City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Shurican
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Zann
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Namine
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Aiko
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Amber
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Haylin
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Melody
Just looking around-Zann - Page 2 2vote_10Just looking around-Zann - Page 2 2votin10Just looking around-Zann - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Just looking around-Zann - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Just looking around-Zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 12:18

Zann nikkede og lagde sig ned på gulvet som en hund og lukkede øjnene og prøvede at sove for så kunne han snakke med hende imorgentidlig og rigtig sige undskyld tilgengældt kunne hun godt gå nu vis hun ville der var intet der kunne stoppe hende
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 14:15

Melody smillede lidt og kiggede op mod døren der førte ovepå fra kælderen hun rystede på hovedet og lagde sig hen til Zann hun lagde hendes hoved på hans bløde pels og lukkede hendes røde øjne"Jeg bliver hos dig Zann gør det noget"sagde hun og faldt i søvn
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 17:02

Zann smilede i søvne og sov videre og da månen gik ned blev han sig selv hvorefter hun lå på hans mave

//Krea svigt
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 17:07

Melody havde øjnene lukket mens de fleste sår var healet hun havde staddig nogle rifter men de forsvandt når de ville forsvinde. Hun kunne mærke Zann ved hende men hun sov bare videre indtil det var morgen.


//Gør ikke noget//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 17:24

Zann vågnede roligt med et smil før han så ned på hende *hun blev" tænkte han undrende men rettede på dem begge så de lå i ske og han havde en arm om hende blidt han vidste ikke om hun var vågnet af det men han smilede bare og kyssede hendes nakke og lukkede øjnene som om han stadig sov
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 19:35

Melody kiggede på Zann hun var vågnet af det men smillede så lidt"Åh du er vågen"sagde hun og strøg en tot hår væk fra hendes røde øjne så hun bedre kunne se ham"Har du sovet godt"spurgte hun med et smil. Hun mærkede han holdte om hende det gjorde ikke noget at han gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptySøn 28 Nov 2010, 23:52

Han smilede "ja det har jeg efter alt blev du her jo" sagde han smilende og vente hende om så de så på hinanden før han blidt kyssede hende på munden blidt og bydende mens han smilede bag kysset "undskyld alle de skader" hviskede han bag kysset
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 12:01

Melody kiggede lidt på ham da han kyssede hende og lukkede hendes øjne hun smillede en smule bag kysset som ham"Det gør ikke noget er glad for jeg i live det er jo det vigtigste"hviskede hun tilbage til ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 14:58

Zann smilede roligt "ja det er det" hviskede han med et smil og kyssede hende igen "jeg er virkelig glad for at du ikke er sur over det" hviskede han smilende med lukkede øjne mens han tænkte på hvad de nu skulle lave
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 18:39

Melody kiggede på ham og rundt lidt de var nede i kælderen der var ind ei det hus de var i"her er mørkt"sagde hun og kiggede på ham"Det er jeg ikke hvordan skulle jeg kunne blive sur over det det var små rifter men jeg er okay jeg er bare glad for at du er helt okay"sagde hun med et smil og kiggede på ham han havde lukket øjne han så næsten ud til at tænke på noget.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 21:01

Han sukkede før han satte sig op "her" sagde han og begyndte at tage de sørgelige stumper af hendes tøj af hende blidt med et roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyMan 29 Nov 2010, 21:17

Melody kiggede på ham mens hun mærkede at han tog de stumper af hendes kjole"Tak"sagde hun med et smil og kiggede ned ad sig selv hun man kunne se hendes bh og trusser men også lidt af hendes røde hofteholder.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 30 Nov 2010, 21:24

Zann smilede roligt og kyssede hende blidt og tog hende mellem benene blidt med et frækt smil bag kysset før han tog hende på brysterne mens han fortsat kyssede hende og hans lem stod helt op under hans bukser mens han bare nød det
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTirs 30 Nov 2010, 21:29

Melody kiggede på ham og lukkede hendes øjne mens hendes lange hår langsomt lå spredt på gulvet hun lå på jorden med ham ovenpå hun kunne ikke mærke hans lem hun kunne kun mærke hans bløde læber mod hendes.Hun mærkede han tog hende mellem benen og nød det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyOns 01 Dec 2010, 22:45

Han smilede og vente hende rundt og satte håndjern på hendes arme
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 10:53

Melody kiggede overasket på ham og på hendes arme"Hva..hvad sker der"spurgte hun undren mens hun kiggede lidt på ham med et smil måske var han bange for hun stak af men det gjorde hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 11:32

Zann smilede "du min slave fra nu af" sagde han roligt og smækkede hendes røv hårdt så hun kunne mærke han mente det
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 11:51

Melody kiggede på ham"En slave jeg har altså en herre"sagde hun og kiggede lidt op mod loftet
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 11:52

Han smilede "sikker" spurgte han og tog en kniv frem og placerede den mod hendes hals "så må du handle måske fortælle mig en anden som jeg kan bruge"
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 11:53

Melody sukkede og kiggede på ham"du må heller passe på jeg ikke sætter tænderne i dig men hmm der findes mange mennesker du skal bare vælge"sagde hun med et lille lumsk ondt smil
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 11:59

"Du har en uge" sagde han og smækkede hende igen lidt hårdere
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 12:00

Melody kiggede på ham og kiggede den anden vej mens hun sad fast i håndjernene"Hvorfor vil du have en slave"spurgte hun undren
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 12:03

"fordi jeg elsker at være dominerende og gøre hvad jeg har lyst til se selv på dig selv du er faldet for mig som jeg planlagde" sagde han roligt "jeg er mester til manipulation men jeg må da indrømme jeg er en smule forelsket i dig en smule"
Tilbage til toppen Go down
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 12:09

Hun smillede bredt og kiggede ned ad sig selv og lidt skråt op på ham"Hvordan kan du vide at jeg ikke spillede skuespil"Sagde hun lumsk mens hun lagde sit hoved lidt tilbage med et glimt i hendes højre øje"Forelsket i mig"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 EmptyTors 02 Dec 2010, 12:13

Han smilede "så ville du være løbet eller angrebet mig allerede da jeg var varulv du ved jeg kunne have slået dig ihjel alligevel gjorder du intet mod det" sagde han roligt og smilede ondt før han tog hendes trusser ned af hende "ja" svarede han til sidst
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just looking around-Zann - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just looking around-Zann   Just looking around-Zann - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Just looking around-Zann
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En ret så hård dag //Zann//
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: