City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Sorgen i mit hjerte. EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Sorgen i mit hjerte. EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Sorgen i mit hjerte. EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Shurican
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Cecillie
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Zann
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
sakref morladin
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Namine
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Aiko
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Amber
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Haylin
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Melody
Sorgen i mit hjerte. 2vote_10Sorgen i mit hjerte. 2votin10Sorgen i mit hjerte. 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Sorgen i mit hjerte. EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Sorgen i mit hjerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:05

Tid: kl. 17:30
Sted:Cemiterio-kirkegård
Vejr:Overskyet og lidt mørkt.
Omgivelser: En kirke, nogle gravstene, nogle nøgne træer og en mellem stor græsplane til 'de ukendtes grav'.
Tøj: En rød hættetrøje, en hvid bluse indenunder(se profilbillede) og et par stramme sorte busker + sorte sko.


Aiko sad på hug på foran 'de ukendtes grav'.
Der lå hendes bedste veninde. De havde været venner lige siden barndom. En vampyr havde lagt det hele og slået veninden ihjel foran Aiko.
Han mente ikke at en dæmon og en sølle menneskepige skulle være venner.Hun begravede sin veninde om natten. Ingen andre ville gøre det for pigen var forældreløs. Aiko havde forfulgt vampyren over hele verden og til sidst slået ham ihjel. Oplevelsen havde hærdet hende.
Lige siden havde hun været påpasselig at hun ikke følte for mange følelser for nogen -anset racen.

Nu sad hun der foran graven, med sine hænder der klemte til omkring en buket roser. Hun sad stivnet, klemt fast i mindet.
Der var sorg i hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:12

Rosa sad ikke særlig lang væk derfra. Hun hvilede hovedet mod træstammen og strammede den sorte kappe, hun havde om sig. Hendes hår sad som altid i uorden, og alligevel fuldkommen perfekt. Med hovedet på skrå, kiggede hun hen imod kirkegården og lagde mærke til en skikkelse. *hvem er det? Klokken er ikke engang særligt mange* tænkte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:16

Aiko sad stadig på hug og lukkede nu øjnene.
Hvis kunne ikke græde; det havde hun gjort så mange før og det var så langt tid siden.
20 år.
Hun lod sit hovede dumpe ned mellem roserne og den dejlige duft stig op i hendes næse, men det gjorde ingen forskel. Faktisk var hun fuldstændig ligeglad om, hvor dejligt den duftede.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:17

Rosa rejste sig langsomt op, prøvede ikke at larme den mindste smule. Det virkede privat, forkert at bryde ind i og alligevel. Skikkelsen kunne have brug for hjælp. Måske kunne hun hjælpe. Med lange, stille skridt nærmede hun sig langsomt. Kappen dækkede hendes vinger. Hun kunne ligeså godt have været et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:21

Lige nu genopleve Aiko Mei's(det hed veninden) død.
Hun så, hvordan blodet løb fra hendes hals og de vidtopspærrede øjne. Og smerten.
Det var tydeligt at hun havde smerte.
Aiko følte at hendes hjerte faldt ned i et bundløst hul. Ligesom for 20 år siden.
Hun rystede på hovedet for at få billedet væk, men det skete ingenting. Billedet var brændt fast og det vidste Aiko også godt.
Hun åbnede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:24

Rosa stod et stykke bag hende, og så på hendes ryg. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hvordan hun skulle gribe det an. Efter at have besluttet at det sikkert var en magisk skabning, gav hun slip på kappen, så den kun hang om halsen på hende, i det hun lettede og fløj stille om bag hende. Med langsomme bevægelser, gemte hun vingerne væk og lagde en hånd på Aikos skulder. "Er du okay?" spurgte hun stille og bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:32

Aiko kiggede bag sig for, at se hvem der talte.
Hun kiggede ind i nogle store, rare øjne og i det øjeblik troede hun det var Mei. Hun var fanget i mindet lige nu.
HUn opdagede hurtigt, at det ikke var Mei, men også det var en engel. Måske var det Mei's reinkarnation... Ej, det dumt.
Aiko smilede anstrengende "Det er okay... Det er lang tid siden nu...".
Hun vendte igen sit blik mod græsplænen/graven.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:36

Rosa flyttede sig lidt, så hun ikke stod direkte bag Aiko. "Tiden gør det ikke bedre..." sagde hun og satte sig på hug ved siden af hende. Hun kendte ikke selv meget til sorg, men den smule hun kendte til, den smule hun havde set, havde været nok til at påvirke hendes syn på det.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:44

Aiko nikkede. Først havde hun troet det ville hjælpe ikke at tænke på det og at tiden ville heale hendes sår.
Sådan er det vare ikke. 'Død hos de mennesker(eller diverse...) kan skabe sår på sjælen. Disse sår kan kun heales med... kærlighed, Aiko' sådan havde hendes mor sagt. Aiko ønskede pludselig mindet og smilede svagt, men det forsvandt.Hun kiggede lidt på englen, men kiggede igen hurtigt væk.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:47

"Undskyld..." sagde Rosa hurtigt, da hun følte at hun pressede sig på. "Jeg følte bare at du havde brug for en, at snakke med..." Hun kiggede forsigtigt på Aiko, og ville ønske at hun var blevet henne ved træet.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:52

Aiko nikkede igen "Jeg har aldrig snakket med nogen om det.... Måske har det jeg brug..." hurtigt smil.
Hun kiggede på englen og prøvede virkelig at være imødekommende.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:54

Rosa nikkede og så på gravstenen. "Hvem var hun?" spurgte hun stille og så på Aiko, venligt og lyttende.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:03

Aiko kiggede på graven " En gammel veninde... hun ved Mei". Hun fortalte hendes død.
Aiko var overrasket over var svært det var at få hvert ord frem og få det til at lyde rigtigt. Og så til en fuldstændig fremmed. Men hun forsatte indtil historien var fortalt færdig.
Så tog hun en dyb indånding og næsten holdt vejret. Ventede på englens svar.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:09

"Det er forfærdeligt." sagde Rosa og så trist på Aiko. Hun havde det som om at det var hende selv det var blevet udsat for. "Ingen fortjener at død på den måde... slet ikke af den grund..." Hun lagde langsomt en hånd på Aiko's arm og kiggede indgående på hende.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyOns 27 Okt 2010, 03:39

Aiko kunne mærke hendes varme gennem hendes hnd. Aiko var i tvivl om hun ksulle lade en være.
Hun kendte den gyldne regl: 'Lav ikke stærke bånd!', hun valgte at ignorere det.
Hun smilede svagt til englen "Hvad hedder du?".
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyOns 27 Okt 2010, 13:24

"Rosa..." svarede Rosa hurtigt og naturligt. Hun tøvede kort og så beklagende på Aiko. "Eller det gør jeg nu." Hun fjernede hånden fra Aikoas arm, da det føltes akavat. "Hvad hedder du?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyFre 29 Okt 2010, 13:48

Aiko trak sig lidt væk "Aiko".
"Hvad mener du med at du gør det nu?" hun lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyFre 29 Okt 2010, 13:49

"Jeg kan ikke huske mit rigtige navn." sagde Rosa beklagende. "Så jeg besluttede mig for et, nu hvor jeg havde valgmuligheden."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyFre 29 Okt 2010, 13:56

Aiko nikkede. "Jeg kender ikke mit efternavn, hvis det hjælper".
Hun tænkte på sin tvilling og sendte hende et tanke. Svaret kom hurtigt(læs profil).
Aiko rynkede panden, for hun brød sig helst helst ikke om svaret.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyFre 29 Okt 2010, 13:59

"Lidt." sagde Rosa smilende og lagde hovedet let på skrå. "Hvorfor kender du ikke dit efternavn?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyFre 29 Okt 2010, 14:08

Aiko kiggede på graven igen.
De var tilbage på et af hendes følsomme emner, og det var nemmere at tale mens man kigged epå noget andet, end den man talte til.
Aiko følte hun kunne betrød sig til Rosa.
"Jeg husker meget lidt... men engang havde jeg en rigtig famile. Med mor, far og en lillesøster." hun sagde intet om Haru(tvillingen) og havde aldrig fortalt nogen det.
"Min lillesøster er begge dæmoner. Hun lyn, jeg ild. Jeg ved ikke om hun endnu lever, men vi kunne lide at slås for sjov.
Vi var fem år. Det var der det begyndte. Hun skyd lyn efter mig og jeg ild efter hende. Bare for sjov. Der skete ingen af os noget, men kunne der.
Vores forældre prøvede at få os fra inanden forgæves. Min mor hoppede imellem os, hvis hun ikke havde gjort dte, havde vi været døde.
Hun døde istedet. Min far gjorde selvmord efter det eller noget i den retning. Jeg husker ikke mere."
Aiko kiggede fjernt på graven, igen fanget af sin egen fortid.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyFre 29 Okt 2010, 15:40

Rosa lyttede nysgerrigt. Hendes blik var rettet mod et blindt sted et stykke over graven. Selvom at hun ikke havde nogen minder at forbinde Aikos historie med, var det som om at hun så det hele for sig selv. "Det er..." Hun tøvede og ledte efter de rigtige ord, da Aiko var færdig med at fortælle det. Langsomt drejede hun hovedet og så på hende. "Forfærdeligt." Hendes øjne var våde, ikke fordi hun var ked, men fordi at det havde rørt hende så meget.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptySøn 31 Okt 2010, 14:27

Aiko nikkede. Nu da hun hørte sig selv fortælle sin egen historie, lød den faktisk forfærdelig.
Hun kiggede på Rosa og så at hendes øjne var våde, blev hun rørt. Hun smilede rigtigt og lagde sin arm på Rosas skulder "Du skal ikke græde".
Da hun tænkte og sin handling fjernede hun hurtigt hånden og kiggede igen på græsplænen.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyOns 03 Nov 2010, 14:11

Rosa smilede skævt. "Nej, det var jo ikke mig, det er sket for..." sagde hun stille og blinkede et par gange, for at tørre øjnene. Hun så medfølende på Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. EmptyTors 04 Nov 2010, 13:30

Aiko smilede. Hun følte virkelig at hun kunne stole på Rosa.
Meget bedre end på så mange andre. Hun kunne næsten ikke holde op med,at smile og det var første gang det skete! *Jaja, slap lige af!* kom det surt fra Haru. Aiko gad ikek svare.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sorgen i mit hjerte. Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sorgen i mit hjerte.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: