City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Støv! {Zero} - Page 9 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Shurican
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Cecillie
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Zann
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
sakref morladin
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Namine
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Aiko
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Amber
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Haylin
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Melody
Støv! {Zero} - Page 9 2vote_10Støv! {Zero} - Page 9 2votin10Støv! {Zero} - Page 9 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Støv! {Zero} - Page 9 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Støv! {Zero}

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:13

Vivian havde lukket sine øjne da det gjorde det nemmere for hende at kooncentrere sig. Hun gengældte stadig hans kys og nikkede svagt med hovdet, da han sagde at hun skulle sige til hvis det blev for meget. Hendes hænder lå på hans hofter.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:17

Han smilede mens han tog fat i hendes bukser efter de var åbnet og hev langsomt ned i dem indtil de var midt på lårende så så han kort på hende for at sikre sig hun var okay før han roligt så ned og så på hendes trusser bare for at se hvordan de så ud før han så op på hende igen og hev hendes bukser langsomt længere ned
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:21

Vivian trak vejret en lille bitte smule hurtig da han trak ned i hendes bukser. Hun havde lilla trusser på. Hun åbnede sine øjne, da han trak hendes bukser længere ned på hendes ben. Hun så på ham og smilede en smule genert.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:26

Han hev dem helt af hende før han blidt spredte hendes ben "er du klar min skat" hviskede han roligt og så på hende lidt før han tog fat i hendes lilla trusser og hev dem langsomt længere og længere ned "jeg kan næsten se dit underliv skat" hviskede han roligt og kiggede om hun var glat barberet havde en smule hår eller en masse hår
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:31

Vivian så op i loftet da han hev hende bukser helt af hende. Hun tog en dyb indånding og lukkede sine øjne da han spredte hende ben. Hun nikkede som svar og blev en smule urolig da han tog fat i hendes trusser. Hun åbnede sine øjne igen og så på ham med et lille nervøs smil.
Hun var faktisk glat barberet, det var noget med renlighed.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:36

Han smilede roligt "min ynglings" sagde han og kom op til hende og kyssede hende blidt før han blidt åbnede sine bukser og hev sin stive lem frem fra sine underbukser og så hende i øjnene "er du klar min elskede" hviskede han roligt og så hende fortsat i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:39

Vivian gengældte hans kys da han kyssede hende. Hun trak vejret dybt og så roligt osm hun kunne da han åbnede sine bukser, hun så på hans ansigt hele tiden og nikkede igen svagt som svar på hans spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:41

"er det sådan her du vil miste din mødom" hviskede han roligt og smilede "med en dreng som elsker dig" hviskede han roligt og spredte hendes ben blidt og lod lige præcis spidsen røre hendes underliv kort før han kyssede hende igen og pressede den blidt en smule ind i hende
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:45

Hun smilede svagt og nikkede "Ja"svarede hun og lod ham sprede hendes ben. Hun tog en hurtig vejrtrækning da hun satte sit lem mod hende underliv. Hun lukkede sine æjne og smilede stadig svagt. Da han pressede sig en smule op i hende, trak hun vejret hurtig ind og forsøgte at puste luften så roligt ud igen som hun kunne og stønnede lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:49

Han ventede lidt før han pressede sin lem langsomt længere og længere ind i hende før han blidt nåede bunden og hviskede nydende "årh den er inde i dig" hviskede han roligt og så på hende smilende "det er helt utroligt hvor dejlig du føles" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:53

Vivian lavede en lille grimasse da hun mærkede den korte smerte, da han trængte helt op i hende og jomfruhinden sprang. Hun stønnede igen lydløst og så på ham, med et lille smil på de rosa røde læber. Hun trak knæene op på hver side af ham.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:56

Han smilede roligt og begyndte at rykke i hende blidt mens han nussede hendes side blidt og roligt "jeg elsker dig Vivian" hviskede han roligt mens han rykkede i hendes underliv lidt før han hev hende op og sidde på hans skød hvor han tog fat i hendes røv og løftede hende op og ned
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 15:59

Vivian stønnede svagt da han begyndte at bevæge sig. Hun smilede da han sagde at han elskede hende. Hun stønnede igen da han hev hende op på hans skød og han løftede hende op og ned. Hun flettede sine fingre ind i hinanden bag hans nakke. Hun havde lukket sine æjne lidt hårdt sammen, da det gjorde en smule ondt, men det var jo meget normalt den første gang.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:04

Han løftede hende videre "skat" hviskede han nydende "kan jeg ikke få dig til at begynde på P-piller" hviskede han smilende og rykkede videre i hende "jeg mener du ved så du ikke bliver gravid" sagde han smilende og rykkede lidt hurtigere i hende mens han virkelig nød det "du er utrolig" hviskede han roligt mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:08

Vivian nikkede, det kunne hun vel godt begynde at tage, det var i hvert fald ikk særlig smart at blive gravid når man var som Vivian. Hun så på ham, mens han rykkede videre i hende. Hun stønnede svagt da han gjorde det lidt hurtigere og holdt fast om hans nakke med sine hænder. Hun lænede sit ansigt frem mod hans og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:12

Han kyssede hende heftigt videre mens han nød det og hviskede igennem kysset "og har du overvejet det med at flytte sammen med mig" hviskede han blidt før han rykkede videre og til sidst nåede han lige at tage sin lem ud før han kom op af hende blidt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:17

Vivian trak vejret en smule hurtigt da hans kys blev heftig, men hun nød. Hun nikkede, det havde hun. Hun så på ham og derefter ned af sig selv da han var kommet op af hende. Hun bed sig svagt i underlæben. Det var jo lidt det sammen som at blive beskidt ikk?
Hun så på hans ansigt, med et lille svagt smil. Hun trak vejret så roligt hun kunne, selvom hun var en lille bitte smule forpustet.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:22

Han smilede roligt før hans hånd blev til en klud som tørte hende af så det forsvandt før han blidt kyssede hendes kind og lagde sig ved siden af hende forpustet "det var godt og dejligt" hviskede han smilende og så op i loftet "jeg elsker dig Vivian" hviskede han roligt mens han tog hendes hånd blidt og drejede hovedet imod hende
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:24

Hun så smilende på ham og havde lagt sig på ryggen. "Ja"gav hun ham smilende ret i, det var dejligt.
Hun så smilende på ham da han sagde at han elskede hende, han var den eneste der gjorde det. "Jeg elsker også dig"sagde hun smilende og gav hans hånd et kærligt klem
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:35

Han smilede roligt "jeg ved godt du ikke er så meget inde til det hele du ved kæresterier men tænkte på om vi så kunne tage det fra starten det vil sige du ikke bliver flov over at jeg skal fortælle dig hvordan man gør" sagde han smilende mens han så på hende før han tog sin mobil fra sine bukser og skrev en sms til et rengøringsfirma hvorefter han skrev sin adresse "så nu bliver der gjort rent" sagde han roligt med et smil og så mod døren "det da underligt er det ikke? Din mor er ikke kommet hjem endnu" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 16:38

Vivian smilede og nikkede til det han sagde. Hun så på hans mobil da han fandt den frem for at skrive til et rengøringsfirma. Hun fulgte hans blik til døren "Hun arbejder fuldtid og hun arbejder tit over"sagde hun og så op i loftet med et smil. "Det er for at være så lidt sammen med mig som muligt og holde tankerne beskæftiget"tilføjede hun som en kort forklaring på hvorfor hendes mor arbejdede så meget.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 19:19

Han smilede roligt og rettede sig mod hende "i det mindste er vi alene" hviskede han og kyssede hendes kind før han rejste sig fra sengen og tog sine underbukser på samt sine bukser ordenligt på før han gik hen og tog hendes bukser og trusser og gav hende den blidt "kom så vi skulle jo se film" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 20:26

Vivian lukkede rødmende sine øjne da han ordnede sit tøj, jo det var godt at de var alene, men hende mor kom vel hjem på et tidspunkt og så skulle der vel forklares hvorfor hun havde en ung mand på besøg.
Hun åbnede øjnene igen da han rakte hende, hendes trusser og bukser. Hun tog det og smilede genert, mens hun tog det på. "Jo...vi fik da ikk set filmen færdig gjorde vi?"spurgte Vivian og rejste sig op i sengen for at få sine busker ordentlig på og lukkede dem. Hun så på ham med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 22:43

Han smilede og hev hende hen og lagde sig i sofaen og hev hende hen og ligge ved siden af ham og startede filmen igen "nu har du husket at sætte dit tøj ordenligt så din mor ikke opdager noget vel" spurgte han roligt med et kærligt smil "en ting er det værste det er når ens mor ved hvornår man har haft sex tro mig det er det mest pinlige i verdenen"
Tilbage til toppen Go down
Vivian

Vivian


Antal indlæg : 158
Bosted : En to værelseslejlighed med sin mor-hun kan ikke klare sig alene med sin OCD
Job/hobbies : Kan ikke have et job med sin OCD/synger når hun er alene

Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 EmptyFre 04 Mar 2011, 22:49

Viian grinede og rettede lidt på sit tøj, da han sagde det. "Min mor lægger sjældent mærke til noget mere"sagde hun med et lille skulder trak og flettede sine fingre med ham. Hun lagde sig tilrette ved siden af ham og så på filmen, som han havde startet igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Støv! {Zero} - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Støv! {Zero}   Støv! {Zero} - Page 9 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Støv! {Zero}
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Biblioteca-Bibliotek-
Gå til: