City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Shurican
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Cecillie
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Zann
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Namine
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Aiko
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Amber
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Haylin
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Melody
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Sorgen i mit hjerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:04

"Måske en lille smule...." sagde Rosa og lagde sin hånd oven på hende, spændt på at se hvad Aikos evne gik ud på.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:10

Aiko smilede svagt. 5cm over hendes hånd kom en lille flamme til syne og den tog hurtigt til i kraft.
Hun smilede til den lille ild. Ild som et hjerte. Hvis man gav det for meget kraft havde man ikke kontrol over den.
Hvis den var for svag gik den ud med et lille pust. Lyset fra ilden sprakte sig hurtigt i mørket. Lige nu så Aiko kun ilden.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:17

Rosa så facineret på ilden. Den virkede så uvirkelig og alligevel var varmen fra den, fantastisk og virkelig, virkelig. Det virkede næsten som om at det var Aikos livsflamme, hun kunne fremvise. "Wauw." sagde hun og holdt sin hånd nær flammen. Den var varmere end normal ild. "Det er jo fantastisk."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:22

Aiko smilede igen "Det synes jeg også". Hun rejste sig og drejede let rundt og slog med den hånd, hun holdt ilden i. Resultatet var en slags ildsjøle ud fra Aiko's hånd. Den lysede og varmede i de få sekunder den var.
Aiko trak hånden i til sig igen og ilden var stadig. Så smilende på Rosa.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:23

Rosa fulgte hver eneste bevægelse og lyste op i et smil. Det var fantastisk, selvom at det kunne blive brugt ondskabsfuldt. Det kunne alt næsten. "Kan du sætte ild til alt?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:26

Aiko sættede sig ned ved siden af Rosa og nikkede "Intet problem".
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyFre 12 Nov 2010, 22:29

"Sygt." smilede Rosa. Der var simpelthen ikke andre ord, at beskrive det med. Det hun kunne virkede som en lille ligegyldig ting sammenlignet med det. Skabe en ring af lys.. Den var selvfølgelig praktisk, når den skød alt væk, men ellers ikke. Hun havde ingen angrebsmulighed, hvilket hun nogen gange manglede.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyLør 13 Nov 2010, 07:29

Aiko lukkede hånden. Flammende forsvandt. Det er meget praksis. Varmen,, der var en varmekilde, hvor man end gik hen.
Men ilden kunne være farlig. Som en klikkende bombe.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyLør 13 Nov 2010, 17:05

Rosa smilede. "Hvordan gør du?" spurgte hun nysgerrigt. "Hvordan styrer du ilden? Bliver den ikke alt for hurtigt, alt for kraftigt?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 16 Nov 2010, 15:31

Aiko rystede let på hovedet. "Nej, det er som... at styre en slags indre ild. Du... føler, hvordan ilden har. Om den er for stækrt, for svag... Du er ilden og ilden er dig. Det er svært, at forklare".
Hun smilede usikkert, hun synes selv at det var en underlig forklaring.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyOns 17 Nov 2010, 10:08

Rosa nikkede svagt. Hun ville give hende ret i at det var svært at forklare, men hun troede at hun havde fået fat på det vigtigste ved det. "Det er næsten det sammen, når jeg skyder lys fra mig." sagde hun, for at vise at hun forstod.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyOns 17 Nov 2010, 13:11

Alec smilede og nikkede "Det er det sikkert".
Det var bestemt ikke uvenligt ment, men Aiko syntes at det kunne lyde sådan. hun tilføjede at det ikke var ment på den måde. Hun smilede lidt usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyLør 20 Nov 2010, 11:46

Rosa smilede svagt. Det lød ikke nær så venligt, som alt andet Aiko havde sagt og det forvirrede hende. Hun rejste sig langsomt op og bredte sine vinger ud. Uden et ord, gav hun sig til at vifte med dem, uden at lette fra jorden af. En stor cirkel af lys omringede dem og skød blade og træer til siden. Det var kun en svag cirkel og alle og enhver kunne gå direkte igennem den, uden at der skete noget, men den lyste hele kirkegården op.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyLør 20 Nov 2010, 20:19

Aiko kiggede på lyset. Det udstrålede næsten godhed.
Hun rejste sig lamgsomt op og gik(langsomt) hen og rørte ved lyset. Hun havde opspærret øjne; det var så smukt. Hun blev overrasket over, at hende hånd gik lige gennem det. Som om det ikke var der. *Er det her en drøm?* Aiko rynkede brynene og Haru tilføjede "Hvis det er, drømmer vi det samme*. Aiko smiledesagt og kiggede hurtigt på Rosa.
Først nu opdagede hun at hele kirkegården var lyst op.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptySøn 21 Nov 2010, 15:15

Rosa lukkede sine øjne i og koncentrerede sig om kuglen der var dannet rundt om dem, for at den ikke lige pludselig skulle forsvinde igen. Hun smilede svagt, selvom at det kostede hende mange kræfter at holde den oppe.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyMan 22 Nov 2010, 14:39

Trods smilet kunne Aiko se, hvor anstrengt Rosa var. Hun rynkede øjenbrynene, men besvarede smilet. Hvis Rosa ikke ville vise det, ville Aiko heller ikke se det.
Hun vendte sin hånd i lyset, opslugt af farvespillet. Hun havde stadig antydningen af et smil.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyMan 22 Nov 2010, 16:40

Rosa trak vejret dybt en enkel gang og boblen opløses. Hun havde simpelthen ikke fået nok lys i dag, til at kunne holde den oppe længere. Normalt kunne hun holde den oppe hele natten, hvis bare solen havde skinnet om dagen. Det var meget praktisk, hvis man ønskede at sove, uden at blive angrebet. Boblen ville så også bare være meget stærkere. "Hvad synes du?" spurgte hun og satte sig træt ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyMan 22 Nov 2010, 16:49

Aiko smilede over hele hovedet. Det største sil hun længe havde smilet. "Det var fantastisk" der var ikke mere at sige. Så enkelt var det.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyMan 22 Nov 2010, 19:22

Rosa smilede. "Tak." sagde hun og hang både med hovedet og armene. Hun kunne dårligt holde sig oprejst nok til at sidde ned, så træt var hun blevet af det.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyMan 22 Nov 2010, 19:38

Aiko gik over til Rosa og tog hende op i armene. "Nu skal du hvile dig. Du var fantastisk" hun sagde det bildt, men med en hård undertone. Hun mente det. Virkelig. Hun kunne måske 'låne' et hjem,p og kalde det hendes... måske?
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 23 Nov 2010, 10:32

Rosa smilede og rystede en anelse, som en der havde været ude i kulden. "Det er ikke så slemt." sagde hun bestemt, men alligevel venligt. "Jeg kan godt gå."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTirs 23 Nov 2010, 15:19

Alec nikkede, dog lidt stift. Hun satte forsigtigt Rosa ned på jorden, med fødderne først. Hun holdt stadig sin hånd på venindens skuldre. Bare for at sikre sig hun nu ikke faldt alligevel. Aiko smilede svagt ud i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyOns 24 Nov 2010, 15:19

Rosa støttede forsigt på sine ben og smilede lettet, da hun ikke faldt som hun havde forventet. "Du er en god veninde, Aiko." sagde hun, da hun forsat mærkede hendes hånd på skulderen. Det gjorde virkelig en stor forskel at hun bekymrede sig for hende.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTors 25 Nov 2010, 15:45

Aiko smilede svagt. Hun var glad over rosen, men ked af ironiken. Hun havde dræbt hundredevis af mennesker gennem tiderne. Lige nu var hun ikke stolt af det, og hun valgte at holde oplysningen for sig selv.
Der kiggede på Rosa og smilede skævt. Hun gav sin venindens skulder et savgt klem, for at vise hende at hun satdig var der.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 EmptyTors 25 Nov 2010, 19:01

"Havde du et eller andet sted vi kunne være?" spurgte Rosa med et svagt smil. Hun drejede hovedet og så på Aiko, glad for at de var veninder. Selv hvis hun ikke havde mødt Aiko ved kirkegården denne aften, var hun sikker på at hun umuligt kunne være bange i nærheden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sorgen i mit hjerte.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: