City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Shurican
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Cecillie
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Zann
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
sakref morladin
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Namine
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Aiko
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Amber
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Haylin
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Melody
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:29

Zann faldt ned og sidde i vandet og nød det virkeligt "dejligt" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:30

Rosa satte sig i vandet med ham og smilede. Hun nikkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:33

Han nussede hendes ryg blidt "hvor bor du" spurgte han roligt mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:35

"På gaden." sukkede hun og lænede sig ind til ham. "Jeg har ikke noget hjem."
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:59

"vil du bo hos mig? Jeg bor i en lille lejlighed jeg flytter snart så kan du få den" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:23

"Gerne, men jeg har ingen penge, så jeg kan hverken betale husleje når du flytter eller betale dig for at jeg må bo der." sagde Rosa beklagende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:27

Han smilede "jeg flytter først om nogle uger indtil da kan du bo der som min gæst på en betingelse" sagde han roligt og så på hende "du skal lave de huslige pligter" han smilede roligt og så på hende venligt og kyssede hendes pande "selv de huslige pligter om aftenen" sagde han frækt og blinkede
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:29

"Det vil jeg meget gerne.." sagde Rosa og ignorerede den frække tone, der var ved det sidste. "Også selvom at jeg skal lave de huslige pligter.."
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:34

Han smilede roligt og nussede hende videre "jeg giver dig en ordre nu og du vil nok ikke helt kunne li den" hviskede han frækt "flyv os hjem til" han fortalte hende adressen og tilføjede bagefter "uden tøjet på"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:37

Rosa bed sig i læben, da han gav ordren. Han havde haft ret. Hun kunne ikke lide den. Alligevel slog hun sine vinger ud og viftede med dem et par gange, indtil de var tører nok til at holde den oppe. Uden et ord rakte hun hænderne frem mod ham, så hun kunne holde ham oppe mens de fløj. "Jeg har aldrig fløjet med nogen før.. så er du advaret." sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:41

Han smilede "så flyv alene" sagde han og hoppede op fra vandet og tog sit eget tøj på hurtigt men stjal hendes tøj og begyndte at løbe med det "KOM SÅ OG FANG MIG VIS DU KAN" råbte han bagud og grinte mens han forvandlede sig halvt til en ulv og begyndte at løbe sådan
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:46

Rosa sukkede. Hun havde bare ikke lyst til at flyve nøgen, men nu hvor han havde taget hendes tøj, havde hun ingen anden mulighed. Hun lettede og fløj afsted efter ham. Prøvende bare at tænke på fornemmelsen af vinden der ramte vingerne, i stedet for at tænke over at hun var nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:49

Han stoppede ved en bygning og løb op til den øverste af salene og åbnede vinduet til hende smilende "hva Rosa lad mig se dig tage dig selv på underlivet så må du komme ind" sagde han og hviskede kommandoen "du er liderlig"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:51

Rosa kiggede ned på alle dem på gaden og rørte ved sit underliv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptySøn 12 Dec 2010, 19:39

Han smilede roligt og flyttede sig så hun kunne komme ind
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 13:29

Rosa fløj ind i hans lejlighed og slog vingerne sammen om hendes ryg. "Det var altså ikke fair.. Jeg ville ikke have tabt dig." sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 15:01

Zann kom hen til hende "nej men jeg tænkte at folk nok ikke ville have den store lyst til at se mit mellemgulv men dit ville de fleste nok være henrygte af at se" hviskede han roligt "nu til en ny ting som min slave skal du have dette" han bukkede sig ned til en hemmelig lem som han åbnede der var en æske som han åbnede der var nogle små sorte kugler dernede han tog en af dem op samt en fjernbetjening til den og lukkede æsken og lemmen hvorefter han rejste sig op igen og stak den lille kugle ind i hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 15:05

"Det var stadigt ikke fair." Hun havde egentligt ikke andre ting at sige om det, og lod derfor emnet ligge. "Og hvad er det?" spurgte hun, da han sagde at som hans slave, skulle hun have noget. Hun fulgte hans bevægelser, men blev ikke meget klogere af hvad han fandt frem.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:06

Efter at han havde stukket den op i hendes underliv var det som om den satte sig fast til hendes indre og så tog han fjernbetjeningen op og tændte for den den lille kugle inde i hendes underliv begyndte at vibrere meget hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:08

Rosa gispede og vendte blikket mod loftet, af ren nydelse. "ÅÅh.." sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:24

Han smilede roligt og slukkede for den igen "vis du vil have den skal køre igen skal du be mig om det" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:32

Rosa smilede frækt og så på ham. Hun ville aldrig indrømme hvor meget hun nødt at være i nærheden af ham, hvor meget hun holdt af nydelsen ved at være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:34

Han smilede og stak hænderne i lommen hans værelse bestod af titanium belagte vægge og loft med en masse ridser og i midten en gammel slidt sofa han gik mod den ene af de 2 eneste døre og åbnede den den førte ind til en fjedret dejlig blød seng samt et skab
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:37

Rosa så rundt i lokalet og rørte let ved en af væggene. "Hvorfor er væggene belagt med..øh.. metal?" Hun kendte ikke til de forskellige former for metal, kun at nogen var finere, dyrer, stærkere end andre, osv., men sådan var det jo altid.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:39

"Jeg er en varulv" sagde han roligt og gik ind og lagde sig i sin seng "vis jeg kan nå det sørger jeg for jeg forvandler mig herinde" han smilede roligt "det er titanium det er det stærkeste metal på market" han smilede og rettede blikket mod hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» See you again-Jaster(privat)
» Kom og hyg (Tanit og Shurican) Privat
» Morgenmad [Daniella=privat]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Træningshal-
Gå til: