City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Shurican
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Zann
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Namine
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Aiko
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Amber
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Haylin
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Melody
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2votin10Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Morgenmad [Daniella=privat]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 15:18

Daniella så på ham mens han gik ud og fulgte efter ham ud af døren og gik hen til hendes motorcykel hvor hun lagde hjelmen på sædet. "Gå eller køre?"spurgte hun og vendte sig om mod ham, og lægnede sig halvt op af motorcyklen, men hænderne i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 17:30

Han smilede og vinkede hende med før han gik hen til en parkeringskælder "jeg fik en motorcykel af en af mine venner i tyskland midt om natten kom de med den" sagde han og gik derned før han kom kørende op på en med et smil "og mit kørekort blev ikke indravet af det styrt fordi det så ud som om det var et uheld" han havde dog ingen hjelm på da han kom op

Motorcyklen:
Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 1842
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 19:02

Daniella fuglte efter ham da han vinkede hende med. Hun ventede på ham mens han hentede sin motorcykel. Hun smilte svagt da hun så hans motorcykel, den var nyere end hendes, mere moderne. Men hun ville ikke af med sin motorcykel da den havde været hendes fars, og hun kunne flippe helt ud hvis folk vældtede den eller noget andet der kunne skade den.
"Fedt"sagde hun og smilte venligt, hun vendte sig om for at gå tilbage til sin egen motorcykel.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 19:08

Zann smilede og gassede op før han kørte af sted og lavede et hårdt sving og drejede helt rundt og kørte hen ved siden af hende lige før han rørte hendes motorcykel og smilede roligt "kommer du snart" spurgte han undrende
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 19:12

Daniella så på ham mens han blærede sig lidt, og fuglte ham med øjnene da han kørte hen til hendes motorcykel, hun trak vejret roligt og fortsatte bare hen mod ham. "Stilleter er til at se godt ud i, ikke til at løbe i"sagde hun da hun nåede der hen og satte højre fod op på hendes egen motorcykelssæde for at vise dem frem. Hun brugte dem egentlig ikke for at se godt ud, mere for at se høj ud. Hun tog foden ned igen og tog hjelmen og trak den ned over sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:05

Han smilede roligt "Touche" sagde han roligt og gassede igen uden at slippe bremsen "hvor køre turen hen" spurgte han og tog et par solbriller på med et roligt smil "du føre an jeg følger efter nice and easy og vis du ikke vil have jeg opføre mig sindssygt så sig det hellere nu" han smilede lidt dumt
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:23

Daniella grinte svagt inde i den sort blanke hjelm "Hop af, ikk tilladt"sagde hun og satte sig op på motorcyklen og startede den med et brøl, hun fik baghjulet til at "brænde" mod astfalten inden hun slap bremsen og drønnede ud på vejen, i og kørte i den retning der ville føre gennem midt byen og ud til søen. Hun kendte ikke rigtig andre steder endnu, så det blev den sædvanlige køre rote hun ville tage, med mindre han bestemte sig for at føre an.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:33

Zann kunne ikke modstå fristelsen for at blære sig lidt så han slap bremsen og kørte med sådan et chok i hele køretøjet at den fløj fremad og han endte med at køre kun på baghjulet i et stykke før han landede igen og kørte lige bag ved hende så godt han kunne dog kunne han ikke modstå fristelsen da der var en slags rampe bestående af nogle kasser og tønder og et stort skilt som han kørte op af og fløj lige over hende og landede på hendes anden side og fulgte fortsat efter igen mens han grinte
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:36

Daniella grinte da han blærede sig. "Han er ikk rigtig klog" mumlede hun muntert og så på ham i bagspejlet da han var bag hende igen, samtidigt med at hun drejede skarpt, og satte farten op og kørte uden om bilerne de mødte på vejen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:59

Zann grinte af hende "hun er god" sagde han roligt "men jeg har flere års erfaring" han speedede op igen og denne gang lige imod hende før han ved svinget drejede så hårdt og skarpt han endte med at næsten at ligge ned og glide ned af banen før han gassede op igen og endte på baghjulet igen i blær før han landede normalt igen og kørte om ved siden af hende og tog fat i hendes skulder "HVOR ER DET DU VIL HEN" Spurgte han råbende
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 22:03

Daniella drejede hovedet kort mod ham da hun mærkede hans hånd på sin skulder.
"SØEN"råbte hun tilbage, hun kunne vejen derud uden ad, selvom hun tog en anden vej end andre ville, den var lidt længere, men det var kun for at hun kunne køre rigtig hurtigt, og det ville tage den samme tid som for andre. Hun satte mere fart på, og drønnede videre ned af vejen og så kort i sidespejlene, for at se om han kunne følge med.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 22:06

Han grinte og drejede ind i en gyde og kørte med skarpe sving i gennem gyden og kom kørende ud af gyderne ved siden af hende ved det næste lyskryds og kørte ind i de næste gyder bare for at blære sig mere før han med et lille skater hop kom igennem en meget smal passage mellem to huse og landede lidt bag ved hende og grinte af det
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 22:09

"Du er sindsyg!"råbte Daniella grinene over hans sindsyge kørsel, og drejede hurtigt og pludseligt af vejen ind på en mindre gade, som førte ud af byen. Hun speedede mere op og susede afsted, det af hendes lange hår der ikke var under hjelmen flagrede efter hende. Det var en mindre vej der gik gennem det yderste af skoven ned til søen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyLør 08 Jan 2011, 10:31

Zann smilede roligt og kørte efter hende igen kørte han ind mellem træerne og zigzaggede igennem det hele mens han grinte af det "DET SJOVT DU SKULLE PRØVE DET" råbte han til hende med et smil mens han fortsatte
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptySøn 09 Jan 2011, 21:40

Daniella så kort tilbage da stigen drejede, hun grinte af ham. Hun rejste sig en smule op på motorcyklen og satte mere fart på. Stigen blev mere bumlet at køre på, men Daniella havde ikke problemer med at styre, eftersom hun brugte sin krop til at holde balancen ved at stå en smule op. Lidt efter stoppede skoven brat og gik over i en græsplæne hvor et stykke nede lå søen. Hun satte farten ned så hun kørte rimelig langsomt, men andre ville nok stadig kalde det hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyMan 10 Jan 2011, 15:12

Zann kom hoppende fra skoven og drejede ned på siden for at bramse og bramsede lige foran søen med et smil og kørte så motorcyklen lidt op og slukkede motoren og satte støttebenet på og tog nøglerne ud samt tog hjelmen af med et smil
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 14:25

Daniella stoppede et stykke bag Zann, og slukkede motoren samtidigt med at hun steg af. Hun smilte muntert af ham, blærerøv. Hun tog hjelmen af og stillede den på sædet og begyndte at gå ned til ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:03

Zann smilede og satte sig på græsset foran vandet og så ned i det før han lod en finger køre rundt i vandet lidt nede med et roligt blik "hmm" hviskede han underlig trist i forhold til hvad de lige havde været igennem af det hele
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:05

Daniella stoppede op lige bag ham i to sekunder "Noget galt?"spurgte hun og lod sig dumpe ned ved siden af ham, med et smil på læben. Hun så kort på ham inden hun vendte sit blik mod søen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:16

"Jeg tænker bare på" han sukkede lidt "at jeg ikke har nogle rigtige venner du ved nogen som kender mig ud og ind nogen jeg kan stole på" hviskede han trist før han faldt ned og ligge "nogen som jeg faktisk kan se film med bare som venner bare... Årh nu lyder jeg sentimental" sagde han bebrejdende mod sig selv
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:21

Daniella grinte muntert af det sidste han sagde "Nårh da, hvorfor har du ingen venner da?"spurgte hun og så på ham med et venligt smil, mens hun tog sine stiletstøvler af og smed dem om bag sig og stak fødderne ned i vandet. Daniella gøs, da vandet var køligt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:35

"kan jeg stole på at vise dig noget uden du fortæller det til alle og enhver" spurte han nervøst og så på hende roligt med et nervøst blik for at hun ville sige nej og at han aldrig ville kunne få en rigtig ven desværre
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:37

Daniella så hurtigt på ham "jaja da"svarede hun venligt og så på sine fødder der plaskede i vandet og gjorde dens overflade urolig. Hun smilte muntert af sit plaskeri.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:47

Han rejste sig op og gik lidt tilbage "husk lige på at det er mig" sagde han før hans hud blev grå hans negle sorte og voksede og blev til klør hans øjne blev spalker og hans tænder blev skarpe og lange og han hylede mod himlen før han så på hende

//Billedet ligger på profilen
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 18:51

Daniella sprang op med et hyl, da hun så på ham igen. Da han hylede op mod himlen trådte hun uden at tænke over det tilbage ud i vandet, hvor hun forskræmt skvattede over sine egne ben og med et nyt hyl faldt på halen i vandet.


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad [Daniella=privat]   Morgenmad [Daniella=privat] - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Morgenmad [Daniella=privat]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Trænings dag igen [Daniella=Privat]
» the disco //daniella//
» mørkets vej - Daniella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: