City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Shurican
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Zann
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Namine
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Aiko
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Amber
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Haylin
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Melody
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2votin10Her står jeg så regnen- melody - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Her står jeg så regnen- melody

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyMan 06 Dec 2010, 18:45

Melody smillede"er naturen en del af dig wow"sagde hun næsten overasket men med et smil på samme tid. Melody studerede omgivelserne lidt før hun vendte blikket tilbage på Xenan."Hvorfor vil din far ikke have det"spurgte hun undren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Her står jeg så regnen- melody - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptyOns 08 Dec 2010, 19:33

" fordi min mor blev dræbt af en vampyr ved navn Amber" sgade hun stille gøs smule ved sige navnet, vendte blikket bort fra vadet og vendte sig for at gå, faktisk så gjorde det meget ondt snakke om. Amber havde skrånet hende, men hvorfor hun sukkede svagt imens gav sig trave vampyren kunne hvis den ville sagtens følge med.

// har snakket med amber, og det okay med hende så Amber dræbt Min mor :´( //
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Her står jeg så regnen- melody - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:11

Melody s røde blik fløj straks hen på hende hun tog et skridt tilbage og så mod søen"Så du hader også mig "spurgte hun. Melody var selv en vampyr hun kunne sagtens være en ond en men også en venlig en. Hendes hår flagrede lidt, og hun fik sat det røde sjal ordenligt.

//Åh okay:)//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Her står jeg så regnen- melody - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her står jeg så regnen- melody   Her står jeg så regnen- melody - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Her står jeg så regnen- melody
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Bravo //Melody//
» Den kolde regn //Melody//
» kigger byens mylder fra mit skjul (Melody)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: