City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Shurican
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Cecillie
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Zann
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
sakref morladin
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Namine
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Aiko
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Amber
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Haylin
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Melody
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2votin10Sorgen i mit hjerte. - Page 6 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Sorgen i mit hjerte.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 07 Dec 2010, 18:58

"Smukt." sagde Rosa og kæmpede sig frem. Sandet gled under hendes fødder og hun faldt forover, forbandet over hendes manglende energi til at genvinde balancen, landede hun med hovedet nede i sandet.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:55

Aiko sukkede. Bare. Det kløede i hendes håndfalder, stadig, så hun åbnede dem og lukkede dem hele tiden. Intet hjalp.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:59

Rosa rullede omkring og hev efter vejret, før hun endelig fik kontrol over sig selv. Hun bed sig hårdt i underlæben og hadede sig selv for at ligge der. Langsomt fandt hun frem til sine ben og satte sig op, selvom at det føltes endnu værre nu, end for bare tre minutter siden.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTirs 07 Dec 2010, 21:14

"Så er det nok" Aiko var rolig og hævede ikke stemmen. Uden problemer fejede hun Rosa op i armene og satte afsted efter hendes hus.
Skid være med Rosas 'stolthed'.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyOns 08 Dec 2010, 11:38

Rosa så på Aiko og sukkede, da hun løftede hende op. Hun ville ikke kommentere det, når hun vidste at hun bare ville hjælpe, selvom at det for hene virkede åndssavgt. "Tak" sagde hun alligevel og smilede prøvende.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyOns 08 Dec 2010, 13:02

Aiko sagde ikke noget. Og følte sig ret dum.
Huset fra ikke langt, der fra. Hun åbnede døren og satte Rosa på sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyOns 08 Dec 2010, 15:43

Rosa smilede, da hun mærkede sofaen og så på Aiko. "Undskyld, hvis du fik ondt i dine arme.. Jeg ved godt at jeg er tung."
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:18

Aiko smilede "Det gør nok. Men jeg bliver nok lidt øm i morgenen" for at understrege sine ord, tog hun sig til skulderen og masserede den lidt. Hun smilede igen "Nå, hvad jeg skal vi nu lave?"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:24

"Det er jeg sgu ked af søde." sagde Rosa smilende og lo lidt over at hun tog sig til skulderne.. "Uuh.. det ved jeg. Alt andet end at gå." Hun nikkede bestemt og vidste ikke helt hvor det lallegladehumør kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:28

Aiko grinede "Det er en god idé. Kan vi ikke aftale vi laver noget, hvor vi ikke skal bevæge os?".
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:32

"Jo, lad os det." smilede Rosa og tænkte sig om. Ledte efter noget, man kunne lave, uden at bevæge sig. "Nu har jeg det.. Vi sidder helt stille og snakker?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:34

Aiko nikked og smilede "Lyder helt fint". Hun satte sig i den sote sofa over for Rosa. Hun klappede let hænderne sammen foran sig "Sååå.... nogen idéer til, hvad vi kan snakke om?"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:37

"Alt mellem himmel og jord?" forslog Rosa. Hun betragtede Aiko som sin ven og mente derfor at de måtte kunne snakke om alt.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:39

Aiko grinede og skar let ansigt "Det er meget. Øhm... kender du nogle søde drenge?" spørgsmålet kom bare til hende. Hun havde aldrig tænkt over om, der var nogle søde drenge. Måske var hun bare ved at blive moden.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:42

Rosa lagde hovedet tilbage og tænkte over det et øjeblik. Et suk lød, før hun svarede helt sandfærdigt. "Nej.. Jeg har mødt nogen, men det virker bare altid som om at de kun tænker på en ting.. hvis du forstår." Hun kiggede over på Aiko og smilede prøvende. "Kender du nogen?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:44

Aiko nikkede. Hun forstod. Derefter smilede "Næh... Men jeg har nok bare ikke tænkt nærmere over det".
Hun smilede kort igen.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:45

"Hvis du nu tænker på alle drenge, du har mødt.. Er der så nogen, du har syntes ekstra godt om?" spurgte Rosa nysgerrigt. Nu var de jo inden på drengeemnet, så kunne det ligeså godt forsætte.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 14:55

Aiko tænkte sig lidt med et let smil "Næh... ". Hun færdiggorde sætningen i tankerne *...Dem jeg syntes om, slog jeg ihjel*.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyTors 09 Dec 2010, 15:02

"Åh.. surt." sagde Rosa tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyFre 10 Dec 2010, 05:26

Aiko nikkede "Ja...". Samtalen lidt i stå. Hun prøvede igen "Øhh... efter du kom tilbage til jorden, har du fået nogle søde venner?" det var da et meget fair spørgsmål... ikke?
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyFre 10 Dec 2010, 11:13

"Dig." smilede Rosa og tænkte over det. Hun havde for det meste, holdt sig for sig selv og kun dukket op steder, hvor det virkede som om at nogen havde brug for hendes hjælp. Det var først her på det sidste, at hun var begyndt at går frit og opfører sig som et rigtigt menneske. "Jeg har for det meste holdt mig for mig selv.. Det fungerede bare bedre.." Hun trak stille på skulderne. "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyLør 11 Dec 2010, 15:30

Aiko smilede til Rosa "Jeg er først lige begyndt, at snakke med andre. Jeg har bedst med st leve i skyggen. Men jeg er glad for, jeg mødte dig" det passede virkelig. Rosa var hendes bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptyLør 11 Dec 2010, 15:38

"Det er jeg også." sagde Rosa ærligt og smilede stort. "Hvordan kan det være at du altid har levet i skyggerne?"
Tilbage til toppen Go down
Aiko

Aiko


Antal indlæg : 605
Bosted : Har købt en luksus lejlighed i Vida.
Job/hobbies : Parkour. Metal musik. Er også god double broadsword.

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 13:11

Aiko skuttede sig usikert "Jeg var bange for at knytte mig til nogen. Og at mærke den smerte, når de engang er væk. Døde. Det var nok mest derfor, men jeg var også bange for ingen ville kunne lide mig. Jeg mener jeg er dæmon.. et menneskeædende uhyre" hun sukkede. Sådan tænkte hun stadig.
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 13:14

"Måske er du en dæmon, men du er den venligste dæmon, jeg nogensinde har mødt." sagde Rosa og lagde hovedet let på skrå, mens hun betragtede Aiko. "Hvis du ikke knytter dig til nogen, oplever du heller aldrig den kærlighed der er ved det.. Man skal satse for at vinde."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sorgen i mit hjerte.   Sorgen i mit hjerte. - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sorgen i mit hjerte.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: