City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Shurican
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Cecillie
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Zann
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Namine
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Aiko
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Amber
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Haylin
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Melody
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2votin10for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 for genert til at gå ind på diskoket(zann)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 14:17

Hun lagge sig ind til ham med hovedet over hans brystkasse"du er virklig dejlig"sagde hun stille og faldt snart i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 16:34

Han sov
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 16:35

Hun sov emsn hun havde hovedet på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 16:47

Han sov med en arm om hende blidt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 16:49

hun sov med sin ene arm på hans mave og en smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 17:29

Han sov videre

Næste morgen vågnede han tidligt og fik sig flyttet uden hun vågnede hvorefter han gik ud i køkkenet og tog en skål samt en pakke morgenmad og mælk og spiste roligt morgenmad uden at tænke over han egentlig havde en gæst som var blind
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 18:05

Shurican vågnede og strakte sig,hun kunne mærke at Zann ikke var i sengen længer.Hun kunne hører at han sad ud i køkkenet og var i gang med at spise,hun sad bare stille i sengen og tænkte for sig selv uden at give lyd fra sig.Hun følte at hun ikke var sulten lige nu selvom det ville være godt med noget at spise,hun samlede bene til sig og begyndte at mærke efter hendes tøj,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 18:30

Zann rejste sig da han var færdig og gik ind til hende roligt med et smil "hej" sagde han da han opdagede hun ledte efter sit tøj han gik hen til hende og satte sig ved siden af hende roligt "har du sovet godt" spurgte han roligt mens han ventede på hendes svar roligt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyFre 26 Nov 2010, 19:40

"ja det har jeg"sagde hun roligt,hun sad i sine egen tanker og viste ikke hvad hun ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptySøn 28 Nov 2010, 12:17

Han nikkede og rakte hende sit tøj roligt "såh øh skal jeg følge dig hjem" spurgte han roligt "hvor end det er" han smilede roligt og så på hende med et roligt blik "vis du altså gerne vil hjem" skyndte han sig at sige til hende mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptySøn 28 Nov 2010, 14:41

"tak det er sødt af dig"sagde hun"hvis du vil rejse helt til Thailand for jeg bor i Thailand på en gammel kirkegaard "hun tog sit tøj på"men jeg har den problem at der er en der jagter mig fordi....."hun tav lidt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptySøn 28 Nov 2010, 17:10

Han så på hende og ventede på svar
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptySøn 28 Nov 2010, 18:31

hun tænkte lidt"der er...ved at starte en krig mellem Japan og Thailand og en ved navn Fa Wang"sagde hun med et lille pause imellem"han er igang med at samle en hær der skal kæmpe i mod japanerne og han tvinger folk til at kæmpe for ham så han kan tage magten over japan"hun stirrede ned mod sine fødder.Hun stirrede der efter ude i det blå"jeg er kun bekymeret for at hvis der er nogen fra andre lande er i thailand så vil de nok blive meldt ind i den hær selvom de ikke ville"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 29 Nov 2010, 16:04

Han smilede roligt "du kan da bo her" sagde han smilende og så på hende roligt før han lagde sig ned og hev hende med ned og ligge "altså vis du vil" sagde han hurtigt bagefter
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 29 Nov 2010, 16:08

"det er sødt af dig og det vil jeg meget gerne,men måske burde jeg tage tilbage til thailand på et tids punkt"sagde hun lidt overvejende
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 29 Nov 2010, 16:23

Han nikkede "det er en lang tur bo dog i det mindste her indtil du har råd" sagde han beslutsomt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 29 Nov 2010, 16:25

"tja godt nok så tager jeg ikke med fly men flyver på en drage "sagde hun med et smil"men hun holder lige en lille fri dag"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 29 Nov 2010, 16:31

Han smilede "jamen så må vi bare hygge os idag indtil den er klar igen" sagde han smilende og kyssede hende på munden mens han langsomt lod sin hånd glide ned og tage hende mellem benene så hun forstod hvad han mente med at hygge sig mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 29 Nov 2010, 16:34

Hun smillede og forstod godt hvad han mente med hygge"ja det kan vi vel"sagde hun og kyssede ham igen"så håber jeg bare på at du ikke rejser til Thailand mindt under krigen for jeg hader når der sker mine venner noget eller nogn andre jeg kende"hun duddede på hans næse mens hun smillede.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyMan 29 Nov 2010, 20:54

Han smilede underligt "det lover jeg" sagde han før han selvom hun lige havde taget det på tog hendes tøj af igen mens han smilede og fortsatte kysset før han tog nogle håndjern frem og satte dem på hendes hænder
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 30 Nov 2010, 05:39

Hun smillede og kyssede ham igen,hun kunne godt mærke at han gav hende håndjern på men hun lod som ingenting"men ellers må du love mig at komme på besøg"sagde hun så med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 30 Nov 2010, 11:26

Han smilede roligt "okay" sagde han og vendte hende om og tog hende på røven før han satte sig på knæ ved hendes hoved og skubbede sin lem ind i hendes mund mens han fortsat tog hende frækt på røven
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyTirs 30 Nov 2010, 12:29

Hun begyndte at slike lemmen igen og kærte hovedet stille frem og tilbage mens hun mærkede at han tog hende på røven.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyOns 01 Dec 2010, 15:32

//hello//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 EmptyOns 01 Dec 2010, 20:02

Han kørte den hurtigt i hendes mund mens han smilede før han smækkede hendes røv før han stak en finger ind i hendes røv og kørte den ind og ud mens han smilede frækt og nød hun suttede den af på ham det ville bare være bedre vis hun gjorder en smule modstand
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: for genert til at gå ind på diskoket(zann)    for genert til at gå ind på diskoket(zann)  - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
for genert til at gå ind på diskoket(zann)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» Nu igen... //Zann//
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: