City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Shurican
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Cecillie
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Zann
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Namine
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Aiko
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Amber
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Haylin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Melody
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et underligt sted~sakref privat~

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 14:26

"nå det lyder som om dine forældre var meget hårde imod dig" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 14:28

"de ville havde en dreng og det fik de ikke"sagde hun bare og kiggede videre ud over vandet, hun tog et billede frem, det var et billede af hende med langt hår og det var flettet i to fletninger, det lignede hende meget og alligevel ikke


//se billede^^//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 21:50

"du ser da meget smuk ud med langt hår så jeg kan ikke se problemet med at de fik dig istedet for en dreng" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 21:55

"de ville ikke havde en pige, min far var tæt ved at slå mig ihjel inden de fik af vide min mor ikke kunne få flere børn"sagde hun og kiggede på billedet, vinden tog fat i billedet og blæste det ud over vandet og hun prøvede at få fat i det, men hun fik fat i billedet, men falde osse ud over kanten
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 22:00

i det hun var ved at glide ud over så lavede faktisk sakref en slags glidene bevægelse som om at han havde trænet sig til at gøre sådan noget med lethed og nåede at gribe hende inden hun faldt ned og trak hende op igen "det var tæt på" sagde han med et lettet smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 22:05

hun var blevet forskrækket og hun havde ved et uheld taget fat i ham, det var først da hun åbnede øjne, hun opdagede det, hun gav hurtigt"tak fordi greb mig"sagde hun, hun holde billedet tæt i hånden
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 22:14

"det gør skam ikke noget og det var rigtig meget tæt på må jeg nok sige"sagde han med en venlig stemme "men vil du høre min mening om dine forældre?" spurgte han bagefter da de var kølet lidt ned.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 22:26

hun hørte nogle stemmer, hun kiggede bag sig og så nogle af dem hun trænede med som troede hun var en dreng, hun gemte sig hurtigt Sakref for ikke at blive opdaget, de kiggede lidt rundt, de havde set hende, men de havde ikke opdaget hun var en pige, de gik hen til Sakref og spurgte om de havde set ham, da de havde set hende stå og tale med ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 05 Dec 2010, 23:48

det eneste sakref gjorde var at sende dem et blik som faktisk sagde at han ikke viste hvad de mente.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyMan 06 Dec 2010, 10:18

de gik videre igen og hun holde sig bare skjult indtil de var væk"tak"sagde hun til ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 21:15

"har du måske overvejet at prøve at gå rundt som en pige for en gang skyld?" spurgte han stadig lidt undrende.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 14 Dec 2010, 12:12

"nej"sagde hun, det havde hun ikke, hun var opdraget og opvokset som en dreng, hun viste ikke noget om at være en pige overhovedet, hun skulle til at gå videre
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTirs 14 Dec 2010, 13:20

"vent lidt" sagde han og gik lidt hen til hende "hvis du får brug for hjælp så pust på kanten af det her stykke papir og så vil jeg komme og hjælpe dig" sagde han og ragte hende et lille stykke papir hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyTors 16 Dec 2010, 22:00

hun tog imod papiret, hun sys det var lidt underligt, men hun puttede bare papiret stille ned i tasken, så det ikke gik i stykker"tak det skal jeg nok huske"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyFre 17 Dec 2010, 15:25

"det er godt" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyFre 17 Dec 2010, 16:07

"men jeg kan ikke love noget som helst"sagde hun og kiggede op på ham, hun var 1-2 hoveder mindre end ham, hun var ikke høj i forhold til sin alder at være, men hun kunne leve med det, så kunne andre vel osse
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyFre 17 Dec 2010, 17:14

"jeg forventer heller ikke at du lover noget" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyLør 18 Dec 2010, 12:15

"det er da altid noget"sagde hun lidt for at drille, men om det virkede det viste hun ikke, hun stivnede da der var nogle som sagde hendes navn, det var drengene fra før, hvis de så hende nu, var det ikke til at vide hvad der ville ske for dem var hun jo en dreng og ikke en pige som hun rigtigt var
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 01:22

sakref stod lidt og kiggede på hvad der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptySøn 19 Dec 2010, 11:15

hun skynde sig bare at gå videre, men de indhæntede hende hurtigt"Hey Ahngel hvad er der i vejen med dig i dag?"spurgte den ene af dem
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyMan 20 Dec 2010, 00:49

i det de begyndte at følge efter hende så forsvandt sakref på en måde ind i skyggerne ved at faktisk blive en skygge og gemme sig i de andre skygger. derefter fulgte han glidene efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyMan 20 Dec 2010, 00:52

de stoppede hende og vende hende om mod sig og opdagede hun var en pige"Ahngel du er jo en pige"sagde en af dem og de andre smilede"en meget køn pige endda"sagde en anden, hun prøvede at komme væk fra dem, men det kunne hun ikke
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyMan 20 Dec 2010, 14:14

sakref ventede i skyggerne og for at minde hende om papiret så hviskede han fra mørket så hun kunne høre det "vis du kommer i problemer så pust på kanten af det her papir" hviskede han på en måde hende i øret.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyMan 20 Dec 2010, 14:16

hun prøvede at få fat i det, men de tog tasken fra hende"hey"sagde hun, hun prøvede at komme fri, men hun fik et slag i maven så hun var tæt ved at miste bevistheden
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 EmptyMan 20 Dec 2010, 14:19

sakref kunne godt se at hun havde meget store problemer og at hun ikke kunne få fat i papiret så han gled som en skygge hen af jorden og dukkede op som en sort skikkelse med glødene grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et underligt sted~sakref privat~
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Feel my body-Sakref morladin(privat)
» com om boys //sakref//
» emne et sted..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A ponte vella-gamle bro-
Gå til: