City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Just looking around-Zann - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Shurican
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Cecillie
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Zann
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Namine
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Aiko
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Amber
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Haylin
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Melody
Just looking around-Zann - Page 3 2vote_10Just looking around-Zann - Page 3 2votin10Just looking around-Zann - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Just looking around-Zann - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Just looking around-Zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 12:16

Melody lagde det ene ben kryds over det andet så han ikke kunne røre ve dhendes underlvi mens hun kiggede på ham med et lidt ondt smil på læben"Du ved godt at jeg kunen have gjort modstand"sagde hun og kiggede lidt skråt på ham mens hun slikkede sig rundt om munden
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 12:40

Han grinte og fandt et stearin lys frem og tændte det ovenover hende så stearin dryppede på hendes ryg mens han langsomt prøvede at sprede hendes ben med et roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 16:10

Melody kiggede på ham og det skadede hende ikke at få ldit sterinlys på sig hun smillede lumsk"Det gør ikke noget med sterin"sagd ehun og så at han prøvede at røre ved hendes underliv hun strittede stærkt imod mens hun ikke kunne gøre ret meget da hun var bundet fast med håndjern.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTors 02 Dec 2010, 22:41

Han smilede "så må jeg vel bare gøre noget værre" sagde han og tog et fyrfadslys og satte det på hendes ryg og tændte det mens han smilede ondt "pas på med at rygge dig for meget det kunne jo ende med at lyset smuttede og brændte din ryg" sagde han og prøvede igen at tage hende mellem benene
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyFre 03 Dec 2010, 11:37

Melody sukkede men kunne ikke lade vær med at have et lumsk smil om læberne"Lidt sterinlys gør mig ikke noget men nu du nævner det med brænde så må jeg nok passe på"sagde hun og kiggede skråt lidt den anden vej for at se om der var noget der men det var der ikke.Melody strittede stadig imod så han ikke kunne tage hende imellem benene hun kunne godt lig at drille ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyFre 03 Dec 2010, 12:58

Zann grinte før hans negle blev lange og han skar i hendes ben for at få hende til at sprede benene mens han smilede ondt og stak hans negl lidt ind i hendes ene ben mens han ventede på at hun gjorder hvad han bedte hende om "pas du hellere på" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyFre 03 Dec 2010, 13:20

Melody kiggede på ham og sukkede lidt mens hun spredte hendes ben ud til siderne"værsgo"sagde hun med et ondt bredt smil over læberne.Hun mærkede han stak sin negl ind i hendes hud hun smillede af det hulet ville alligevel heale af sig selv det tog hun ikke skade af.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyFre 03 Dec 2010, 17:52

Hans negle blev normale og han tog hende mellem benene roligt for at starte med at gøre hende våd mens han med den anden hånd fik lange negle og svang den så der kom fire sår hen af hendes ryg mens han bare smilede over det
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyLør 04 Dec 2010, 12:38

Melody kiggede på ham og lidt op mod loftet hun kunne mærke hun blev lidt våd af det men det gjorde ikke noget hun smillede lidt af det. Melody mærkede det han gjorde på hendes ryg hun kiggede vredt på ham"Er du ude på at skade mig"spurgte hun venligt men lid vredt selvom at de sår sikkert ville heale så vidste hun ikke hvorfor han ville gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyLør 04 Dec 2010, 18:52

"indtil du fortæller mig et nemt offer at tvinge til at blive min slave så ja" hviskede han roligt og stak en finger op i hendes underliv med et smil og begyndte at bevæge fingeren ind og ud hurtigere og hurtigere mens han bare smilede over det hele "du må da kunne li det" hviskede han og tog fat i hendes hår med hans frie hånd og hev lidt i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 09:55

Melody kiggede skråt op i loftet mens hun smillede ondt"Hehe det kan man jo aldrig vide"sagde hun og mærkede hans finger inde i hendes underliv hun blev lidt tændt af det men ikke meget. Melody mærkede han hev hende i håret men smerten var de rikke det mærkede hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 10:22

Zann smilede roligt før hans finger i hendes underliv fik en lang og skarp negl det ville gøre sindssygt ondt så skulle han nok få de informationer han ville have
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 11:52

Melody smillede bredt og mærkede hans finger det gjorde ikke så meget ondt men lidt gjorde det"av..Fint jeg fortælle dig det en god slave ville være Cecillie måske eller shurican"sagde hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 18:13

"find noget bedre kender dem allerede" sagde han roligt mens hans negl blev længere den kunne blive lang nok til at ryge helt ind til hendes mave vis hun ikke skyndte sig "du må hellere skynde dig mine fingre er nervøse og råber efter at komme ud i deres hele længde"
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptySøn 05 Dec 2010, 19:37

Hun tænkte lidt"hvad med Ahngel hende kender du ikke"sagde hun og kiggede på ham og lidt væk. Hun bed tænderne sammen lidt på grund af hans negle mens hun enlig ikke rigitigt kunne mærke smerten kun en smule
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyMan 06 Dec 2010, 18:46

"Ahngel?" sagde han tænkende lidt "nej hun virker som en dreng" hans negl blev længere

//Kender Ahngel irl hun vil ikke^^
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyMan 06 Dec 2010, 18:50

Melody smillede bredt"hehe jamen hvad så med Shurican selvom du måske kender hende"spurgte hun undren. Hun kiggede vredt på ham"av det gør altså ondt"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyMan 06 Dec 2010, 20:58

"hun er allerede min slave jeg vil have flere" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 07 Dec 2010, 09:35

Hun fik revet sig fri fra lænkerne og kiggede på ham og lidt ned på hendes hænder de blødte lidt. Hun tog nogle skridt rundt mens hun fandt et tæppe hun tog omkring sig"Så må du finder nogle"sagde hun og kiggede over skulderen til ham
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 07 Dec 2010, 17:06

Da hun flyttede sig havde han revet lidt i det øverste på hendes underliv fordi hans negl var så lang han gik hen mod hende og skubbede hende op af en væg før han kørte sin hånd ned og stak sin finger ind i hendes røv i stedet
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 07 Dec 2010, 17:40

Melody spærrede sine røde øjne op mens hun prøvede at skubbe ham væk"hey! av"sagde hun lidt vredt mens hun mærkede hans finger og noget af det stykke hud der var revet af hun prøvede at skubbe ham væk mens hendes hoved var ind imod væggen"Så let slipper du ikke"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:13

Han grinte og holdte hende inde "fortæl mig frygter du smerte" hviskede han roligt "vis du ikke gør så kan jeg vel godt bide dig så hårdt din nakke knækker" han smilede ondt "du kunne ende med at blive en hybrid eller dø af smerten" han slikkede hendes hals "fortæl mig hende Namine jeg hørte en snakke om er hun noget værd"
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyOns 08 Dec 2010, 13:21

Melody bed lidt i underlæben mens hun kiggede på ham"Jeg frygter smerten hvis det er det du vil høre"sagde hun og kiggede på ham mens han slikkede hende på halsen. Hun vendte hovedet til den ene side"Namine siger du hmm det aldrig godt at vide måske måske ikke"sagde hun med et ondt smil"Jeg kan jo altid sætte tænderne ned i din hals"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyOns 08 Dec 2010, 13:53

Han grinte "mit blod pumper med noget der hedder epsemi vis en vampyr indtager det kan hun eller han dø" hviskede han før han bed hendes skulder hårdt med sine varulvetænder "vis du har hendes nummer ring til hende og be hende komme her" hviskede han mens han stadig havde fat i hende
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 EmptyTors 09 Dec 2010, 18:26

Hun kiggede på ham"wow det vidste jeg ikke men jeg har ikke tænkt mig at dø"sagde hun og nikkede bagefter. Hun mærkede han bed hende i skulderen mend sagde ikke noget til det hun fik løsrevet sig fra ham"Hvorfor vil du have hende"spurgte hun og gik hen til en trappe i kælderen der hvist førte ovenpå.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just looking around-Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Just looking around-Zann
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En ret så hård dag //Zann//
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: