City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Shurican
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Zann
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Namine
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Aiko
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Amber
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Haylin
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Melody
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en tur til Japan (privat til Zann)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:26

Han hev hende ind igen og kyssede hende blidt igen for at give hende lidt mere af hans læber i det mindste bare for at være sikker på hun ville nyde det "Vampyre får skønheden når de bliver bidt varulve får nydelses midlerne vis du forstår" sagde han og grinte "men okay så vis jeg skal lære dig at kende først skal vi så ikke smutte hjem til dig" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 22:38

hun så på ham inden hun var ved at træde ud, hun mærkede at hun blev hevet tilbage, hun mærkede hans kys igen, ''jeg ved hvad du mener'' sagde hun med et smil. hun kiggede på ham, ''det kan vi vek godt'' sagde hun men så lidt urolig ud.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 23:12

Han så på hende roligt "og bliv ikke forskrækket vis jeg hiver dig hen og kysser dig det er for det meste bare for at skjule mig fra andre" hviskede han roligt og smilede mens han så hende i øjnene "og dette her er for tak fordi du har sagt ja til om jeg måtte komme med dig hjem" hviskede han og kyssede hende blidt igen
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 23:18

hun kiggede på ham, og gik med ham de var på vejen hvor hun boede. hun gik stille og nynnede en melodi hun ikke kunne huske hvor kom fra, hun gik og kiggede rundt samtidig med at de var ved at være der, hun så en del tøse komme mod dem. *ohh nej bliver kysset igen* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptySøn 12 Dec 2010, 23:57

Zann sukkede dog hev han hende ind til væggen og fik sit hår til at dække for dem så det så ud til han kyssede hende men det gjorde han ikke "jeg tænkte det måske ville være mere praktisk dette her i stedet for det andet" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 11:45

hun smilede mod ham, ''det har du nok ret i'' sgde hun med et kort smil på sine yndige læber, hun så ind i hans øjne, hun kunne ikke lde hver med t smile, hun kiggede hurtigt væk, pigerne var gået forbi dem, ''ømm... du kan godt slippe mig nu'' sagde hun til hm og smilte et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 14:59

Han smilede og kyssede hende kort før han flyttede sig "du føre an" sagde han roligt og så fortsat på hende med et roligt og halv venligt smil dog osse en smule charmerende ikke fordi han prøvede at være charmerende det ville sådan set bare ikke af hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 15:18

Haylin kiggede på ham da han kyssede hende, hun gik stille vider de kom hen til hendes opgang hun tog sine nøgler frem og låste opgabgen op og gik ind og gik op til anden sal og låste sin egen dør op. hun gik ind og smed skoende. ''endelig hjemme'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:09

Zann fulgte efter hende og smed selv skoene smilende før han gik hen til hende "kan du ikke lave noget mad? Jeg er hundesulten" han grinte svagt af den sædvanlige joke fra ham når han var sulten "og hvad hedder du overhovedet" spurgte han han kunne ikke huske om hun havde sagt det eller ej han havde kort sagt glemt det
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:14

hun smilte til ham. ''hmm... jov hvad vil du hve t spise'' spurte hun hm med et smil og satte sig op på køkkenbordet ind til hn svrede hende, ''bruger du ltid den joke når du vil have en tøs til at lave mad til dig??'' spurte hun hm og hoppede ned, hun så en rotte inde i stuen og lavet et lille vindstød så den røg ud af drøen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:32

Han grinte "nej kun dem som ved hvad jeg er" sagde han roligt mens han så på hende roligt "bare nogle rugbrøder eller noget lignene det" sagde han smilende og så på hende roligt før han gik hen og satte sig ved spisebordet "og bagefter tænkte jeg på om jeg måtte tilbyde at smutte ned og leje en film til os"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:39

Haylin kiggede på ham med et smil på sine læber, ''ja okay det er nok også bedst'' sgde hun med et smil på sine læber, ''skal det kan vi vel godt'' sagde hun og kom ind med nogle mader til ham, hun havde spist. hun kiggede på ham med et kort grin, hun gik ud på wc'et og skiftede til noget lidt andet tøj. hun smed sig i sofaen og ventede på han blev færdig, hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:49

Han smilede roligt og spiste og da hun kom tilbage fra at have skiftet var tallerkenen tom og han var løbet kort efter kom han ind af hendes dør med en masse film både nye præmiere film som Magikerens lærling og nogle gode som Avatar men osse nogle romantiske nogle andre skyde action film comedy og en enkel gyser
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 16:54

hun kiggede på ham, hun så alle de film hn havde med. ''det var mange tror du selv vi kan nå og se dem??'' sgde hun med et smil på sine læber, hun kiggede på ham med et smil. dog så hun den romntiske film, hun elskede romantik. ''kan vi ikke se den her'' spurte hun ham med et smil. på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 17:46

Han smilede roligt "vi ser så mange vi kan nå og vil" han tog den romantiske op fra bundet "det ved jeg nu ikke" sagde han og kløede sig i nakken lidt mens han så på den "vi kan godt se den men så vil jeg have noget til gengæld"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 20:17

hun så på ham og viste ikke hvad han mente. ''hvad mener du med det??'' spurte hun ham og var ikke helt tryk ved det han havde tænkt sig, *sig ikke det er det jeg tror det er* tænkte hun for sig selv med et kort smil mod ham, hun kiggede de andre film igennem.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 21:22

"vi to skal ligge i ske mens vi ser filmen" sagde han roligt og smilede venligt før han gik hen og satte sig i hendes sofa "det er en god måde at starte et venskab" han smilede roligt mens han fortsat så på hende og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 21:28

hun så på ham, ''nej så ser vi en anden film'' sagde hun og kiggede på ham og gik hen og satte sig i stolen, hun kiggede ¨på ham og tændte for tv'et hun ville ikke ligge i ske med ham første gang de var sammen som venner, hun viste ikke hvad hun skulle gøre,.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 21:37

"jeg tager ikke på dig det lover jeg jeg vil bare ligge stille og se filmen vi kan osse sidde her i sofaen ved siden af hinanden" han smilede roligt og så fortsat på hende med et roligt og blidt smil dog igen osse charmerende fordi han ikke kunne få det væk
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyMan 13 Dec 2010, 21:41

hun så på ham og havde et lumsk tanke. ''vi kan godt sidde ved siden af hinanden på en betingelse hvis du tager på mig må jeg give dig en lusing'' sagde hun med et smil på sine læber, hun grinte nærmest men gjorde det ikke hun havde bare en sjov dag,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyTirs 14 Dec 2010, 21:52

Han smilede roligt "så skal jeg osse ha en betingelse vis du begynder at føle medlidenhed med filmen skal du sætte dig ind til mig" sagde han med et halvondt smil dog stadig venligt "du vil jo gerne du kan li mine kys" han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyOns 15 Dec 2010, 07:27

hun så på ham, hun fik ikke beder aftale md ham, *jeg fatter ikke han vil gøre det* tænkte hun for sig selv. hun kiggede på ham. ''fint men tro mig du får problemer hvis du rør mig sådan'' sagde hun og kiggede på ham, hun kiggede på filmen og satte den på. hun satte sig i sofaen ved siden af ham,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyOns 15 Dec 2010, 14:50

Han smilede roligt og så fortsat på hende roligt "bare rolig jeg vil ikke røre dig endnu" sagde han og lænede sig tilbage i sofaen "jeg lover dig jeg vil ikke bare sådan tage på dig om du så lå her hos mig" han smilede roligt og så på tv'et
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyOns 15 Dec 2010, 16:12

hun så på ham, hun kiggede på filmen og grinte, og grinte af filmen. den var ikke engang en romantisk film, hun grinede og gik ud for aat hente noget af side på, så hun mindre en ham, hun sad og så bare filmen og syns ikke den var sørglig eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 EmptyOns 15 Dec 2010, 16:14

Zann trak på skulderen og så filmen roligt videre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en tur til Japan (privat til Zann)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» extrem make over // Zann-privat//
» en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat
» huh HJÆLP.... //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Andre Lande. :: Japan-
Gå til: