City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Shurican
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Cecillie
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Zann
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Namine
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Aiko
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Amber
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Haylin
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Melody
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Sorgen i mit hjerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTors 11 Nov 2010, 14:13

Aiko sukkede. Hun satte sig i skrædderstilling med hænderne i skødet. Hun kiggede ned på dem, da hun startede sin fortælling. "Da jeg blev født, skulle der havde to af os. Jeg skulle have fat en tvilling.
Men udviklede sig ikke godt nok og hun voksede sammen med min krop, endnu inden vi fik solens lys at se. Vi blev ikke én person, men to i én krop. Hun lever sammen med mig, hele tinden. Nogle gange kan hun overtage kroppen. Og det sker har ikke altid kontrol over sig selv, hun bliver vil myrder løs. Kroppen for også tit binger, horn og hale, når hun kommer tll kort.
Vi kan komunikere sammen mellen tanker. Jeg har aldrig sagt det nogen, heller ikke mine forældre af angst for at de ville hade mig. Os" hun kiggede stadig intenst på sine hænder, uden at sige mere.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTors 11 Nov 2010, 17:52

Rosa lagde hovedet på skrå og gav sig et sekund til at tænke det igennem, men heller ikke meget mere end det. Det behøvede hun ikke. Selvom at Aikos historie, var skræmmende og måske burde få hende til at flygte, så kunne hun ikke. Hun holdt allerede for meget af hende. Hun var blevet hendes ven, uden at hun havde haft en valg. "Så når du får vinger, er det din søster der tager over?" spurgte hun og smilede prøvende. Det var ikke det bedste tidspunkt at smile, men alligevel ville hun have at Aiko vidste at hun ikke var skræmt væk.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyTors 11 Nov 2010, 18:11

Aiko nikkede. "Som regel kommer, der også horn og hale". Hun kiggede ikke op på Rosa; un var for bange for at hun skulle stikke af.
Hun knyttede ubevidst hænderne i sit skød. "Rosa... jeg har et spørgsmål til dig" hun prøvede, at skifte emne, men hun vuille faktisk gerne ville svaret.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 13:44

"Du spørger bare..." sagde Rosa og smilede lidt mere selvsikkert. Aiko virkede til at være sig selv igen, hvilket gøre hende lidt tryggere.

//Undskyld, krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 13:55

//Det gør ik noget xD//

Aiko kiggede lidt på hende og så næsten bedende på hende. "Er vi venner, Rosa?" hun ønskede af hele hjertet, at englen ville smile og sige ja, men hun var ikke sikker på noget lige nu.
*Please, please sig ja søde Rosa"* hun bed sig let i læben.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 16:10

Rosa smilede lettet over spørgsmålet. "Ja, det går jeg ud fra at vi er." sagde hun smilende og lagde hovedet på skrå. "Hvis du altså ikke har en anden mening om det..." Hun håbede inderlidt at Aiko også mente at de var venner.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 18:15

Aiko kiggede op på Rosa, smilende og viftede affejende med armene "Nej, nej. nej jeg vil rigtig gerne være venner!". Hun smilede *Ja, hun er god nok... hende der* kom til tørt fra Haru og det fik Aiko til at smile endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 19:30

Rosa smilede stort. Hun havde aldrig troet at hun ville føle sådan en glæde, siden hun døde. Det var meget underligt. Ikke kun fordi at hun burde være bange for Aiko, bare en lille smule, men fordi at hun følte sig tryg i nærheden af Aiko. Hun havde altid været på vagt. Altid været nederst i fødekæden. Nu behøvede hun ikke være klar til at flygte, i hvert fald ikke så længe der kun var hende og Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 19:33

Aiko smilede og følte et lille sus i maven. *Hvad er det? Hvorfor er det der?* en lille stemme, som ikk evar Harus, sagde; 'Det er glæde, ægte glæde.
Aiko spærrede øjnene op af bar forundring i et kort sekund, så smilede hun stort og så over på Rosa.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 19:35

Rosa så undrende et øjeblik på Aiko, men lod det ligge. Det var noget af det skønne ved Rosa. Hun vidste altid hvornår hun ikke skulle nævne ting. "Dine forældre... Lever de stadigt?" spurgte hun nysgerrigt, da hun ikke husker at have hørt noget om det.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 19:39

Aiko slog blikket og så på jorden. "Nej... De er døde. Vi, min søster og jeg, vi slog din hjel". Der lagde sig en lill ehinde af sorg og tristhed over Aiko. *Ja, jeg intet med det at gøre* sahde Haru *Stfu, Haru* hvislede hun irriteret gennem tankerne.
Aiko kom ud hinden, men så stadig ikke på Rosa.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 19:43

Rosa lagde forsigtigt en hånd på Aikos skulder. "Det gør mig ondt... Virkelig..." sagde hun stille og så på hende.

///Når ja, nu kan jeg godt huske at du nævnte det. Upps... //
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 20:10

Aiko lagde sin hånd oven på Rosa og så hende ind i øjnene. "Det er jeg også" svarede hun stille.

//Det gør nok xD//
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:04

Rosa smilede svagt og så rundt på kirkegården. Det var begyndt at blive mørkt og en svag kold vind blæste omkring dem.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:07

Aiko mærkede kulden og så mørket. Men det generede hende ikke. Men måske Rosa blev generet?
Hun så over på sin nye veninde "Fryser du?". Uden at ligge mærke til det, havde hun stadig sin hånd over Rosa's.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:12

"Nej... Men jeg ser ikke godt i mørke.." sagde Rosa lettere irriteret over mørket. Hun var en Lys engel, og fungerede derfor bedst i sollys. Det gav hende energi. Hvis der gik for lang tid, uden at hun fik sol, kunne hun slet ikke benytte sig af sine kræfter. "Så jeg kan ikke se, hvis jeg bliver angrebet."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:15

Aiko grinede, mest fordi det var så oplagt det hun skulle sige. "Jeg skal nok passe på dig" hun mente det ikke på nogen lebbe-måde, men hun kunne virkelig godt lide Rosa.
Måske, hvis det var, ville hun dø for hende. Det egentlig lidt underligt, de havde mødtes i dag, men Aiko følte allerede at det var Rosa hun stolede mest på.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:18

"Tak." smilede Rosa lettet, men så hurtigt rundt. Hun holdt meget af Aiko, og var glad for at hun ville passe på hende. "Jeg er desværre alt for vant til at blive angrebet." Hendes smil blev en anelse pågrebet, da hun mindes det sidste angreb, hun var ude for. "Kan du se i mørket?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:26

Aiko nikkede. At se i mørket, var hendes mindste kunst.
Hun rynkede let på brynene, ved det først Rosa sagde. "Hvem har angrebet dig? Er du bliver bidt?" hun vidste ikke, hvor hun spurgte, men gjorde man ikke det? Måske hvis vidste hvem kunne hun slå dem ihjel.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:29

"En vampyr af en art..." sagde Rosa tænkende og tænkte den tidligere aften igennem. "Nej, jeg blev ikke bidt... Jeg undslap." Hun smilede og lagde hovedet let på skrå. "Vampyre er ikke glade for sollys og jeg er god til det med lys."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:33

Aiko nikkede og kontrollerede sine følelser. Så smilede hun "Det var godt".
Hun tænkte tilbage på sin egen fortid med vampyren, men skubbede tankerne væk.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:40

Rosa nikkede og smilede. "Jeg ville gerne vise dig det, men solen har gemt sig hele dagen, så..." Hun trak undskyldende på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:44

Aiko smilede "Det gør nok. Du kan vise mig, det en anden gang". Mens Rosa havde talt kom hun til at tænke på noget.
"Rosa... Når man dør og genopstår som engel, har man så den samme alder, som da man døde?" hun lagde hovedet lidt på skrå og fik en kort kommentar fra Haru *Du er for nysgerrig. Det kunne bliver vores endeligt*. Aiko bed hende af *Jaja, du kunne bliver vores endeligt med at den massakre du laver* Haru sagde ikke mere. Aiko smilede.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 21:51

"Godt." smilede Rosa og tænkte over Aikos spørgsmål. Det var ikke noget hun selv havde tænkt så forfærdeligt meget over. Hun havde jo altid bare været 17 år gammel. Da hun ikke huskede noget fra sin fortid, var det svært at afgøre, men hun huskede ikke at have været blevet ældre i himlen. "Ja, det tror jeg. Man fastfryser i sin krop og alder, når man dør."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:01

Aiko tænkte over svaret og fandt frem til at det gav meget god mening.
Hun smilede "Du er sikker på du ikke fryser? Jeg kunne vise dig min evne så" hun holdt hånden frem og håndfladen opad og afventede Rosa's svar.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sorgen i mit hjerte.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: