City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Shurican
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Cecillie
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Zann
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Namine
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Aiko
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Amber
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Haylin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Melody
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et underligt sted~sakref privat~

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 21:49

"bare rolig du vender dig til det lidt senere hen" sagde han med et smil der kunne normalt køle folk ned.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 21:54

"jeg håber ikke jeg skal være her så længe, jeg skal betale en husleje enden dagen er gået"sagde hun, men hun havde ikke pengene til det så hun var lidt meget fortabt og hun ville nok blive sat på gaden af udlejeren
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 22:04

"hvad er der galt du ser bekymret ud?" sagde han imens han tog hende stille og roligt indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 22:06

"det er bare....den husleje jeg skal betale"sagde hun og sukkede lidt over det, hun havde ikke pengene og hun havde ikke nogle at være hos som kende hendes hemmelighed og ikke ville gøre hende noget overhovedet, men hun kunne jo osse bare prøve at være pige for en gangs skyld, men hvad skulle det hjælpe
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 22:09

"nåå ja men du kunne jo flytte ind hos mig i et stykke tid" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 22:10

hun kiggede op på ham"nej det kan jeg da ikke, det er alt for stort, jeg vil bare fare vild eller blive væk"sagde hun, hun mente det, det kunne hun godt
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 22:25

"det er meget svært at fare vild her tro mig fordi der er kun 4 gange der den til højre for tronen og til venstre for tronen og så er der en på den næste etage og så nede i kælderen. resten er extra rum" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 22:31

"jeg skal nok finde på noget...håber jeg"sagde hun og bed sig i underlæben, men hun stoppede med det igen, da hun ikke kunne lide at gøre det
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 21 Dec 2010, 23:15

"men du er altid velkommen til at bo her hvis du har lyst men først er vi nød til at se på dine sår så jeg vil bære dig op i en af gæste sengene" sagde han med et smil og gik hen imod døren der første til højre for tronen.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyOns 22 Dec 2010, 15:35

"jeg har det fint, jeg blev kun slået ikke andet"sagde hun, det passede og hun ville heller ikke havde hun kiggede på hende der for det var lige ved sulaplaksys(ved lungerne)
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTors 23 Dec 2010, 13:04

"det er alligevel en god ting at vi tjekker om du er okay så vi er sikre på at ingen af dine organer er skadet" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyFre 24 Dec 2010, 09:13

"jeg har det fint"sagde hun bestemt, hun ville ikke tjekkes af ham, hun var jo en pige, så han skulle ikke røre ved hende over hovedet
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyFre 24 Dec 2010, 14:21

"bare rolig du skal ikke være bange for mig og for det andet så tjekker jeg dig ved hjælp af magi det er jo ikke sådan at du skal smide tøjet" sagde han med et venligt smil. han plejer normalt at ikke at skade nogle medmindre at de angriber ham.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyLør 25 Dec 2010, 13:14

"okay det gør mig en lille smule mere tryk, men ikke meget"sagde hun, hun viste ikke særlig meget om magi og heller ikke sine evner og heller ikke meget om de forskellige racer der fandes, det havde hendes forældre aldrig fortalt hende om, men hun var jo osse en dreng, det havde hun fået af vide lige siden hun blev født
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyLør 25 Dec 2010, 16:30

"tage det roligt du er så meget velkommen her som jeg selv er" sagde han med et venligt smil "men jeg kan se at du har mange spørgsmål på dit hovede" sagde han bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyLør 25 Dec 2010, 19:57

hun kiggede væk igen, hun ville ikke se på ham, hvis han kunne læse hende som en åben bog, det var ikke rart for hende overhovedet
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyLør 25 Dec 2010, 23:29

"bare spørg løs hvis du har lyst til det jeg ved rigtig meget også selv om at jeg ser ud til at kun at være en på de 18-19 år så er jeg meget meget ældre end det tro mig" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptySøn 26 Dec 2010, 15:37

"hvorfor er du så venlig imod mig?"spurgte hun og så op på ham, hun ville gerne vide det
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptySøn 26 Dec 2010, 16:31

"fordi at du har været venlig imod mig og jeg er altid venlig imod dem der tør vise noget venlighed også" sagde han med et venlig smil og bar hende stille og rolig hen af gangen hen imod døren der var den første til højre for tronen.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 28 Dec 2010, 09:15

"nååår på den måde"sagde hun, hun kiggede lidt op på ham, men hun kunne ikke se hans ansigt, da han havde et eller andet over det(billedet kigger jeg efter )
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 28 Dec 2010, 13:50

(nååå okay)
"nå ja undskyld du kan jo ikke se mit ansigt for masken to sekunder" sagde han og satte hende lidt ned så hans ene hånd var fri. han bevægede derefter sin hånd bare lige forbi masken og det var som om at da hånden var foran masken så blev masken til røg og forsvandt og under masken var der et ungt ansigt. han lignede en på de 17-19 år. hans hud var kridt hvid men var mere ren end noget andet ansigt i verden der var ikke nogle tegn på ar eller noget som helst. hans øjne var grønne som det meste grønne græs i verden og han havde et venlig smil på munden "Det er så mit ansigt" sagde han med et venligt smil
(havde helt glemt at skrive at han tog den af :D)
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTirs 28 Dec 2010, 16:21

hun kom til at stirre på hans ansigt, det var det smukkeste hun nogle sinde havde set i verden, hun tog selv i at stirre på ham, så hun kiggede hurtigt væk igen, men hun kunne ikke få hans ansigt ud af hovedet, hun hvade kigget ind i hans flotte grønne, dem kunne hun ikke glemme igen
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTors 30 Dec 2010, 02:31

han smilte lidt for sig selv da han så hende bevæge hurtigt blikket væk fra ham. da han var kommet hen til døren så stoppede han op og døren åbnede af sig selv lige pludslig. bag døren var der en lang stentrappe der førte op af hen imod den næste etage.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTors 30 Dec 2010, 12:07

"hvor langt skal vi, jeg er endelig ved at være træt"sagde hun og kvalte et gab, hun var træt efter de to slag i maven da de havde slået luften ud af hende
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 EmptyTors 30 Dec 2010, 13:34

"op til gæsteværelserne" sagde han og begyndte at gå stille og roligt op til næste etage.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et underligt sted~sakref privat~
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Feel my body-Sakref morladin(privat)
» com om boys //sakref//
» emne et sted..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A ponte vella-gamle bro-
Gå til: