City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Shurican
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Cecillie
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Zann
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
sakref morladin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Namine
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Aiko
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Amber
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Haylin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Melody
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et underligt sted~sakref privat~

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTors 30 Dec 2010, 18:41

"okay"sagde hun og ventede til de var kommet der op, hun ville gerne hvile sig lidt efter det her, hun havde heller ikke sovet i nogle dage, hvorfor hun ikke havde det viste hun ikke
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyLør 01 Jan 2011, 14:11

da de var noget den til toppen var der endnu en dør. Men den åbnede sig automatisk som altid, som om huset var hjemsøgt. Bag døren var der et stort rum lige som alle de andre. Man kunne se at det var stuen fordi der var både en sofa, og et stort tv, og nogle andre møbler af forskellige slags.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyLør 01 Jan 2011, 20:58

"her er så stort jeg ville fare vild her"sagde hun og kiggede lidt rundt, men hun undgik at se hans ansigt, de gange hun havde set på det, begynde hendes hjerte at hammere hurtigere end normalt og det havde hun aldrig prøvet før, så hun viste ikke hvorfor det gjorde sådan
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptySøn 02 Jan 2011, 17:26

"det er meget svært at fare vild her men ellers kan jeg jo få nogle af mine folk til at sætte nogle kort op hist og her" sagde han med et smil, og gik ind i stuen. der var 5 døre i hele rummet der førte til andre rum. "døren helt dernede ved enden af gangen er mit soveværelse, og de 3 andre døre ved siden af mit værelse er gæsteværelser, og den sidste dør er til et badeværelse" sagde han med et venligt smil og gik hen imod døren der var lige ved siden af hans værelse.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 04 Jan 2011, 15:16

"sikke mange rum, jeg bliver jo helt forvirret"sagde hun, hendes hår stadigvæk meget langt og hun kunne ikke lide det skulle være sådan
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 04 Jan 2011, 18:49

"bare rolig du kommer nok til at kunne finde rundt" sagde han med et smil og åbnede døren til gæsteværelset. Det var giga stort med en seng som var stor nok til 3 personer i den på en gang. Men ellers var der en masse flotte gamle møbler, der var både hylder og skuffer og skabe og alt det man skal bruge til et soveværelse.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 04 Jan 2011, 20:14

hun stirrede rundt i rummet"wow!"sagde hun overrasket, hun sys det var smukt, hun havde aldrig set et værelse som dette hun var i nu
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTirs 04 Jan 2011, 20:55

"det her er så et af gæsteværelserne og du kommer til at sove her" sagde han med et smil og bar hende hen til sengen og lagde hende på den.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyOns 05 Jan 2011, 14:27

hun satte sig op da han havde lagt på sengen"mange tak, men jeg skal ha betalt min husleje, ellers har jeg ikke noget sted at bo og jeg kan da ikke være her"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyOns 05 Jan 2011, 18:42

"du har lov af mig til at blive her så længe du vil" sagdee han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyOns 05 Jan 2011, 19:55

"mange tak, jeg bliver nok osse smid ud af min lejlighed i morgen eller i løbet af uge og så har jeg kun det her sted at være ellers ingen andre steder at være"sagde hun, hun kiggede rundt i rummet hun nærmest havde fået af ham, det var meget stort, mon hun nu skulle være en pige i stedet for en dreng?
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyOns 05 Jan 2011, 22:22

"men jeg kan se at du har mange spørgsmål og da jeg er vild med at svare på folks spørgsmål så kom bare med spørgsmålene og jeg vil svare på dem med den bedste viden jeg har" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTors 06 Jan 2011, 15:13

"okay...hvad er jeg?"sagde hun og kiggede på ham, hun ville meget gerne vide det for hun viste det ikke særlig godt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyTors 06 Jan 2011, 19:32

"du er en velare" sagde han og satte sig på sengen også.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 14:21

"hvad er det?"spurgte hun og kiggede ham i øjne med sine nøddebrune øjne, hun så ind i det flotte grønne
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:33

"hmmm" sagde han og holdte sin hånd ud i luften og ud af en røgsky kom en meget tyk bog og landede i hans hånd. Han åbnede bogen og bladrede lidt rundt i den. han stoppede med at bladre og kiggede lidt i bogen. "en velare er en slags ånd der kan forvandle sig til dyr og andre ting. de har også evnen til at kunne forføre andre væsner det gælder både piger og drenge de kan forføre" sagde han og lukkede bogen, og bogen forsvandt som en røgsky der hurtigt blev opløst af luften.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:39

"nice evne"sagde hun og kiggede på ham, hun prøvede ikke at forføre ham, hun var mere forført af ham, men hun prøvede meget på ikke at vise det, hun havde aldrig prøvet det før, hun prøvede at stå ud på sine ben og det gik da osse meget godt, hun kunne stå uden at falde, det var da altid noget
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:45

"ja det er en meget fin evne men du er nød til at træne for at kunne bruge dem selvfølgelig" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 20:53

"jeg mente altså din"sagde hun bare uden at kigge på ham igen, hun prøvede at gå lidt rundt, det gik osse meget godt*hvorfor skal han osse se så godt ud, jeg burde bare tage hjem og aldrig se ham igen enden det går helt galt*tænkte hun for sig selv
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:25

"nååå jeg er ikke nogle velare. jeg er halv dæmon halv menneske" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:30

hun kiggede lidt på ham"det var det med bogen"sagde hun, hun gik så hen til vinduet og kiggede lidt ud af det"jeg må osse hellere se at komme hjem og få pakket mine ting sammen og finde et nyt sted at bo"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:36

"nåå det der. det var ingenting men jeg tror det er bedst du bliver her til imorgen" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:39

hun kiggede på ham, hun blev fanget af hans blik og hans grønne øjne, hun kigge ikke slippe dem igen selvom hun gerne ville det´"men jeg skal flytte ud af min lejlighed i morgen jeg skal nå at ha pakket alle mine ting ned inden da"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:42

"tage det roligt fortæl mig adressen og jeg vil få mine medarbejdere til at hente det for dig" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:44

hun satte sig ned i en stol"du er alt for venlig"sagde hun, hun havde prøvet med andre som var mega venlig og de viste sig så at være det stik modsatte og det ville hun helst ikke ud for igen"jeg vil helst gerne selv så jeg ved hvor de forskellige ting er"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et underligt sted~sakref privat~
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Feel my body-Sakref morladin(privat)
» com om boys //sakref//
» emne et sted..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A ponte vella-gamle bro-
Gå til: