City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Shurican
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Cecillie
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Zann
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Namine
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Aiko
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Amber
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Haylin
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Melody
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2votin10skyggernes skygge - Valentina - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 skyggernes skygge - Valentina

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 24 Nov 2010, 00:40

bygning var flot bygget men så meget gammel ud. der var store vinduer ude på siden hvor der kom lys ud af vinduerne. der var en kæmpe stor dør og en lille en ved siden af som hvis det var et slags slot. dørene var pyntet med flotte og mærkelige runer på og øverst på den store dør stod der ned flotte ord "darkwind citadel".
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 24 Nov 2010, 14:02

Valentina's øjne faldt på skriften over døren, men flyttede sig til runerne da hun kom tættere på. Gløden i hendes hud famlede en smule engang i mellem. Hun kunne ikke bruge sin evner i regnvejr.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 24 Nov 2010, 14:03

sakref gik hen til døren og åbnede den. i det døren åbnede sig så sprang der med lys ud af døren som kom inde fra slottet.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 24 Nov 2010, 14:05

Valentina satte farten lidt op, da muligheden for at komme i tørvejr meldte sig.
Hun stoppede dog op lige ved siden af Sakref for at han kunne gå ind først.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 24 Nov 2010, 20:12

da de gik indenfor kunne man se hvor stor rummet faktisk var. der var et langt, stort tæppe på gulvet der gik fra den ene sidde af rummet og helt hen til den store port. på væggene var der flotte store flag og nogle steder hang der flotte billeder og så var der også de kæmpe vinduer som var lige så høje som to etager og lige så højt var der til loftet måske sågar mere.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyOns 24 Nov 2010, 20:14

Valentina nikkede anerkendene da hun kom ind.
"Flot"sagde hun og så rundt. Hun vred sit hår så vandet løb fra håret ned på hendes skuldre. Men bare på turen ind, var hun blevet våd igen.
I store mænger vand, kunne hun ikke tøre sig selv, først efter lidt tid, hvor lidt af vandet selv kan fordampe.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTors 25 Nov 2010, 10:54

"vil du have et håndklæde?" spurgte han meget venligt.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTors 25 Nov 2010, 20:07

"Jo"svarede Valentina med et smil.
Hun skulle bare lige stå et øjeblik for at blive en smule mere tør for at kunne få al vandet til at fordampe, men han ville nok ikke have hende til at dryppe på gulvet.
"Bor du alene?"spurgte hun nysgerrig og så rundt igen, huset var rimelig stort til en person, men det syntes hun nok fordi hun aldrig havde haft særlig meget plads.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 15:36

"nej jeg bor ikke alene jeg har nogle medarbejdere der bor her men du kommer nok til at møde dem på et eller andet tidspunkt tror jeg" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 15:41

Valentina nikkede og smilte venligt mens hun så kort rundt en sidste gang.
"Okay, så du er ikke en eneboer"sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 15:47

"nej jeg er ikke eneboer men vil lige advare dig om at du skal ikke panikke når du ser mine medarbejdere de kan godt være lidt mærkelige i udsene men de er meget venlige" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 15:48

Valentina nikkede svagt "Jeg har set lidt af hvert"sagde hun med et smil og skiftede vægten fra fod til fod
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:12

"okay men jeg tror stadig du vil blive lidt overrasket over hvad der lever her" sagde han med et venligt smil "men skal jeg vise dig rundt?" spurgte han bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:18

Valentina nikkede og smilte venligt. "Mmmhm..spændene"sagde hun med et kækt smil
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:39

"okay men hvad vil du så først se?" spurgte han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:45

"Uuhha, det ved jeg ikke"sagde Valentina og så på ham med et venlgit smil. "Du bestemmer bare"sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:50

"okay hmmm hvad siger du til at vi starter med køkkenet?" spurgte han venligt "så kan du også få hilst på chef" sagde han bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:59

"Ja det er fint med mig"sagde Valentina smilende og trak sine fingre gennem sit hår. "Hedder han chef eller er han chef?"spurgte hun venligt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 12:10

"han er chef og han hedder chef" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 12:11

"Arrg, hvor opfindtsomt"sagde Valentina smilende
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 12:16

"hehe ja men kom så viser jeg dig vej det er lige ved siden af spisestuen" sagde han og begyndte at gå hen til den anden side af rummet og hen til døren der var længst væk fra tronen ved højre side af tronen.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 16:52

"Super"sagde Valentina og fuglte efter ham mens hun lod blikket glide rundt i rummet, det var større end det hun var van til.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 21:57

han åbnede døren stille. døren knirkede rigtig meget men det skyldes også at den så meget gammel ud den lignede en af de døren man ser i gamle ridder film og sådan noget og da han åbnede døren kunne de se en lang gang som så ud til at forsætte uendeligt og ved væggen var der store fakler med ild i og til højre for døren var der nogle få vinduer der lyste månens lys indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptyMan 06 Dec 2010, 14:56

Valentina lyttede til dørens knirken, det var sådan en lyd der kunne skræmme en halvt ihjel når den var med i en gyserfilm. Hun fuglte med ham, med et venligt smil på læben. "Hvor gammelt er det?"spurgte hun nysgerrigt og så på ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 21:46

"meget meget gammelt det var bygget til min far for længe siden men du vil slet ikke høre hvor lang tid siden det er" sagde han sådan lidt grinene da han tænkte på hvor gammelt stedet faktisk var.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skyggernes skygge - Valentina   skyggernes skygge - Valentina - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
skyggernes skygge - Valentina
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» skovens skygge - Xenan
» Store julegave dag //Valentina//
» Trænings dag [Valentina,Ahngel=privat]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: