City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Shurican
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Cecillie
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Zann
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Namine
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Aiko
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Amber
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Haylin
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Melody
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 mørket inde i lyset - tazz

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 00:52

"det gør skam ikke noget" sagde han med et venligt smil "men skal vi forsætte videre?" spurgte han hende venligt bagefter.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 18:14

Hun smilede sødt "det kan vi godt men jeg går lidt stille for er stadig lidt svimmel" sagde hun venligt og kunne stille på ham og gav stille slip rundt om ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 21:58

"ellers så kan du støtte op af mig hvis det hjælper" sagde han med et venlig smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 16:15

Tazz smilede sødt "Det behøver jeg iik men ellers taak" sagde hun venligt og kiggede sødt på ham med sine lilla øjne der glimtret rigtig meget.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 21:09

"okay men kom lad mig vise dig køkkenet" sagde han med et smil og viste hende stille og rolig vej. efter noget tid kunne sakref ikke vente med at spørge sit spørgsmål "hvordan kan det være at du ikke vil kunne lide hvis chef stod og var igang med at hakke kød?" spurgte han lidt undrene.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyOns 22 Dec 2010, 07:19

"Okii" sagde hun venligt og gik stille med ham men holdte sig tæt på væggen for at ha noget at læne sig op af hvis hun blev svimmel igen og kiggede stille på ham da han spurgte "Øhm... Joo se du.. Miin forældre blev slået ihjel på en meget bask måde og jeg så det hele og der var blød over alt og..." sagde hun stille og stoppede stille og sætte sig ned og holdte sine hænder oppe foran hendes ansigt og græd stille og den her gang var det iik lydløst.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTors 23 Dec 2010, 13:08

"tage det roligt det skal nok gå" sagde han med et trøstene smil og krammede hende så hun fik det bedre.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptySøn 26 Dec 2010, 13:48

Tazz tørret sine tåre væk og nød at han krammede hende og kiggede rigtig sødt på ham "Taak og undskyld men får det altid dårligt når jeg tænker på det" sagde hun stille og smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptySøn 26 Dec 2010, 16:39

"det gør ikke noget men kom vi kan snakke lidt mere sammen maden jeg kan dufte at chef er blevet færdig med maden han har faktisk slået sin rekord den her gang" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptySøn 26 Dec 2010, 20:12

Tazz rejset sig stille op og kiggede stille på ham "Jaa kan vi godt men er iik vildt sulten" sagde hun venligt og kiggede lidt ned for hun kunne iik rigtig li menneske mad og det gjorde hende oqså svag når hun spiste for meget.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 28 Dec 2010, 00:32

"bare rolig tro mig når du først har duftet til chef's mad så vil du blive så sulten at du ville tro du aldrig havde spist noglesinde" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 28 Dec 2010, 13:11

Tazz smilede venligt "jaa okii skal nok spise lidt" sagde hun venligt for hun ville iik gøre ham ked eller noget men hun kunne joo iik tåle at spise menneske mad for så ville hun falde om og først vågne flere timer efter og så kunne man gøre alt med hende uden at hun opdagede noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 28 Dec 2010, 13:53

"tro mig det vil smage godt og du skal ikke være bange for at det er noget du ikke kan lide. fordi chef ved allerede fra da vi kom indenfor om hvad du var og så gætter han frem til hvad du normalt spiser, men du vil nok have en forklaring på hvordan han gør har jeg ret?" spurgte han hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyFre 31 Dec 2010, 15:01

Tazz smilede venligt "Jaa vil jeg meget gerne for hvorn kan han vide hva jeg er" sagde hun lige så stille og kiggede stille op på sakref morladin og hendes lilla/lidt brune øje glimetede ligesom stjene himlen udenfor.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptySøn 02 Jan 2011, 17:31

"han er det man kalder et spøgelse også selv om at han er ikke rigtig gennemsigtig han ligner mere en omvandrene tåge som krop, men på grund af det så kan han på en måde gå ind i personen og læse personens lyster og hvad personen er men han kan ikke finde ud af mere" sagde sakref med et smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 04 Jan 2011, 07:33

Tazz stod lidt og kiggede på ham "kan han læse mine lyster?" sagde hun stille for det var hun iik helt tryg ved da hun hadede når flok vistet det.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTirs 04 Jan 2011, 14:05

"når jeg mener med lyster så snakker jeg om hvad du ville elske at drikke og hvad du ville elske at spise, han kan ikke læse sexuelle lyster eller andre ting" sagde sakref med et smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyOns 05 Jan 2011, 07:19

Tazz faldt ned igen og smilede sødt og gik stille videre "nåårh okii troede lige" sagde hun venligt og smilede sødt og gik stille med ham og hun kunne dufte maden og blev rart sulten for det var lang tid siden at hun havde spist.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyOns 05 Jan 2011, 22:28

"hehe. vi er her" sagde han og pludslig var de henne ved en gammel dør. Han åbnede døren stille og roligt. I det andet rum var der et sindssygt stort bord med masser af mad der var så meget mad at man kunne gøre en hel hær mæt. der var lige fra den ene ting til den anden ting som hun kunne lide (ved ikke hvad hun kan lide så håber det er nok :D).
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTors 06 Jan 2011, 08:25

Tazz smilede sødt til ham og kiggede på alt den dejlige mad og gik lidt rundt "Fuck hvor ser det lækkert ud!" sagde hun lidt højt og kiggede sødt på ham.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyOns 12 Jan 2011, 22:01

"det er jeg glad for at høre. Men kom lad os sætte os ned og få noget at spise" sagde han med et venligt smil og gjorde tegn at hun skulle gå ind først.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 07:31

Tazz smilede sødt og gik stille ind og duftede til alt den dejlig mad der stod der på bordet og gik lidt rundt om bordet og kiggede på maden og stille hen på ham og smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:20

han smilede tilbage og gik hen til der hvor hun skulle sidde og trak stolen ud for hende.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyMan 24 Jan 2011, 07:26

Hun smilede sødt og gik stille over til ham og sætter sig stille ned "taak" sagde hun stille for hun var iik van til at mand var så søde mod hende.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 EmptyFre 28 Jan 2011, 19:24

han skubbede hende stille og roligt hen til bordet. "det var så lidt" sagde han bagefter med et venligt smil og gik hen til sin plads der ikke var særlig langt væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mørket inde i lyset - tazz
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana
» Mørket har sænket sig om mig//Åbent//
» når man snakker om mørket - namine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: