City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Shurican
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Cecillie
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Zann
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Namine
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Aiko
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Amber
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Haylin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Melody
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et underligt sted~sakref privat~

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 14:22

hun blev holdt hårdt fast, hun havde det ikke helt godt efter slaget i maven, de gav hende et slag til, men så så de ham og blev pisse bange og stak af, hun falde til jorden, hun hostede for at få luft ned i lungerne, hun havde osse ondt i maven efter de to slag hun havde fået
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 18:07

sakref bukkede sig ned for at hjælpe hende op at sidde "jeg skal nok sørge for at de ikke slipper godt for det her" sagde han og pludslig begyndte hans ryg at ryge af en sort røg der var virkelig sort og virkelig tyk man kunne faktisk ikke se igennem røgen. ud af røgen kom der pludslig en masse mærkelige væsner flyvende ud. deres kroppe var halv gennemsigtige og det så ud til at deres krop var faktisk lavet af den røg og deres øjne var så røde som blod. væsnerne begyndte at flyve efter de der drenge og de indhentede hurtigt dem.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 18:57

hun kiggede på ham"jeg skal nok klare mig"sagde hun, hun blev en lille smule bange over røgen og så de væsner der kom ud af den"hvad vil de gøre ved dem?"spurgte hun, hun ville gerne ved det
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 21:55

"det samme som de gjorde imod dig et øje for et øje jo som jeg altid siger" sagde han. de mærkelige røg væsner fanger dem og begynder at mørbanke dem fuldt stændig.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 21:57

"jeg har det fint, jeg skal jo forstille at være en dreng, så jeg skal kunne holde til det"sagde hun og ville til at rejse sig op, men hun var stadigvæk lidt usikker på sine ben efter de to slag da de var rart hårde
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:02

"jeg tror du har brug for at komme hen til et sted hvor vi kan se om hvor skadet du er" sagde han og tænkte lidt "vi kan jo tage hen til mit hjem jeg bor ikke så langt væk herfra" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:06

"jeg kan ikke stå på min ben"sagde hun og falde ned på jorden så lang hun var"av"sagde hun og lå på jorden, hun satte sig op og ømmede sig lidt"bare jeg kan få lov til at sidde ordenligt ned"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:17

"selvfølgelig og bare rolig jeg kan bære dig hele vejen hvis det er okay med dig?" spurgte han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:19

"det er det, jeg kan jo ikke gå på mine ben lige nu"sagde hun og ville rejse sig op igen, men hendes ben var for usikkere til det så hun satte sig ned igen
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:22

"lad mig bære dig" sagde han og tog hende op i sine arme.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:23

hun holde fast i ham, hun var bange for at han ville tabe hende på jorden igen, hun viste ikke at hendes hår blev langt af sig selv, da det var en del af hendes evner og hendes race
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:25

"bare rolig jeg taber dig ikke jeg kan love dig at jeg vil aldrig tabe dig" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 22:28

"tak"sagde hun, men hun holde stadigvæk fat i ham, hun ville ikke give slip på ham lige med det samme, hun opdagede først hendes hår var blevet langt da vinden blæste det i hovedet på hende"hvad i!?"sagde hun og var meget forvirret
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 23:53

"jeg forklare når vi kommer hen til mig. du vil nok forstå hvad det er hvis jeg fortæller dig hvad du er" sagde han med en venlig stemme og begyndte at gå hen imod der hvor han boede.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyMan 20 Dec 2010, 23:56

hun prøvede at flytte det væk med den ene hånd, men vinden blev ved"uh hvor det driller mig"sagde hun og prøvede at holde det væk fra ansigtet
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 00:35

"tage det roligt vi er næsten fremme" sagde han imens han gik videre. længere fremme kom der pludslig en kæmpe stor bygning frem, det lignede et slot eller en borg, men den så meget meget gammel ud.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 08:08

hun kiggede på det"er det der du bor?"spurgte hun, hun ville gerne vide det, for så ville det være lidt pinligt at han skulle bære rundt på hende, men hun kunne jo ikke stå på sine ben uden at falde
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 20:10

"ja jeg bor derinde det er darkwind citadel" sagde han imens han gik hen til døren. der var 2 døre en giga stor dør der var nok beregnet til store fester og en lille dør der var nok beregnede til almindelig brug.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 20:15

"er det ikke lidt for stort til en person kan bo der?"spurgte hun, hun kiggede op på ham, hun holde stadigvæk fat ham, hun ville jo ikke slippe ham, før hun kom ned og sidde eller ligge eller noget
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 20:44

"jeg bor skam heller ikke alene jeg har nogle medarbejder der også bor her" sagde han med et venligt smil og han skubbede let til den lille dør og den åbnede som om den slet ikke var låst.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 20:49

"godt det ikke er mig der bor her"sagde hun og kiggede lidt rundt, hun ville gerne ned og prøve og se om hun kunne gå lidt eller bare stå på sine ben lidt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 21:07

"hvorfor siger du det?" spurgte han lidt undrene. indenfor var der giga stort. der var et rødt flot tæppe der gik fra den store port til den anden side af rummet hvor der var en stor trone. i nærheden af tronen var der 4 døre, 2 på hver side af tronen ellers var der flotte flag på væggene og store vinduer og der var også store flotte malerier.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 21:09

"jeg er van til det små ikke det store hvis du forstår mig"sagde hun og kiggede rundt så godt hun kunne, men hun kunne ikke se om bag ham da hun så ville se ind i ham og det var der jo ikke så meget ved når det bare slukkede lyset
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 21:13

pludslig kom der en slags eksplotion af lys inde i rummet og pludslig var alle fakler og alle lys inde i rummet tændt og brandte flot.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 EmptyTirs 21 Dec 2010, 21:15

hun blev lidt forskrækket"okay næsten gang der sker sådan noget for jeg hjerte stop"sagde hun, hun kiggede rundt igen, men ikke bag ved ham, kun der hvor hun kunne se
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et underligt sted~sakref privat~
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Feel my body-Sakref morladin(privat)
» com om boys //sakref//
» emne et sted..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A ponte vella-gamle bro-
Gå til: