City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 8 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTors 27 Jan 2011, 17:33

Han nikkede og rykkede videre i hende "ja skat men du må da indrømme at du nyder det" hviskede han og nussede hendes ryg blidt og rykkede videre i hende lidt dybere for at give hende mere nydelse "jeg elsker dig mere end noget andet" hviskede han frækt ind i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptySøn 30 Jan 2011, 15:43

hun smilede mod ham og kyssede ham, ''jah mere end du kan forstille dig'' sagde hun og slikkede ham stille op og ned af halsen. hun elskede ham mere end sit eget liv, ''du elsker ikke mig mere end jeg elsker dig'' sagde hun med et smil og havde nydelse i sine smukke brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyFre 04 Feb 2011, 07:39

Han rykkede videre i hende og nød det virkelig meget "vi kan skændes om hvem elsker hvem højest resten af vores udødelige liv Haylin eller vi kan sige vi elsker hinanden lige meget og vores kærlighed er uendelig" hviskede han og rykkede sig endnu hurtigere end før
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyFre 04 Feb 2011, 10:05

hun stønnede højt og nød han var i hende, hun lå og kyssede ham på halsen og smilte til ham. ''det er fint med mig skat'' sagde hun med kærlighed i sine smukke brune øjne. hun begyndte at ride ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyFre 04 Feb 2011, 11:44

Han mærkede det pludselig "skat jeg kommer" hviskede han mens han mærkede den nydelse som kom ud af det mens han virkelig nød det "jeg kommer jeg kommer jeg KOMMER" sagde han hårdt og kom ind i hende hårdt og meget
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyFre 04 Feb 2011, 12:05

hun kiggede på ham og så ind i hans dejlig øjne, ''ÅHH'' skreg hun nærmest. hun nød at han kom i hende, hun fik ham ud af sig stille og lagde sig ved siden af ham og kyssede ham. ''det var dejlig skat'' sagde hun med et stort smil og kyssede estadig vider.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptySøn 06 Feb 2011, 08:51

Han lagde sig osse ordentlig til rette med blikket mod hende og kyssede hende blidt tilbage "jeg kan kun sige en ting" hviskede han "jeg har aldrig prøvet noget bedre" hviskede han og kyssede hende videre med lukkede øjne mens han kærligt smilede bag det "jeg elsker dig Haylin min elskede" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptySøn 06 Feb 2011, 12:49

HUn smilede mod ham og lænede sig ind til ham, ''hvor du bare sød skat'' sagde hun og kyssede ham igen, hun lænede sig bare ind til ham og kyssede vider hun kunne ikke holde op med at tænke på ham hun elskede ham og ville ikke skildes fra ham, ''jeg elsker også dig min elskede Zann'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptySøn 13 Feb 2011, 10:32

Han smilede roligt "kunne du selv li det min elskede" hviskede han roligt og nussede hende blidt og kærligt videre "Haylin" hviskede han og grinte "fuck hvor jeg er glad for at jeg kom sammen med dig" hviskede han roligt med et kærligt elskeligt og vidunderligt smil
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptySøn 13 Feb 2011, 20:35

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, hun kyssede ham på kinden, ''jah da skat'' sagde hun med et smil på sine læber, hun grinte med ham. ''jeg er da også glad for at være sammen med dig skat. du fantastisk det ved du godt ikke skat??'' spurte hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 15 Feb 2011, 17:18

Han trak på skulderen "når man er varulv er det mest normalt at se på alt det skidte i ens liv" sagde han lidt nede "men der er en god ting jeg ikke kan undgå at se" han så på hende "og det er den bedste ting der er sket i hele mit liv" hviskede han i hendes øre og kyssede hendes kind blidt "og det er dig"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 15 Feb 2011, 21:05

hun kiggede ind i hans dejlige øjne, ''hvor er du sød skat elsker også dig min elskede dreng'' sagde hun med et smil på sine læber, hun kiggede på ham og nussede hans arm. hun grinte lidt og kiggede så rundt i værelset de var i.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyOns 16 Feb 2011, 15:51

Han smilede og nussede hende videre og så på hende roligt "hvad skete der forresten igår aftes efter jeg forvandlede mig" spurgte han og kløede sig i nakken roligt mens han smilende så på hende og ventede på et blidt svar med hendes silkebløde og dejlige stemme
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyOns 16 Feb 2011, 16:30

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''der skete ikke det store ud over du blev varulv og jeg blev vampyr uden min menneskelige side. jeg var blevet en kold skid og du spurte om vi ikke kunne lægge os i den hundekurv og det gjorder vi så og jah så skete det der i morges'' forklarede hun ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyOns 16 Feb 2011, 16:45

Han smilede roligt "ja det var fantastisk" sagde han smilende og så på hende lidt før han kyssede hende blidt og nussede hendes lår nu mens han kyssede hende videre og nød at være så tæt på den han elskede mere end noget andet på jorden
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyOns 16 Feb 2011, 17:31

hun kiggede ind i hans øjne med et smil mod ham, ''jeg elsker dig Zann, men vi kan ikke bo sammen mere'' sagde hun med et smil på sine læber, ''jeg skal jo flytte ind på Jasters festning'' sagde hun og kiggede på ham med triste øjne, hun tog hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyFre 18 Feb 2011, 11:51

Han så lidt trist på hende "er du sikker på jeg ikke skal få dig fri" spurgte han trist "jeg kan sagtens gøre det vis det skal være" hviskede han han så ned "jeg vil ikke have du går jeg vil leve sammen med dig resten af livet" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyLør 19 Feb 2011, 21:15

haylin kiggede på ham med et trist smil på sine læber. ''jeg ved ikke om der er noget du kan gøre skat. jeg er fanget tror jeg'' sagde hun til ham med sine triste øjne, hun var næsten ved at fælde nogle tåre.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyMan 21 Feb 2011, 10:09

Han så på hende "men vi kan da stadig godt være sammen ikke" hviskede han stadig trist og så på hende "for ellers så lover jeg dig at jeg vil slå ham ihjel om så det koster mig mit eget liv i mens" hviskede han vredt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyMan 21 Feb 2011, 11:16

''vi må gøre vores bedste fo at holde det kørende'' sagde hun til ham. ''hvis du vil dræbe ham. vil han bruge mig mod dig'' sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyMan 21 Feb 2011, 12:29

"jeg er ligeglad jeg bruger Amber mod hende" sagde han hårdt og smilede faktisk lidt over tanken om at se Jaster's ansigt når han opdagede at vis Zann døde ville Amber osse dø han forestillede sig mandens måbende ansigt når han fik det af vide
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyMan 21 Feb 2011, 14:14

''hvad smiler du af'' spurte hun ham. da hun var nysgærrig hun så op på ham. tog hans hånd stille. hun kyssede den på en blid måde. ''du er så dejlig varm'' sagde hun og lænede sig ind til ham og smilte et kærligt smil mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyMan 21 Feb 2011, 21:45

Han smilede roligt og nussede hende blidt og kyssede hende på panden med et kærligt smil "jeg smiler af tanken om Jaster's ansigt når han opdager at vis han slår mig ihjel dør Amber osse" sagde han roligt og smilede
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 22 Feb 2011, 13:43

Haylin tog fat i ham og lændte sig hel ind til ham of kyssede ham, ''elsker dig skat'' sagde hun og satte sig ned i sin sofa. hun lagde sig ned for at slappe af hun kiggede på ham med et smil på sine yndige læber, hun tog hans hænder.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 EmptyTirs 22 Feb 2011, 13:46

Han smilede og lagde sig ved hende og så fortsat på hende "Elsker fandeme osse dig Haylin du den eneste i verdenen jeg ville ofre mit liv for" hviskede han roligt og kyssede hende blidt på banden med et smil og så hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: