City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Shurican
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Cecillie
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Zann
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
sakref morladin
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Namine
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Aiko
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Amber
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Haylin
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Melody
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 5 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Sorgen i mit hjerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyFre 26 Nov 2010, 15:25

Aiko smilede og nikkede "Ja, det har jeg faktisk. Det ligger inde i Vida. Kan du gå så langt?" hun skævede til Rosa. Hun håbede ikke englen blev sur.
For måske havde sætningen krænket Rosa's stolthed? Eller hvad man nu kaldte det. Det kunne også være ligemeget, hvad det hed for Aiko havde i hvertfald ingen 'stolthed'.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyFre 26 Nov 2010, 15:59

"Ja, selvfølgelig kan jeg det." Rosa kom muligvis til at sige det lidt hårdt, men hun hadede at indrømme at hun var sårbar, især fordi at det var sådan landet lå. Hun var nederst i fødekæden, ligemeget hvor meget hun hadede det.
Ligeså snart hun lagt mærke til den lidt hårde tone, smilede hun, for at dække over hendes fejltagelse.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptySøn 28 Nov 2010, 16:03

Aiko tog sig ikke af den hårde tone. Hun hørte den hele tiden hos andre væsner. Tonen var over alt. Hos mennekser, vampyrer, dæmoner og selv engler. Overalt.
Hun havde lært, at ignorerede den.
Men i dette tilfælde havde Rosa altid talt mildt og roligt.Hun overhørte den med vilje. Istedet smilede hun "Jeg ville nok også få ondt i armeneaf at bære dig". Faktisk var det ikke rigitgt, men hun sagde det for opmuntre Rosa lidt. HUn håbede inderligt det hjalp.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptySøn 28 Nov 2010, 16:56

"Så er det godt at jeg kan gå." smilede Rosa og trådte forsigtigt et skridt frem. Hun sukkede lettet, da hun ikke falde omkuld, som hun havde været nervøs for. "Så slipper du for at få ondt i armene." Hun kiggede på Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyMan 29 Nov 2010, 09:56

Aiko smilede og nikkede "Det ser heldigvis sådan ud, jeg hader at havde ondt".
Hun slap i set tag i Rosa's skulder. Hun stolede på, at hun, Rosa, godt kunne gå selv. Hun smilede igen.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyMan 29 Nov 2010, 18:36

"Det er heller ikke behandeligt." sagde Rosa og gik langsomt videre. Hun satte hvert eneste skridt, som gik hun på brændende kul, men fremad gik det.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 30 Nov 2010, 11:26

Aiko smilede svagt "Nej, bestemt ikke" sagde hun og skar ansigt.
Derefter rynkede hun let på brynene, for Rosas skridt så temmelig besværede ud. *Hun beskytter sin stolthed. Hun hader at være svag* gik det op for Aiko. En bølge af skyldfølelse gled over hende for, at være stærkere end veninden, mens hun så på den kæmpende engel.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyOns 01 Dec 2010, 06:58

Rosa forsatte fremad. Ligemeget hvor øm hele hendes krop var, ligemeget hvor mange smerter der fór gennem hendes ben, for hvert skridt, ville hun forsætte. Det var alligevel ved at blive en vane, smerten virkede ikke så hård, når den var der hele tiden. "Kommer du?" spurgte hun, da hun ikke kunne fornemme at Aiko gik med hende. Hun ville ikke stoppe op og kigge tilbage, bange for at hun så ville falde, og det var det sidste hun ville. Bevise at hun var så svag, som hun var.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyOns 01 Dec 2010, 09:44

Aiko nikkede og et bølge af smerte fløj ind over hende. Når Rosa led, led hun også, Men hvordan kunne hun stoppe Rosa? Og hun kunne beholde sin stolthed.
Hun kom op på siden af englen og smilede unden glæde.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyFre 03 Dec 2010, 15:03

Rosa kiggede hen på Aiko og smilede tappert. Hun kunne godt fornemme at Aiko ikke var særlig glad. "Er der noget galt?" spurgte hun og prøvede at holde sin stemme så lys og rolig som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptySøn 05 Dec 2010, 16:41

Aiko smilede -anstrengt- og rystede på hovedet "Nej, overhovedet ikke!" hun smilede. *Bare hun tror på den* hun bed sig usynligt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptySøn 05 Dec 2010, 19:35

Rosa nikkede mistroisk. Hun forsatte sin gang ud af kirkegården, selvom at hun normalt ville kunne klare det hurtigere. "Hvad vej skal vi?" Hendes venlige stemme var ikke længere så påtvunget som den havde været tidligere. Smerten var røget tilbage bagerst i hendes hoved, så selvom at den var der - og det var den - så virkede den ikke så slem, som hvis hun pludselig stoppede op og begyndte at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 07:47

Aiko kiggede på hende, men lød være at kommmentere på Rosas forandret væremåde. "Den vej" sagde hun bare og pejede til venstre ned af en lille sti. "Den vej er hurtigst" forklarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 07:56

Rosa nikkede og gik hen mod den lille stil til venstre. "Hvor bor du så?" spurgte hun nysgerrigt, i mens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 07:59

"Ikke langt herfra" svarede hun bare. Faktisk lå det et godt stykke herfra, men det sagde hun ikke noget om. Hun vidste egentligt ikke hvorfor. En lille kilometer væk var det herfra.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 08:02

Rosa nikkede og smilede. Hun kiggede på de forskellige bygninger der lå ned mod den lille sti, mens hun prøvede ikke at falde over nogle af de sten der var på stien.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 08:07

Tavsheden bredte sig mellem dem. Men Aiko ville ikke bryde; nej, hun var glad for den var der. Hun havde været van til, at være alene og ensom. Sådan følte hun ikke lige nu og nu kunne hun tænkte i sit eget hoved uden at sige noget. Stilhed, fred, ro... det var nogle af det smukkeste ting i verden.
Aiko smilede indvendig.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 08:10

Rosa havde heller ikke noget imod stilheden. Så længe der var stille, betød det at der ikke var fare på færde. Sådan havde det altid været for hende. Evigt på flugt for at blive ædt, så stilheden var god. Meget god, endda, for denne gang var hun sikker på at der ikke skete hende noget rundt om det næste hjørne.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 10:23

Af ren vane kiggede Aiko diskret hele tiden bagud, søgte i omgivelser efter mulige fjender. Sådan havde det altid været. Hun havde jaget andre og selv blevet jagtet. Dag ind og dag ind. Hele tiden.
Hun sukkede og lukkke uvilkårligt øjnene et øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 14:35

Rosa lagde næsten ikke mærke til sine omgivelser. Mørket gjorde hende altid svagere, og når hun i forvejen var alt for svag, havde hun ikke kræfter til at holde udkig. Hun stolede på Aiko og vidste at hun ville passe på hende, også selvom at det nok var nemmere sagt end gjort.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 15:07

Der var god en halv kilometer igen. Aiko spejtede stadig, da hun gik ud fra at Rosa ikke havde overskud. Busker og træer lignede farlige fjender med krogede hænder. Aiko rystede let på hovedet, ligesom for at få de ubehagelige billeder væk. Resultatet var blandet. Hun sukkede.
Rundt om dem begyndte, der at komme huse. Og de blev større og større. Aiko smilede *Så er der ikke langt hjem*.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 16:07

Rosa gik stille fremad med hovedet bøjet mod jorden, uden at vide hvad vej hun skulle gå, om hun skulle dreje ned af en vej eller noget, men hun var også ligeglad. Hvis det stod til hende, havde hun sat sig ned på vejen og blevet siddende der indtil solen stod op og gav hende kræfter.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 16:21

Aiko skar ansigt. Hun kunne ikke holde ud at vide Rosa led. For hvert skridt. men hun kontrollede hendes følelser og fik et udtrykløst stenansigt.
Men inden i kampede to følelser mod hinanden. Føltes som om hendes mave, hvor kampen foregik, skulle sprænges.
"Vi skal op her" sagde hun stille og pejede igen på en lille sti til venstre. Forskellen var at denne var beklædt med sand og siv til begge sider.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 16:49

"Bor du ud til havet?" spurgte Rosa lavmælt, da hun drejede op af stien, og lagde mærke til at den var beklædt med sand. Inden i, sukkede hun. Det var altid sværre at gå på sand end på noget som helst andet, også selvom at det var trådt hårdt. Hun havde mest lyst til at sætte sig ned og lade smerterne tager overhånd.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 EmptyTirs 07 Dec 2010, 18:52

Aiko kunne ikke klare mere. Det kløede nærmest i hendes håndfalder for at få Rosas smerte til at gå væk... Det ville være så nemt...
Men det bedste Aio kunne gøre var, at lade være med at gøre noget som helst. Aiko sukkede. Derefter huskede hun, at Rosa havde stillet et spørgsmål. Hun smilede og nikkede "Ja, det gør jeg". Smilet var ikke helt så oprigtigt og ægte, som det kunne havde været.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sorgen i mit hjerte.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: