: