City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Shurican
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Cecillie
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Zann
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Namine
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Aiko
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Amber
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Haylin
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Melody
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2votin10mørket inde i lyset - tazz - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 mørket inde i lyset - tazz

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 21 Nov 2010, 00:26

han åbnede døren for hende og gjorde stille tegn til hende at hun skulle sætte sig ind.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 21 Nov 2010, 13:04

Tazz stod lidt og viste iik helt om det var en god ide men sættet sig stille ind og kiggede lidt rundt og var lidt genert og bange for hva der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 07:23

// Kuk kuk //
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 15:42

indenfor var der sindssyg stort på væggene var der flotte flag og ved den anden side af rummet var der en kæmpe trone med 4 døre ved siden af. 2 på hver side. ved gulvet henne ved tronen og hen til døren var der et flot tæppe der var sort med det flotteste røde runer og tegninger på.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyFre 03 Dec 2010, 07:13

Tazz kiggede med store øjne på hele og kiggede lidt på ham og smilede sødt "Det er virkelig flot" sagde hun stille og smilede lidt og kiggede lidt rundt igen.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:44

"jeg er glad for at høre at du kan lide det" sagde han med et venligt smil "men skal jeg vise dig rundt?" spurgte han bagefter.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 19:15

Hun stod og kiggede med store øjne på det hele og smilede sødt "jeg kan iik bare li det men jeg elsker det" sagde hun sødt til ham og hun stod lidt og legede med sit hår "ville da være dejligt" tilføjede hun lidt efter
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 21:55

"det var godt at høre men er der et bestemt sted du vil se først?" spurgte han venligt.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyMan 06 Dec 2010, 15:21

Hun smilede sødt "jeg vil gerne se det hele først men det er joo lidt svært" sagde hun lidt grinende
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 21:43

"hvad siger du til at vi starter med køkkenet og så kan du også hilse på chef" Sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 11:55

"Det kan vi da godt bare han iik står med et dyr i hænderne og der er blod så går det nok" sagde hun venligt og blev lidt bekymret for at han skulle spørger hvorfor men han skulle joo vide det på et eller andet tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 13:15

"bare rolig han er ikke igang med at lave det kan jeg love dig" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 20:38

Hun smilede sødt "det lyder godt" sagde hun venligt og syntes at det var mærkeligt at han iik spurgte ind til det og det må da oqså lyde mærkeligt at en varulv iik kunne tåle at se sådn noget
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 14 Dec 2010, 13:25

"kom" sagde han og begyndte at gå hen imod den sidste dør til højre for den store trone og åbnede døren så de kunne komme ind. døren knirkede som en af de slags døre man ser i gyserfilm.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 14 Dec 2010, 20:09

Tazz gik stille med ham og var lidt bange for hadede virkelig gyser film så hun gik lige så stille ind gennem døren og kiggede stille rundt og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyTirs 14 Dec 2010, 21:06

på den anden side af døren var der en lang gang som så ud til ikke at have nogle ende. lidt længere fremme på den venstre side var der en dør. på højre side var der kun vinduer og nogle flag. på gulvet var der et langt rødt tæppe der gik fra der hvor de stod og hele vejen ned af gangen.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyOns 15 Dec 2010, 12:09

Tazz gik lidt længere ned af gangen og kiggede lidt på tæppet og fik det lidt dårligt og følte sig lidt svimmel og lænet sig lidt op af den ene væg og kiggede stille på ham og håbede iik at han ville syns hun var mærkelig
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyOns 15 Dec 2010, 12:11

"er du okay?" spurgte han lidt undrene og hjalp hende så hun kunne læne sig op af ham istedet.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyFre 17 Dec 2010, 10:45

Hun kiggede stille på ham "Undskyld men jeg får det lidt dårligt når jeg på noget rød" sagde hun stille og kom til at tænke på sin far og mor og græd lidt men lydløst og håbede bare iik han opdagede det så hun lænet sig stille ind mod ham for han iik skulle se det.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyFre 17 Dec 2010, 15:37

"okay men skal jeg bære dig?" spurgte han hende med et venligt smil da han kunne mærke hende's smerte inde i hende.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyFre 17 Dec 2010, 17:57

Tazz kiggede stadig ned "Neej det er okii jeg skal bare lige stå lidt" sagde hun stille og prøvede at glemme den tænke om hende forældre og hun klemte sig lidt ind til ham og håbede iik at han ville sur eller noget men hun havde bare brug for at være tæt på en lige nu.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyFre 17 Dec 2010, 21:52

han holdte stille og roligt rundt om hende får at trøste hende.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 08:44

Tazz nød at mærke hans arme om hende for det var flere måneder siden at der var en der ville holde om eller bare gi hende kram og det hjælp meget at han holdt om hende og hun kiggede stille op på ham og der løb en lille tåre ned af hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 01:25

han tørrede blidt tåren af hende's kind og smilte til hende "har du det bedre nu?" spurgte han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
tazz

tazz


Antal indlæg : 386
Bosted : En lille hule
Job/hobbies : Står bag baren i strip clubben

mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 10:23

Tazz smilede venligt og nikkede stille "jaa meget bedre og det må du undskylde" sagde hun stille for det må da være mærkeligt at en fremmede pige bare begynder at græde og klemme sig ind til en.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mørket inde i lyset - tazz   mørket inde i lyset - tazz - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mørket inde i lyset - tazz
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana
» Mørket har sænket sig om mig//Åbent//
» når man snakker om mørket - namine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: