City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Shurican
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Cecillie
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Zann
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Namine
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Aiko
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Amber
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Haylin
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Melody
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 skyggernes skygge - Valentina

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 03 Nov 2010, 15:44

Valentina nikkede svagt, da hun satte sig ind "tak"sagde hun hurtigt og fik sine fødder med ind. Havde han flere? Hun havde ingen selv, hun kunne nå godt køre bil, så det var ikke derfor, det kunne bare engang i mellem ske at hun kom til at brænde den af hvis hun fik en af sine vredesanfald.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 03 Nov 2010, 21:09

han satte sig ind foran rattet og begyndte at køre afsted og lige i det han satte sig ind begyndte det at styrte mere ned end det gjorde før.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 03 Nov 2010, 21:22

"uha"sagde Valentina og så ud af bilruden. Hun satte sig til rette og så ned på sit tøj. Langsomt lod hun sin ene hånd glide ned over det, hvorefter vandet i stoffet fordampede.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 03 Nov 2010, 21:37

han åbnede lige hurtigt vinduerne så dampen kunne komme ud og så lukkede han vinduerne igen "du er enten meget hot ellers kan du styre varme og ild" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyLør 06 Nov 2010, 10:42

Valentina grinte en kort munter latter "Hvad med at man siger alle tre ting" svarede hun stadig med munterheden siddende i sin stemme.
Hun lænte sig tilbage i sæddet og så op i bilens tag.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptySøn 07 Nov 2010, 17:07

" tja de alle 3 gælder i værd fald når det er dig" sagde han med et venligt smil imens han kørte videre.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 09 Nov 2010, 12:58

Valentina grinte dæmpet og så ud af bilruden.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 10 Nov 2010, 11:06

"nå men lad mig høre lidt om dig selv hvis du vil fortælle lidt" sagde han bagefter med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 10 Nov 2010, 14:16

"Du kan spørge og jeg svare"sagde Valentina med et smil på læberne og så på ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 10 Nov 2010, 14:40

"hvor bor du?" spurgte han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 10 Nov 2010, 20:31

"Lige nu ingen steder"svarede Valentina med et skævt smil og lænte sig skævt op af ruden og så på ham. "Okay, på et vandrehjem"tilføjede hun med et smil. Det var lidt det samme som et hotel, bare billigere.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptySøn 14 Nov 2010, 16:08

"nå det havde jeg ikke forventet af en sådan en smuk kvinde som dig ville bo i et vandrehjem" sagde han med et venligt men forbløffet smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyMan 15 Nov 2010, 19:34

Valentina grinte en dæmpet latter. "De smire"sagde hun muntert og så på ham. "Ej, jeg er lige kommet her til og da jeg ikke har noget arbejde da jeg tit futter ting af, så er der helle rikke rigtig nogen som vil ansætte mig. Så jeg har jo ikke råd til andet"sagde hun med et muntert skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyMan 15 Nov 2010, 21:43

"tja du kunne jo... arbejde for mig" sagde han med en venlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 16 Nov 2010, 14:52

Valentina smilte venligt til ham. "Er det noget som er brandfarligt, så jeg nok ikk eden bedste til jobet"sagde hun og knipsede en enkelt gang og en flamme bredte sig på hende håndflade da hun holdt den foran sig bagefter. Hun slukkede den igen- de sad jo i en bil.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 16 Nov 2010, 19:39

"tja det job jeg havde tilbudt dig kræver faktisk både at brande ting og at ikke at brande ting men jeg tror du er bedst til det med at brande ting" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 17 Nov 2010, 16:10

"Jeg vil helt sikkert være god til at brænde ting af, det har jeg god øvelse med"sagde Valentina med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 17 Nov 2010, 17:51

han grinede i et sekund "men vi kan snakke om det mere når vi kommer hen til mig" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 17 Nov 2010, 20:34

"ja, lad os det"sagde Valentina og smilte muntert. Hun lænte hovedet tilbage mod ryglænet og lukkede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyOns 17 Nov 2010, 23:42

de kørte stille igennem byen og ud imod skoven og de kørte så afsted igennem skoven imens det stadig stormede udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTors 18 Nov 2010, 14:13

Valentina nynnede svagt mens hun så ud af bilruden
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptySøn 21 Nov 2010, 00:25

pludslig stoppede bilen stille og roligt og sakref steg ud af bilen og åbnede døren for hende.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 14:23

Valentina fuglte ham med øjnene da han gik ud og om til hendes side og åbnede døren fr hende.
Hun smilte og steg ud. "tak"
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyMan 22 Nov 2010, 16:27

Der stod der en kæmpe stor bygning. man kunne ikke se så meget af den fordi det var aften, men man kunne se at den var stor. Sakref begyndte at gå imod den store bygning.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 EmptyTirs 23 Nov 2010, 20:49

Valentina kastede et kort blik på det mørkt belagte bygningen foran hende. Hun fuglte efter ham. Hendes hud gløde svagt og lyste alt, inden for en meter, op i et orange/rødt skær.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
skyggernes skygge - Valentina
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» skovens skygge - Xenan
» Store julegave dag //Valentina//
» Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: