City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Shurican
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Zann
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Namine
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Aiko
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Amber
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Haylin
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Melody
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2votin10Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Alene i den mørke gyde(jaster)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 11:33

"må jeg ikke se din krop"grinte han og kiggede på hende med et sødt smil og gik ud for at finde en badekåber og kom ind med den "efter hvad jeg kan se bruger du d-skål i bh har jeg ret eller tager jeg fejl"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og klappede hende blidt i numsen med et sødt smil "og er jeg virkelig ikke til at modstå"sagde han med et smil og kiggede ind i et spejl med et stille smil på sine læber



//logger nu men kommer senere ses//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 11:37

Hun vendte sig og tog badekåben på"D-skål"sagde hun for det ord havde hun aldrig hørt for hun har kun hørt om størrelser"hvis det er størrelse så er det M jeg bruger,med mindre det er noget andet du taler om"hun smillede lidt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:11

"d-skål er din bryst størrelse som din bryster har"sagde han og lod en hånd glide over hendes ene bryst "må jeg mærke om jeg har ret"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:14

Hun viste ikke hvad hun skulle sige"så okey"sagde hun og var lidt flov over det,for hun er ved at lærer ham at kende.Hun havde tænkt sig at sige fra men alligevel så gjore hun det ikke.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:19

Han mærkede hurtigt efter ved at klemme blidt på hendes ene bryst "jep det er en d-skål du har der"sagde han med et sødt smil og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:23

Hun smillede skævt og ved ikke hvad han ville,hun kunne hører at det regnede stadigvæk.Hun ville finde et sted at sidde ned,hun tænkte*er det så'n han lærer pugerne at kende*tænkte hun og ventede på at de kunne snakke så de kunne lærer hinanden at kende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:25

"når men værsgo at sætte dig"sagde han og satte sig i en stol med et smil og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber "når men hvad kan du fortælle om dig selv"sagde han med et smil og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:36

Hun satte sig ned"min familie kommer thailand"sagde hun"jeg voksede op alene på en kirkegaard,jeg kan tale med dyr og lave mig selv om til dyr"hun tænkte sig om"jeg var faktisk blevet taget fra mit hjem af en mand som arbejdede på en Cafe her,men så fordi jeg ikke gad at hører efter hvad han sagde til mig smed han mig ud,han var en ond mand jeg tror han var et menneske"hun var ikke sikker på om det hun fortalte var rigtigt"men ellers bor jeg på kirkegaard i bangkok"hun prøver at tænke på hvad hun ellers kunne sige.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:40

"okay dum mand"sagde han med et smil og kiggede på hende "mens du tænker kan jeg jo fortælle noget om mig selv"sagde han og kiggede på hende med et smil "jeg er født og opvokset her i vida mine forældre døde da jeg var 3 så kom jeg i en plejefamilie som ikke behandlede mig særlig godt de var ikke nogen gode mennesker"sagde han og kiggede på hende "ellers har jeg klaret mig selv siden jeg blev 18"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:47

"Faktisk har jeg ikke set mine forældre for de døde da jeg var en uger gammel,jeg opvoksede på et børnehjem som ikke var et rat sted,da jeg var 5 år stak jeg af og levede på kirkegaarden, jeg blev først taget for 17 årsiden"sagde hun sad med fødderne trukket til sig.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:54

"okay det lyder da ikke rart"sagde han og gik hen og satte sig ved hende "men hvis du vil må du gerne låne gæsteværelset jeg har"sagde han med et smil og kiggede på hende meget sødt smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:57

"jo tak "sagde hun stille og smillede,hun kunne hører at det var begyndt at hagle for hun ved ikke hvad hun ville gøre nu for hun kunne huske at da hun var kommet til vida var der mange mænd der gloede på hende,men dem inorrede hun.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 14:59

"kom så skal jeg vise dig det"sagde han med et smil og rejste sig op og gik hen til en dør og åbnede den "kom det er her"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil der var meget sødt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 15:04

Hun rejste sig op gik hen til ham,hun havde mange tanker i hovedet og trænger godt nok til at hvilde sig lidt.Hun viste ikke hvad hun skulle sige eller spørge og prøvede at komme på noget at sige,hun syntes at han er en venlig og sød fyr.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 15:31

"se der er en seng og et bord du kan ligge de ting du har og vil have i nærheden af dig på og der er gæste toilet bag den dør der"sagde han og pegede på en dør "men hvis du vil noget midt om natten er mit værelse ovenpå"sagde han med et smil og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 15:34

"okey"sagde hun og lyttede til ham hvor efter hun lyttede til regnen,det mindede hende om den gang hun levede for sig selv hvor hun altid sad i et hjørne i en gyde for sig selv mens hun betrakte regnen.Hun satte sig på sin seng og så ville hun lige ude og mærke til sit tøj.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 15:36

Hendes tøj var stadig vildt vådt så det skulle ligge længe til tørre. han gik ind i stuen med et smil på sine læber og kiggede efter hende med et smil *hun er nu sød nok*tænkte han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 15:40

Mari gik lidt ind i stuen,hun tænkte lidt for sig selv.Hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle gører for hun var langt hjemme fra der hvor hun kom fra,men hun syntes også at det ville være rat at bo i vida.Hun bevægede hovedet fra den ene side til den anden side.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 16:04

han kiggede på hende med et smil "noget galt"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 16:07

"nej "sagde hun og vendte sig mod ham"jeg tænkte bare det er ikke noget"hun tænkte for sig selv og gik lidt rund for hun begyndte at kede sig nærmest.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 16:11

Han gik hen til hende og lagde en arm om hende "vil du prøve noget der kan være sjovt men også give nydelse"sagde han med et og holdte om hende med et sødt og lidt forførende smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 16:14

"ja og hvad er det så"spurgte hun nysgerrigt og ved ikke hvad han tænkte på men alligevel vile hun gerne prøve det så hun kunne fordrive tiden lidt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 16:17

"prøve og slap helt af i din krop"sagde han og åbnede stille hendes badekåbe og kyssede hende på halsen for at forføre hende meget forsigtigt tog han badekåben af hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 16:20

"okey "sagde hun og slappede helt af i sin krop og tænkte på hvad det er han ville,hun kunne mærke at han tog badekåben af hende og hans kys på halsen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 EmptyTors 17 Jun 2010, 16:24

Han kyssede hende op og ned af halsen og tog hende stille på brysterne med et sødt smil "kan du lide det"sagde han og blev ved nogle gange kunne hans berøringer få piger til at blive lidt vilde efter han og andre gange ikke
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den mørke gyde(jaster)   Alene i den mørke gyde(jaster) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i den mørke gyde(jaster)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 20Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Næste
 Lignende emner
-
» stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde
» Alene ude på gaden(Jaster)
» Mørke//Alle velkomenXD//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: