City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Shurican
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Cecillie
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Zann
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Namine
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Aiko
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Amber
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Haylin
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Melody
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:26

hun tænkte lidt for hun tror ikke at de ville finde hende der for kirkegaarden kunne kun ses om aften end om morgen,men på den anden side har hun ret og det gøre at hun var i tvivl på hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:30

"Jeg vil godt hjælpe dig med at holde dig skjult, her" sagde hun
"Vis du vil, men du må selvfølgelig også godt rejse til thailand vis du lyster"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:33

hun viste ikke hvad hun skulle sige,hun var lidt i tvivl.Hun kunne ikke komme på noget at sige,hun ville gerne hjem men et eller andet grund ville hun også blive her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:51

"Nå men...Jeg ved ikke hvad du har tænkt dig, du er velkommen til at blive så længe du lyster, mangler du noget så kald på tjeneren, han hedder Vago" sagde hun
"Jeg har tænkt mig at trække mig tilbage"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:54

hun tænkte kun*okey*mens hun sad for sig selv for hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige,hun hun stod og tænkte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 30 Jun 2010, 16:13

Hun så lidt på hende og begyndte så at gå hen mod en dør, bag døren var der endnu et halv stort rum, med en stor trappe der førte op til værelserne.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 30 Jun 2010, 16:16

Hun viste ikke om hun skulle gå eller blive,hun stod tænkende på sin beslutning.Hun syntes at det er en venligt tilbud,men på den anden side kunne hun bare tage hjem til Thailand hvor hun hørte til,det var en hårdt og svært beslutning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTors 01 Jul 2010, 13:44

Man kunne jo altid blive til man havde besluttet sig helt.
Hun vidse ikke helt om Shurican ville blive eller lade være.
Hun begynde at gå op af den gamle trappe som var beklædt med rødt tæppe.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTors 01 Jul 2010, 13:48

Shurican satte sig ned med et suk for sig selv for hun kunne ikke bestemme sig om hun skulle tag hjem eller blive her,hun tænkte og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTors 01 Jul 2010, 14:00

manden kom snart gående igen, mere rolig nu, hvor Satia ikke var i lokalet.
Han tørrede bordet af og så lidt på hende.
"Noget der bekymre Dem?" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTors 01 Jul 2010, 14:07

"nej,jeg er bare i tvivl om jeg skal blive eller tage hjem"sagde hun og ville gerne tænke lidt i fred,hun vendte ansigtet mod manden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyFre 02 Jul 2010, 10:00

Han nikkede
"Her er nogle af de dejligste værelser, kun brugt af rejsende kvinder, ser du fruen lukker kun væsner af hunkøn ind, jeg er her kun som alles tjener" han så sig lidt nervøst omkring
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyFre 02 Jul 2010, 12:24

"virkeligt "sagde hun og syntes at det var lidt mystik for de fleste kvinder har det okey med kvinderne,men alligevel er der nogen der synes at kvinder skal have magten.Hun begyndte at hoste igen og tænkte nok hun trænkte til lidt frisk luft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyLør 03 Jul 2010, 05:26

"Jeg ved godt hvad min Frue prøver på"Sagde han hemmelighedsfuldt
han så lidt på hende
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyLør 03 Jul 2010, 05:53

hun så hen på ham"virklig"spurgte hun lidt nysgerrigt for hun viste ikke hvad Satia er ude på,hun syntes at satia snakkede som om hun prøvede at logge hende med til noget,men hvad ved hun for det kan godt være at Satia ikke er så'n eller tager hun fejl og det kan godt være der ville ske tjeneren noget hvis han sagde hvad hans frue er ude på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptySøn 04 Jul 2010, 07:47

Han så lidt nervøst på hende og stod og skiftede vægten fra den ene fod til den anden.
"Ja" sagde han, hans øjne flakkede lidt., men så tog han en dyb indånding.
"Hun...Hun prøver at finde nogle...Altså..." han stoppede lidt, men prøvede så igen
"Hun prøver at få kvinderne til at bestemme, at kvinderne skal have magten" sagde han
"Og hun prøver hele tiden at finde nogen flere til at slutte sig til hende..." han så på shurican
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptySøn 04 Jul 2010, 10:33

Shurican tænkte og kunne forstå hvad manden sagde *så er det der for hun er så hjælpligt,for at få andre kvinder til at være på hendes side*tænkte hun atille for sig selv*men hun kan tror om hvis hun prøver at får mig til slutte mig til hende kan hun tro om for jeg har det find med det som det er at ingen har magten*hun tænkte sig grundig i gennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 06 Jul 2010, 16:51

Han kunne godt se han havde dummet sig, at fruen nok ville finde ud af det og hævne sig på ham
"Men..." hvad skulle han sige? Det var klart hun ville gå ud af døren og aldrig komme igen.
"Hun er altså god nok på bunden, vis man får lov at kende hende nok, hun er bare opvokset med at kvinderne bestemmer"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 06 Jul 2010, 16:54

"ja du siger noget "sagde hun og men ved sadigvæk ikke om hun skulle blive for hun ved jo ikke om hun ville komme til at savne sine venner hvis hun tog tilbage til thailand,men på den anden side ville hun nok komme til at savne sin hjemland.Hun er forvirret over tingene og ved ikke helt hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 06 Jul 2010, 18:20

Han så lidt på hende, måske kunne han alligevel undgå straf?
"Ønsker De at blive i nat?" spurgte han
"Så kan jeg hurtigt gøre et værelse klar...." men han tvivlede lidt
"Vi kan også bare sge du kan kalde på mig nå du har tænkt?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 06 Jul 2010, 18:23

hun tænkte lidt og sagde "okey jeg bliver kun i denne her nat "sagde hun besluttende for "der noget jeg lige skal i morgen som ikke har med de læger der ta gøre men noget helt andet "hun vendte ansigtet mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 06 Jul 2010, 19:03

Han nikkede
"Som De ønsker" og væk var han, lidt efter kom han tilbage, prustende som havde han løbet.
"Denne vej, værelset er klar" han vist vej hen mod trappen
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyTirs 06 Jul 2010, 19:18

hun gik med ham hen til en trappe og fulgte efter ham op til sin værelse hvor hun skulle overnatte,hun ville gå i morgen og det ville måske få hende til at tænke lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 07 Jul 2010, 07:40

De gik op af trappen og hen af en lang gang med en masser af værelser.
"Fruen sover i et specielt værelse, kun hun må være der inde, den sidste der var der inde har jeg aldrig set igen" sagde han
"Nå men, her er det" vi var kommet ned for enden af gangen, på døren stod der Nr. 330.
Han åbnede døren og trådte ind.
Inden for var en smule mørkt, men det var fordi de røde gardiner var trukket for.
På gulvet var der et rødt tæppe og sengen havde rødt betræk.
"Fruen elsker rødt, håber ikke det er for meget"
Sengen var dobbelt og med mulighed for at trække for rundt om det med et rødt forhæng.
Ellers var der et lille bord med 2 stole og en kommode.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 EmptyOns 07 Jul 2010, 07:49

"okey det kan man godt forstå når hun er en Vampyr "sagde hun og fik så trang til blod,men fjernede tanken hurtigt,hun tænkte at hvis manden ikke havde set den person der sidst var inde på hans freus værelse var det nok fordi at der var sket ham noget.Hun viste ikke hvad hun skulle sige og stod i sine egen tanker,hun satte sig på sengen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Alene i den mørke gyde(jaster)
» Nattens mørke "Jaster"
» inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: