City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Shurican
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Cecillie
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Zann
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Namine
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Aiko
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Amber
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Haylin
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Melody
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2votin10en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en tur til Japan (privat til Zann)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 16 Dec 2010, 18:22

hun så på zann og smilte. ''vil du have noget at drikke??'' spurte hun ham og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyFre 07 Jan 2011, 10:04

"Alkohol vis jeg må det stærkeste du har tak med is" han smilede roligt og så på hende smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyLør 08 Jan 2011, 19:35

hun kiggede på ham, hun havde ikke i sinde at lade en sexgal varulv drikke i sit hus. ''jeg har alså ikke noget alohold'' sagde hun med en stille stemme og så vider hun hentede noget blod til sig selv da hun var begundt at blive sulten.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyMan 10 Jan 2011, 15:02

Han nikkede forstående "så øh hva du selv synes er passende" han smilede roligt og så på hende blidt før han lukkede øjnene kort og rejste sig pludselig op "undskyld" sagde han "undskyld jeg er sådan et svin over for dig" han sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyMan 10 Jan 2011, 16:07

hun kiggede på ham, hun blev overrasket over at han bare sagde sådan over for hende, ''hvad mener du dg'' spurte hun ham med et smil på sine læber, hun kiggede sig om og så ham så i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyMan 10 Jan 2011, 22:44

"jeg... Nej det lige meget du vil bare nyde dig over sejren" sagde han og så væk sådan var de fleste vampyrer men han sukkede hun var venlig ikke som andre vampyrer "jeg er ensom jeg har ingen venner jeg bor i min lejlighed med det eneste som møbel en metal sofa jeg føler mig bare så skide ussel"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 10:25

haylin så væk, ''du troede jeg var ligesom alle andre vampyre'' sade hun og så væk, hun satte sig i sofaen og kggede væk, hun sad som om hun var skuffet over han troede hun var som de andre, bare fordi hun var vampyr var hun ikke nødvendigvis som alle de andre tumper. hun forsøgte at være andreledes. men det gik ikke så godt åbenbart, kunne hun se alle næsten hade hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 17:09

Zann gik hen og satte sig ved siden af hende "undskyld Haylin du er anderledes i forhold til de andre" han lagde en arm om hendes mave og nussede den blidt "du er helt anderledes du er helt utrolig" hviskede han og kyssede hendes nakke blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 18:05

hun så på ham, hun havde på fornemmelesen at han var i gang med noget hun ikke ville bryde sig om. ''Zann hvad har du gang i?'' spurte hun ham, hun stoppede ham i at kysse hendes nakke, hun ville vide om han virkelig mente det for hvis han ikke gjorder og udnyttede hende ville hans penis ikke overleve ret længe.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 19:06

Han så på hende roligt "Jeg mener det faktisk Haylin" hviskede han roligt "jeg kan rigtig godt li dig du er min eneste ven" hviskede han sukkende "kan du ikke give mig en ny chance" spurgte han roligt og nussede hendes mave blidt "please"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 19:16

hun kiggede på ham hun sukkede nogle gange da hun kke viste hvad hun skulle gøre. ''jeg ved det ikke helt endnu'' sagde hun og så væk, hun smilte til sig selv. ''okay. men hvis du gør noget virkelig dumt kan du regne med jeg vil give dig så meget tæv at du aldrig vil kunne sidde ned igen'' sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 20:05

"fortæl mig lige hvad jeg kan gøre som er virkelig dum?" spurgte han roligt med et smil "bare for at jeg kan forberede mig til ikke at gøre det" han smilede og slap hendes mave "jeg øh jeg vil ikke lyde dum men kan jeg ikke sove her på sofaen eller noget?" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 20:20

''1. lad hver med et prøve at lægge op til sex. 2. ikke gør noget jeg ikke vil have, 3. prøv ikke at drikke mig fuld hvis vi tager på club. 4. hvis du bryder reglerne ryger du gennem vinduet'' sagde hun. og kiggede på ham, hun smilte. ''ømm jov jov men husk reglerne'' sagde hun. og smilte
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTirs 11 Jan 2011, 20:55

Han grinte lidt "det lover jeg" sagde han og satte sig lidt væk fra hende med et smil "jeg lover at holde alle 3" sagde han videre og smilede roligt "må jeg ikke du ved prøve og kysse dig igen?" spurgte han roligt og så fortsat på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyOns 12 Jan 2011, 08:18

hun kiggede på ham med et smil åp sine læber, ''godt'' sagde hun og grinede lidt, ''jeg er ikke helt sikker'' sagde hun med et smil på sine læber, hun så ind i hans øjne hun var tæt på at lade ham gøre men skulle hun eller ej. ''okay et hurtigt kys skader ikke'' sagde hun og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 12:03

Han bukkede sig langsomt mod hende vis nu hun ville stoppe det da hun nåede foran hende hurtigt på munden og satte sig tilbage ordentligt "det var dejligt" hviskede han og støttede sig mod sofa ryggen med sin arm og smilede og så tryllebundet på hende med et nydende smil "gid der var mere af det" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 13:03

hun kiggede på ham, hun smilte uden grund efter hans kys. hun så ind i hans øjne med et smil. ''hvad mener du...? du vil jo ikke have noget forhold'' sagde hun og rejste sig op og gik hen til vinduet og kiggede mod Jasters fæstning. hun kiggede på sit billede af sin gamle kæreste sm hun havde haft for mange år siden men hun var kommet over ham nu, det var hun glad for,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 15:54

Han så på hende "et hemmeligt ikke kan ikke skade" hviskede han så hun ikke kunne høre det og sukkede før han rejste sig og gik mod hoveddøren sukkende det var tydeligt at hun var forelsket i en anden og gik bare hen til hoveddøren og åbnede den langsomt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 16:09

hun stod hurtig foran ham. ''du tror jeg har en anden'' sagde hun og lagde sin hånd på hans kind med en blid berøring, og så ind i hans øjnene. *hvad har jeg gang i er jeg lun på ham eller hvad* tænkte hun for sig selv,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 16:22

Han så ind i hendes øjne og lagde en hånd på hendes hånd på hans kind "ja du kigger mod Jasters fæstning" sagde han roligt og lidt trist "du virker helt besat af ham" han sukkede igen og fjernede langsomt hendes hånd fra hans kind og så hende stadig i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 16:27

hun kiggede på ham og grinte lidt, ''det fordi han er min master, jeg er hans slave'' sagde hun og kiggede ned i jorden, hun så så ind i hans øjne med et smil på sine læber, og uden virder kyssede ham på kinden, hun vendte sig om fordi han sikker ikke ville tænkte på hende som andet end en ven mere.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 19:40

"Det vidste jeg ikke" sagde han og så på hende roligt med et underligt blik "Jeg virkelig glad for du er min ven" han gik hen til hende og lagde forsigtig armene om hendes mave "men vi kunne osse have et hemmeligt forhold" hviskede han ind i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 19:58

hun smilte til ham og lagde armene om hans nakke. ''okay det vil jeg gerne'' sagde hun med et smil på sine læber,

//kan vi ikke lavet et nyt emne jeg skal nok lave det//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 20:02

Han smilede "kun mellem dig og mig" hviskede han og kyssede hendes kind blidt "vi kan smutte i biograffen når du har lyst eller noget" hviskede han roligt og bukkede sig langsomt mod hende og kyssede hende hurtigt på munden

//den er i vinkel;-)
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 EmptyTors 13 Jan 2011, 20:03

//er det iroden det er på hospitalet//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur til Japan (privat til Zann)   en tur til Japan (privat til Zann) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en tur til Japan (privat til Zann)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» extrem make over // Zann-privat//
» en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat
» huh HJÆLP.... //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Andre Lande. :: Japan-
Gå til: