City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Shurican
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Cecillie
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Zann
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Namine
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Aiko
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Amber
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Haylin
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Melody
Just looking around-Zann - Page 4 2vote_10Just looking around-Zann - Page 4 2votin10Just looking around-Zann - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Just looking around-Zann - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Just looking around-Zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTors 09 Dec 2010, 23:03

Lågen op var lukket og låst det havde han gjort for lyset ikke skulle ramme ind "jeg er en varulv Melody de har lyster efter at gøre andre gravide de kan ikke stoppe sig selv bortset for mig jeg er speciel jeg vil kun have sex med andre ikke gøre dem gravide og det er svært men jeg skal" han gik hen og hev hende ned igen "så nu ringer du til hende eller jeg brækker hele din hånd alle 22 knogler som er i din arm"
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptyLør 11 Dec 2010, 18:33

Melody kiggede på ham og vendte hovedet til den ene side"Fint men du skal ikke gøre hende ondt som du gør ved andre"sagde hun og nikkede bagefter hun gav ham et vredt, lidt ondt blik."Hvad vil du enlig med mig enlig"spugte hun med hensyn til han havde fået hende ned at ligge igen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptyLør 11 Dec 2010, 19:36

"ring til hende og lad mig ordne resten" sagde han hårdt og så fortsat på hende
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:09

Hun så på ham"Okay men du holder dig fra hende hun skal ikke blandes ind dine grab"sagde hun hårdt til ham og fandt sin mobil frem hun fik ringet til hende og fortaltet hende om det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:11

"få hende herned og ti stille hun bliver min fremtidige slave" hviskede han ind i hendes øre roligt "og jeg lover dig vis hun ikke bliver det jeg slår hende ihjel og torturere dig til sindssyge" han grinte ondt dog lavt ind i hendes øre

//Tager du Namine med ind i emnet;)
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:15

Melody væssede en smule af ham meget ondt enda og løb hurtigt mod porten med et blik tilbage mod zann"Glem det! du vil forlange meget men det her er bare for meget"sagde hun vredt. Melodyvar hurtigt op i et træ og satte sig ned på en gren

//Det tror jeg godt jeg kan som Npc eller hvad?:)//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:23

Zann brøllede før han kom hoppende op og fik rettet et slag perfekt mod hendes ansigt så hun enden ville besvime eller blive slået bagud eller osse ville hun lave en syg manøvre for at undgå "bliver hun ikke min slave sørger jeg for hun bliver Varulv"
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:32

Melody væssede og kiggede mod himlen"Grr du vil have det du ikke kan få kløerne i prøv at være venlig"sagde hun vredt og stod nu op mens hun fik en rift på den ene kind men det healede hurtigt"du glemmer jeg er en vampyr vi vampyre har noget sjældent blod i os"sagde hun og smillede bredt hun stod nu på toppen i træet
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 23:07

"jeg prøver skam til at starte med at være venlig mod hende men i sidste ende skal du sørge for hun bliver min slave" sagde han roligt og løb hen og hamrede træet så hårdt det flækkede midt over som var lynet ramt ned i det og skillet det til 2
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 23:15

Melody faldt ud over kanten mens hun prøvede at slå sine vinger ud men de gad ikke hun ærgede sig lidt"Arg det havde jeg glemt mine vinger er skadet"sagd ehun og kiggede ned mod jorden hun var i luften og vidste nok at hun ville lande på benene
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptySøn 12 Dec 2010, 23:55

Zann løb hen til et andet træ og løb halvt op på det og hoppede imod hende og slog hende ind i væggen på huset som de havde gemt sig inde i og gik hen og tog hende om halsen op mod væggen "lyt til hvad jeg siger" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptyMan 13 Dec 2010, 21:48

Melody mærkede det og sukkede hun nikkede så"Fint men jeg gør det ikke af egen fri vilje"sagde hun vredt og bed ham i hånden den hånd han havde taget rundt om hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 EmptyTirs 14 Dec 2010, 21:55

"gør det" sagde han roligt og hårdt mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just looking around-Zann - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Just looking around-Zann
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» En ret så hård dag //Zann//
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: