City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Shurican
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Cecillie
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Zann
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
sakref morladin
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Namine
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Aiko
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Amber
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Haylin
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Melody
Støv! {Zero} - Page 6 2vote_10Støv! {Zero} - Page 6 2votin10Støv! {Zero} - Page 6 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Støv! {Zero} - Page 6 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Støv! {Zero}

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 14:30

Han smilede roligt "det var så lidt" sagde han roligt og smilende "men jeg tænkte på noget" han stoppede ved hendes lejlighed og åbnede døren for hende med et smil "hvordan kan du bo alene uden arbejde" spurgte han roligt mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 15:23

"Øøøhm.."sagde Vivian og rødmede svagt i kinderne. "Jeg bor faktisk sammen med min mor"sagde hun og smuttede ind i lejligheden da han holdt døren åben for hende. Hun bed sig svagt i underlæben, hun ville gerne flytte fra sin mor, men hvorhen?
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 15:26

Han grinte og slog sig på hovedet "selvfølgelig" sagde han roligt og smilede stadig "jeg øhm" han borede tæerne ned i jorden "har en lejlighed med 2 værelser vis du skulle have brug for at flytte jeg skal nok betale for rengøringsdame så der ikke er så beskidt" sagde han og så ned han var et rodehoved desværre men han kunne ændre sig det var han sikker på specielt vis en pige som hende ville flytte ind hun var bare så dejlig
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 15:31

"øøhm..."sagde Vivian og så på ham med et nervøst smil. Hun vidste ikk ehelt hvad hun skulle sige, hun kendte jo stadig ikk så meget om ham, men hun ville gerne flytte fra sin mor. Hun var altid efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 15:45

Han smilede roligt og lukkede døren efter han selv var gået ind hvorefter han så på hende lidt stadig før han smilende tog fat om livet på hende og bar hende ind i sengen og lagde hende i den roligt med et stort smil mens han så på hende bagefter
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 15:47

Vivian gøs forskrækket da han tog fat om livet på hende, hun var stadig uvan med at blive rørt. Hun så forvirret på ham da han løftede hende ind i sengen, tv'et var jo inde i stuen. Hun så spørgende på ham med de altid bekymrede grønne øjne og satte sig op.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 16:21

Han smilede roligt og satte sig foran hende "hvad skal vi se" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende og lagde blidt en hånd på hendes knæ bare for at vende hende til at blive rørt han var jo ren og det vidste hun så det kunne jo ikke være så slemt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 16:55

Vivian så på hans hånd med sine nervøse øjne da han lagde den på hende knæ "Øøhm det ved jeg ikk"svarede hun med et skævt smil og så på ham igen. De havde ikke så mange film og de var alle sådan nogle plader romatiske film, da det var sådan noget hendes mor så og da Vivian ikk kunne handle ind var det aldrig hende der købte film.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:19

Han smilede roligt og så på hende fortsat "skal jeg smutte ned og købe en film" spurgte han roligt "du ved en af dem der der er plastik lamineret udvendigt så ingen har rørt ved dem" spurgte han roligt og så på hende med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:21

Vivian smilede genert da han sagde et han ville købe en film som ingen havde rørt, hun syntes at det var så pinligt. Hun nikkede svagt, det kunne han vel godt, for hun havde ikke nogen særlig gode film.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:24

"hvad kan du li at se" spurgte han og så på hende roligt "Aktion? Komedie? Romantik? En blanding? En af de der gammeldags aktion film hvor en pige bliver blandet ind i noget rod?" spurgte han smilende mens han fortsat så på hende med sine i øjeblikket forbandede forelskede øjne
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:26

"øøhm...du kan bare vælge en efter hvad du kan li"svarede Vivian og vidste ikke om hun skulle se ham i øjnene. Hun havde aldrig set andet end plader romantiske film og kendte ikke rigtig til andre ganre.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:30

Han smilede roligt og rejste sig "2 sekunder" sagde han og gik ud af døren dog gik der ikke 2 sekunder der gik 10 minutter før han kom op med en plastik lamineret film som han dog pakkede ud lige foran døren så hun heller ikke skulle tænke på at en masse havde rørt ved plastikket hvorefter han gik hen og ind af døren "Vivian jeg tog Knigt and Day jeg har set den og den skulle være super god" sagde han roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:36

Vivian var gået ind i stuen da han var gået efter film, hun havde fået tændt tv'et og resten af tiden havde hun gjort rent, som hun altid gjorde når hun skulle ha tiden til at gå. Hun gik ud i gangen da hun hørte ham "Okay"sagde hun og smilede det nervøse smil igen.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:40

Han smilede og gik hen og kunne ikke lade være med lige at kysse hende på kinden og gik så derefter ud i stuen hvorefter han satte filmen i og tændte den og begyndte langsomt at starte filmen med et stort smil mens han ventede på at hun kom hen til ham med et venligt smil
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:43

Vivian bed sig svagt i underlæben da han kyssede hende på kinden, hun var stadig ikk van til at han rørte hende, selvom det kun var små berøringer. Hun gik langsomt ind i stuen og satte sig i hjørnet af den lille sofa hvor der var plads til tre hvis man klemte sig lidt sammen. Hendes grønne øjne hvilede på skærmen.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:53

Han satte sig afslappet på sofaen og vinkede hende hen til ham roligt med et stort smil mens han startede filmen ordenligt så de begyndte med forrulleteksterne hvorefter han satte sig bedre til rette og så på filmen roligt med et stort og glad smil
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:58

Vivian så kort på ham da han satte sig i sofaen, hun smilede genert og vendte sin opmærksomhed mod filmen igen. Hun satte sig bedre til rette og trak fødderne op i sofaen og trak kjolen ned omkring hendes ben og lagde derefter armene rundt om benene.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 19:38

Han så på hende lidt med et smil og så så på filmen roligt og fulgte filmen udenad og imens filmen kørte lænede han sig langsommere og langsommere hen mod hende indtil han ikke kunne læne sig mere uden at falde før han faldte ned og lagde hovedet på hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 19:42

Vivian lagde ikke mærke til at han rykkede tættere på hende og da han lagde hans hovede på hendes ben. Hun så forskrækket på ham og derefter på tv'et igen, men kunne ikke koncentre sig om filmen.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 20:02

Han så op på hende smilende og lagde en hånd på hendes kind og nussede den blidt "må jeg ikke få en chance som din kæreste" spurgte han roligt og så på hende med triste øjne "jeg tør væde på at jeg kan ændre din nervøsitet af berøringer til noget godt" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 20:05

"Øøhm...Kan vi ikk starte som venner?"spurgte Vivian nervøst og flyttede lidt uroligt på sig da han rørte hendes kind. Hun kunne godt li ham, rigtig meget endda, men hun kendte ham ikk så godt og han kendte ikke engang hende. Han vidste intet og hendes families problemer, hvorfor hun boede med sin mor og ikk sin far.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 20:19

Han satte sig op og så på hende "please Vivian jeg har aldrig følt sådan her for nogle andre" sagde han trist og lagde hænderne på hver af hendes kinder og kyssede hende blidt og roligt på munden for at vise hende hans følelse og begynde at læne sig lidt mere mod hende
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 20:22

Vivian gispede næsten helt lydløst da han overraskede hende med et kys. Hun begyndte at ryste da han lænede sig mere over mod hende. Automatisk lænede hun sig selv tilbage så hun endte med at ligge på armlænet, ikk så behageligt. Hun så på ham med de nervøse grønne øjne og vidste ikke hvad hun skulle gøre, for hun kunne virkelig godt li ham.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 EmptySøn 27 Feb 2011, 20:33

Han så hende i øjnene før han flyttede sig og rykkede sig væk "undskyld" hviskede han roligt og så ned helt flov før han kunne mærke tårende presse og rejste sig op og gik mod døren hurtigt som han åbnede og lukkede efter sig hvorefter han satte sig på trappetrinende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Støv! {Zero} - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Støv! {Zero}
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Biblioteca-Bibliotek-
Gå til: