City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Shurican
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Cecillie
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Zann
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Namine
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Aiko
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Amber
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Haylin
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Melody
kunne ikke sove. - Page 2 2vote_10kunne ikke sove. - Page 2 2votin10kunne ikke sove. - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
kunne ikke sove. - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 kunne ikke sove.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:21

//smutter bare så..kan ikke lide og være uvelkommen(;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:22

//kan vi ikke sige det sådan her: Shurican - Cecillie - Jennie, i den rækkefølge svare vi?^^//

Jennie så på dem. *Det gør ikke noget,* sagde hun i Cecillies hoved.
Hun tog den lille diamant tår op i hånden og kigge nøje på den. Det gjorde hun ved alle hendes tårer. Hun ejste sig og kiggede på dem med et lille skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:22

//nej nej du behøvs ikke,men i skriver bare for hurtigt og det suden så fik jeg ikke svaret de første par gange for at svar på jer begge.Det er nu mere mig der bliver holdt uden for//

Hun satte sig ned i en mørkt hjørne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:30

//Kan vi ikke det?//

Jennie gik hen til Shurican med dianten liggende i hænderne. Hun rakte nuttet hænderne frem mod hende. *Den er til dig,* sagde hun i hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:33

*jeg kan ikke tage imod den*sagde hun for ikke at være uhøfligt

//jo,men jeg tænker at dig og Cecilie at i skriver for hurtigt så det ville være længe før jeg svare,men ellers kan vi godt.Jeg ved ikke med cecilie//
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:34

//Cecillie er gået
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:34

//ej helt æreligt jeg ment det ikke cecilie//
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:36

//jamn det er helt okay..vis i havde aftalt og lave et emne skal i da have lov til det
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:38

//men det er orden for nu hvor du alligevel er med så kan vi ikke lave det om nu//
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:40

//hvorfor kan man ikke lave smileys?? sært!og jo vi kan

cecillie kikkede på de to piger og kunne så mærke noget der gjorde ondt i maven "piger..jeg er vist nød til og løbe.har det ikke så godt" peb Cecillie og løb elegant væk
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:43

hun så underligt på Cecilie for hun viste ikke hvad der var galt med hende.

//og det suden er Jannie gået,og det ligesom de andre emner jeg har skrevet.Dem jeg skriver med går bare også har man ingen at skrive med//
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:44

//jeg har da svaret på mange af dem..men ingen skriver igen..det er da det samme med mine emner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:46

//Jeg er tilbage!^^ Hov.. Ej, kan vi nu ikke bare få lidt ro på?//
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 18:47

//godt nok ville jeg men enden er de private ellers ved jeg ikke om det kun er dig og en anden,men så er det fordi jeg ikke så kan komme helt ind på det, jo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 19:50

Jennie rystede lidt med hænderne. *Du skal! Du skal!* sagde hun i hovedet på Shurican. *Det er min måde at sige hej på. Det er min måde at være venlig på,* Hun kiggede på hende med et bedende blik. *kom nu?* bedte hun.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 19:52

*men hvorfor ville du give mig noget,du behøvs ikke*sagde hun til pigen for det er alt for venligt at hun skulle modtage noget uden at give igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 19:55

*Jeg har en masse af dem, se selv.* Hun holdt øjnene åbne og vinden om ind i dem. Så som der nogle tåre ned fordi det var så koldt for hendes øjne. Hun lod dem glide ned i hænderne og viste Shurican dem, så hun kunne se at det bare var hendes tåre, når de ramte huden ville de blive til diamanter.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 19:59

hun kunne ikke se hvad det var overhovedet,men hun kunne føle at pigen ville give hende noget."jeg kan ikke tage i mod noget uden at give noget til gengæld*sagde hun"og hvad er det "hun havde ansigtet mod pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 20:03

Jennie smilte og satte sig på hug foran hende. *For dt første må du gerne tale almendeligt til mig, jeg snakker bare i tankeoverførsel til dig,* sagde hun igen i Shuricans hoved. *Det er mine tåre. Når de rammer min hud bliver de til diamanter,* Hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 20:07

*men nu taler jeg altså så'n her *sagde hun*og jeg ved ikke om jeg kan tage i mod det for jeg ved ikke havd jeg skal give som engæld elelr hvad jeg skal bruge det til ikke for at være ond*sagde hun og sank en klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 20:09

*Tag den nu bare. Hvis du ikke gør det bliver jeg skuffet. Det er derfor jeg er blvet stum. Jeg ved ikke hvorfor, men hver gang jeg bliver skuffet skal jeg være stum i et år. Jeg har stadig fem stumme år tilbage,* sagde hun og kiggede ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 20:12

*så okey*sagde hun og rakte hånden frem*du kan lægge det på min håndflade og hvad kan man bruge det til egentlig*hun var nysgerrigt over hvad man kunne bruge det til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 20:21

*Det er virkelig mange penge værd. Det er rent ægte diamant* sagde Jennie med et smil. *Hvis du tager imod det, har jeg kun fire stumme år tilbage,* Hun sav Shurican et lille kram.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 20:23

*tak*sagde hun og tænkte på hvor meget det er værd,hun kunne mærke pigens kram*men hvem er du*hun kom i tanke om hendes navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 EmptySøn 27 Jun 2010, 20:25

*Jennie, jeg er engel, dig* sagde hun med et smil og et spørgende blik.
*Jeg er virkelig glad for at du tog imod den,* sagde hun i Shuricans hoved.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kunne ikke sove. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kunne ikke sove.   kunne ikke sove. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
kunne ikke sove.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» det her kunne være mit nye hjem måske...åbent(alle)
» Ikke noget at lave.... //åbent//
» På eventyr selvom man ikke må (åbent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: