City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Shurican
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Cecillie
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Zann
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Namine
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Aiko
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Amber
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Haylin
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Melody
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2votin10stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:40

hun nikkede tænkene
"Nå, men kom nu med, du kan ikke blive siddende her ude" sagde hun, hun begyndte at gå, men stoppede lidt efter for at tjekke om hun gik med.
Hun havde tænkt sig at gå et sted hen hun kendte hvor de kunne få varmen og lid mad.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:43

Hun rejste sig op og gik med hende,hun viste ikke hvor de skulle hen.Hun tænkte lidt for sig selv og kunne ikke komme på noget at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:45

hun nikkede lidt og gik så vidre, de kom om et hjørne og lidt efter gik hun ind af en slidt dør.
Inden for var der flot, med et mørke rødt tæppe over hele gulvet, lysekrone i loftet og forskellige borde, men der var ikke et øje.
Snart kom en lille mand løbende, han kastede sig for Satias fødder, hvor hun skarkede lidt til ham
"Rejs dig dog op, menneske!" han skyndte sig op
"Find noget mad til os" manden forsvandt væk
"Kom n ind" hun så på hende
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:48

Hun viste ikke hvad der lige skette"hvor er vi"spurgte hun og kunne mærke at de er inde et sted,hun kunne mærke tæppet på gulvet"og hvorfor faldt han for dine fødder"hun undrede sig over nogle ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:52

"Mit tilholdssted nå jeg er i byen" sagde hun
"Jeg har det ikke så godt i solen.... Og det er fordi han er så klodset" sagde hun
"En tjener jeg fandt til en billig pris, kan jo ikke klare alt alene" det var godt nok ikke hele sandheden, men tæt på.
"Kom og sæt dig, så kommer maden lige om lidt" hun smilte til hende og lukkede døren efter dem.
"Vis du altså er sulten?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:55

hun ved ikke om hun er sulten for hun plejer ikek at blive sulten,hun satte sig ned og vendte ansigtet fra den ene side til den anden side"okey tænkte hun,så du er bare fremme når solen ikke er der"sagde hun med et lidt nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 13:58

"Ja, for det meste, der er dog få ting man må gøre mens solen er der" sagde hun, snart kom den lille mand med et fad med frugt, brød og lidt kød.
"Værs´go" smilte han
"Håber det behager fruen og hendes gæst" han bukkede og forsvandt for så lidt efter at komme tilbage med glas, vand og vin.
Vinen var blodrød, men var dog vin og ikke blod.
Manden hældte lidt vin op til satia og så spørgene på gæsten, hvad kunne hun tænke sig?
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:04

"vand"sagde hun til ham for hun drak kun vand eller blod,men hun har ikke før smagt vin men hun havde bare ikke lyst til vin lige nu.Hun tog først et stykke brød og begyndte at spis lidt"tja jeg har så kun undergrunden at opholde mig i elelr snarer bor "sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:07

hun nikkede lidt
"Det var da trist, du kan sagtens låne et værelse her" tilbød hun, hun tog nogle røde vindruer og spiste et par stykker af dem og nippede til vinen.
"Men forstod jeg det ret? Du ville gerne have den beskyttelse for krsytaler?" hunså på hende med sine hvide øjne
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:11

hun var blevet lidt usikkert nu og viste ikke hvad hun skulle svare,hun tog et slurk af sin vand,hun tænkte at hun nok burde over veje det lidt mere for hun ved ikke om der kan gå noget galt eller hvad der ellers kunne ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:14

da hun ikke svarede vidste hun at hun havde været for hurtig og måtte slappe lidt af
"glem det nu, det finder vi ud af" smilte hun og prøvede at gøre hende tryg uden sin følsesmanipulation.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:16

hun nikkede og tænkt lidt for de læger plejer at opdage hendemest om dagene end om natten,hun tog endnu en slurk vand og tog lidt mere brød og et stykke kød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:22

"Ingen vil finde dig her" sagde hun
"vis de gør, kommer de ihvertfald ikke bare lige ind"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:24

"okey"sagde hun og drak mere af sin vand og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:27

Hun lod hende tænke, tænkte at hun nok selv havde gjort sit.
Hun spiste nogle flere vindruer mens solen udenfor begyndte at stige op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyTirs 29 Jun 2010, 14:28

Hun tænkte videre og sagde ikke noget,hun tog lidt frugt og drak lidt vand.

//jeg skal lige orden noget for min far kommer igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 09:31

Der var ingen vinduer i rummet, fordi satia ikke brød sig om sol.
Men på nogle af de andre værelser var der.
Manden kom snart igen og bar maden væk.
Satia så på hende
"Jeg tror aldrig jeg fik fat i dit navn?" sagde hun, måske kente hun navnet, måske ikke, hun kunne ikke lige huske det.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 09:51

"Shurican "sagde hun og vendte ansigte mod hende med et smil på læben for hun havde ikke sagt sit navn til hende selvom de havde mødtes før,men de havde ikke haft lært hinaden at kende.Hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige,hun lyttede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 09:53

hun nikkede
"Shurican" hun gengældte hendes smil og nippede igen lidt til sin vin.
"Faktisk et sødt navn" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:01

hun smillede"tak"sagde hun og drak det sidte af sin vand,hun kunne ikke komme på noget at sige for hun var løbet tør for ideer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:03

"Hvad havde du så tænkt dig nu?" spurgte hun, Shurican var jo stadig flygtet fra hospitalet.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:08

"det ved jeg ikke,måske tage hjem der hvor jeg virkeligt kommer fra"sagde hun "ellers ved jeg det ikke "hun var ikke sikkert på hvad hun ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:15

"Hvor kommer du da rigtig fra?" spurgte hun
"Og hvad får dig til at tro du vil være i sikkerhed der?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:19

"jeg bor på en gammel kirkegarrd i thailand"sagde hun"og der kommer næsten ingen " hun drejede først ansigtet far den ene side til den anden siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 EmptyOns 30 Jun 2010, 10:21

"Det var da en lang rejse" hun rejste sig op og begyndte at gå lidt omkring, fordi hun var træt af at sidde ned.
"Men de vil finde dig før eller senere også vil det være spild af energi"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde   stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
stak af fra hospitalet og ud i den mørke gyde
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Alene i den mørke gyde(jaster)
» Nattens mørke "Jaster"
» inde i den mørke undergrundsbane...Aqurana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: