City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Shurican
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Zann
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Namine
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Aiko
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Amber
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Haylin
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Melody
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Sorgen i mit hjerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 13:51

Rosa så på gravstenen, uden at vide hvad hun skulle sige. Hun var bange for at trænge sig på, noget hun nødigt ville. Derfor tav hun.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 14:33

Aiko kiggede lidt omkring uden at sige noget. Det var alting dejligt med stilhed.
Tale er sølv,
Stilhed er guld. Som man sagde. Men i hvert fald bestemte Aiko sig for at sige noget: "Øhm... HVad med dig? Hvordan er din fortid?" hun kiggede over på Rosa og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 14:45

"Før jeg blev engel?" spurgte Rosa og så hen på Aiko. Hun huskede ikke meget fra den gang, først efter var hendes erindring klar. "Jeg husker ikke så meget. Ikke engang min familie. Kun smerte." Hun trak på skulderne. Det var ikke som om at det var hendes smerte, hun kunne huske, og alligevel var hun sikker på at den var hendes egen. "Alt hvad jeg ellers husker er fra efter jeg kom tilbage hertil."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 15:50

Aiko nikkede "Men hvordan blev du engel? Døde du? Og hvordan kom du tilbage til jorden? Hvordan er det i hilḿlen?" hun tænkte slet ikke på, at det var uhøfligt at stille så mange spørgsmål. Hun så på Rosa med nysgerrige øjne og lagde hovedet lit på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 16:11

"Ja, jeg døde." sagde Rosa tænkende. Hun havde overhovedet ikke noget imod at Aiko stillede så mange spørgsmål. Hendes problem var bare svarene. Hun ville være sikker på at svare på alle spørgsmålene. "Himlen er fantastisk, virkelig. Men jeg savnede livet her og måtte tilbage. Jeg har aldrig vidst efter hvad, men noget drev mig. Heldigvis fik jeg muligheden for at vende tilbage." Hun smilede til Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 18:36

Aiko vendte sig nysgerrigt mod Rosa med vidensbegær lysende ud af sine røde øjne. "Hvor der mange engle? Er alle forskellige? Med personlighed, vinger og alt ting? Ligesom mennesker? Findes der onde engle og hvad kan de?" hun holdt en pause og tilføjede "Findes gud?".
Det var nok noget af det hun allermest ville vide. Hun havde aldrig troet på noget huddommeligt. Det virkede bare så... overnaturligt. Ligesom vampyre, æmoner, elver og engle.
Hun havde altid troet, at hvis Gud leve havde han forladt hende for længst.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 18:41

Rosa var stille et øjeblik, mens hun tænkte over de første af Aikos spørgsmål og lod hende samtidig lige falde lidt ned. "Engle er ligeså forskellige som mennesker. Gode, onde... Nogen er født som engle, andre dør og bliver det. Ikke alle der dør bliver engle. Jeg ved ikke hvem der bestemmer om man bliver det eller ej. Ej, heller ved jeg om der findes en Gud. Jeg har kun set andre engle, men de mener næsten alle, at Gud findes." sagde hun og tiede et øjeblik, før hun tilføjede, ganske toneløst, da det ikke havde den store mening i den sammenhæng. "Vi har alle forskellige vinger. Størrelsen, farven... men de alle af fejl. Alle vingerne er ligeså unikke som bærene." Hun smilede og så på den ivrige Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 18:51

Aiko var stadig ivrig. "Men hvordan er dem der er født som engle? Hvordan ser der ud? Bor man i skyerne eller noget? Og hvordan skete det ud blev engel, jeg mener, vågnede du bare op? Var der nogle, der fortalte dig hvad der var sket?" hun trak en dyb indånding klar en række nye spørgsmål, men blev sat på plads af Haru og tavs. Hun så afventende på Rosa.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 18:57

"De er gudeligt smukke. Deres hud skinner nærmest af en indre glød, som ingen af os andre nogensinde vil kunne efterligne. De vokser til de er en 16-19 år, også stopper udviklingen og de forbliver i deres ungdommelige sind." beskrev Rosa englene, med et fjernt blik, som prøvede hun at huske. "Man bor i himmelriget, men det er de færreste der bliver der. Mange af os har ting vi skal have ordnet hernede, og vender derfor tilbage, før vi atter daler mod skyerne med fred i vores hjerter." Hun prøvede at huske hvordan det allerførste tid havde været som engel. "Hele min hukommelse fra verden var væk, så det var ligesom at vågne op fra en drøm. Som om at jeg altid havde hørt til der. Ingen havde brug for at fortælle mig noget... Det var som om at det altid havde været sådan." Hun smilede opmuntrende til Aiko og hendes blik blev mere nuværende.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:04

Aiko nikkede og fandt sin ivrige tale frem; "Men hvad er din grund til blive? Hvad skal du havde ordnet?.... Hvorfor tar du ikke hjem?" hun stoppede.
Hun havde stillet nogle dybt personlige spørgsmål og hun vidste at Rosa måske ville nægte at svare eller blive sur.
Men hun var for nysgerrig til at sige undskyld.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:12

Rosa tøvede og bed sig let i underlæben. "Jeg kan ingenting huske fra min tid som menneske..." sagde hun tøvende. "Jeg har aldrig vidst hvad der tvang mig tilbage... Det eneste jeg ved er at min hjerte, hvis jeg stadigt har et, ikke tillader at jeg tager fra jorden af, før det er ordnet. Det kan jeg simpelthen ikke." Måske ville hun været blevet sur, hvis hun selv havde haft en idé om hvorfor hun havde følet sig traget tilbage til jorden, men det føltes som et sort hul at tænke på det. Intet andet. Ingen følelser, der kunne fortælle hende noget. Kun den underlige smerte, hun huskede som det eneste og den kunne hun ikke placere.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:15

Aiko nikkede og følte pludselig at den glade og følsomme Rosa, blev lidt trist.
"Det er jeg ked af".
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:18

Rosa trak på skulderne og tvang et smil frem. "Det er ikke så slemt. Jeg for lov til at være en teenager, mens jeg finder ud af det." Hun prøvede at lyde glad, men opgav hurtigt og gav sig i stedet til at spørge ind til Aikos liv. Nu havde hun i forvejen noget at arbejde med. "Hvordan blev du dæmon? Er det noget du har været længe?" spurgte hun nysgerrigt, for at lede opmærksomheden lidt væk fra sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:23

Aiko nikkede "Meget længe. I was born like this". HUn sagde det på engelsk fordi det lød bedre.
Hun sendte Rosa et lille smil og spørgte "Kan du flyve med dine vinger?".
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:26

"Født som det? Hvordan kan det lade sig gøre?" spurgte Rosa nysgerrigt og flyttede sig lidt bagud, så Aiko ikke ville blive ramt af hendes vinger. Hun slog dem ud så de var i fuldlængde. De var helt snehvide, længere end hendes arme og det så ud som om at fjerne skinnede i regnsbuens farve, selvom at intet lys ramte dem. "Ja, det kan jeg." Hun lod sin hånd glide langs den ene vinge. "Jeg kan flyve ligeså godt, som jeg kan gå." Hun så smilende på Aiko.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:39

Aiko kiggede med en forundring lysende ud af øjnene "Det kan jeg også.... men det vil du ikkese".
Hun valgte at skrifte emne og svarede på Rosa's spørgsmål "Du ved... når to dæmoner gør sex.... så kommer der noget ud af det..." hun smilede undsyldende over den grove forklaring.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 19:43

"Når ja...Det giver sig selv." sagde Rosa og slog sine vinger sammen igen. Det var rarest at have vingerne slået ud, men det var blevet en vane at have vingerne slået ind om kroppen. "Må jeg ikke se det?" spurgte hun, da hun var blevet nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 20:04

Aiko smilede "Hvis du sig insistere.... men husk at det ikke var min idé" hun tilføjede "Men det tar lidt tid".
*Haru... over tar du kroppen?* der gik lidt tid *Jaja, men jeg er træt så ikke for længe* *Tak, Haru* Aiko smilede og lukkede øjnene.
Langsomt følte hun det som om hun gled ind i en åndelig verden, hvor un blev mindre og mindre.
Langsomt mindste hun fornemmelsen af kroppen og blev helt let og fin. En tænke inden i Haru's hoved.

Set fra Haru synspunkt:
Hun vågnede fra sin lange trance. Det føles som om hun havde sovet i meget lang tid.
Hun mærkede hvordan kroppen langsomt og smertefuldt ændrede sig.
De sorte vinger sprang ud fra ryggen og ødelægge trøjen.
Hun hår blev mørkere og hendes øjne gule.
Haru rettede sig op i fulde højde og trak en idybindånding. Hun kiggede rundt og så englen. Rosa.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTors 04 Nov 2010, 21:27

Rosa så på hende og gjorde store øjne, da hun burde at forandre sig. Da forandringen var færdig, trak hun sig let tilbage. Hun ville nok aldrig indrømme det, men Aiko så ret skræmmende ud, i det øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyMan 08 Nov 2010, 15:06

Haru kiggede lidt på Rosa og ladge hovedet å skrå. Hun overvejede at dræbe englen, men kunne ikke helt se hvorfor hun skulle, så hun lod være.
Istedet sprætte hun sine vinger og viftede prøvende med dem. Hun løftede sig en halv meter over jorden.

Aiko følte sig underligt lille og gennemsigtig. Hvis det var sådan Haru havde det hele tiden, havde Aiko virkelig ondt af hende.
Hun tænkte på om Haru havde gået amok og slået alle hjel eller hun kunne kontrollere sig selv.
Aiko havde ingen idé om, hvad der foregik med kroppen. Hun prøvede at strække sig og gøre sig selv større. Måske kunne overtage kroppen på den måde.
Det virkede lidt. Hun havde kontrakt med Haru's sind. *Øhm... Haru? Kunne jeg komme til nu?* svaret kom hurtigt *Om 5min....* Hru kappede forbindelsen og Aiko sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyMan 08 Nov 2010, 15:48

Rosa kiggede med store øjne på dæmonen, der langsomt steg til vejrs. Hun havde på fornemmelsen at det ikke længere var Aiko.. Selvom at hun havde kendt Aiko så længe, så virkede det ikke som om at dette var Aiko. Hvad sker der her? tænkte hun, bekymret for at sige noget. Hun ville nødigt vække uønsket opmærksomhed på sig selv. Hvis dette ikke var Aiko, kunne det godt være farligt...
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 09 Nov 2010, 07:54

Forvandlingen skete hurtigt. Aiko havde fået kontrol over hendes åndelige krop og den blev meget større.
Hun overtog kroppen og Haru gled tilbage i baghovedet. Vingerne trak sig i og håret blev lyst igenm og øjnene røde.
Aiko faldt ned på jorden og ømede dig. Forvandlingen gjorde ondt og lidt blod kom ud fra ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 09 Nov 2010, 15:25

Rosa rykkede forsigtigt nærmere Aiko og rørte let ved hendes ryg. "Lig stille." sagde hun stille og lagde sin hånd hen over hendes ryg. Hun lukkede sine øjne og koncenterede sig om at få sårene til at forsvinde. Lidt efter healede sårene sig selv og forsvandt helt. "Hvad skete der?" spurgte hun og flyttede hånden.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyTirs 09 Nov 2010, 18:41

Aiko kiggede ned i jorden og gjorde et stort nummer ud af at ligge helt stille.
Hun mærkede hvordan sårene trak sammen og til ´sidst var helt væk.
Hun overvejede at bevæge sig, men lød være; det havde krævet noget vile at vinde over Haru.
Hun håbede inderst inde at de ville blive venner igen.
Hun tog en dyb indåndning "Jeg har ikke fortalt dig alt om mig. Det er en lang historie". Hun prøvede at sno sig uden om Rosa's spørgsmål, men vidste det ikke nyttede noget. Ikke hvis de skulle blive ved med at være venner.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 EmptyOns 10 Nov 2010, 13:51

Rosa satte sig ned og ventede tålmodigt. Gav Aiko tid til at komme sig. "Jeg lytter gerne." sagde hun med et lille smil, da Aiko nævnte sin fortid igen. Hun havde altid været et tålmodigt væsen, især når det galt væsner, hun virkelig synes om. Intet, INTET, Aiko ville sige, kunne skræmme hende væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sorgen i mit hjerte.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: