City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 00:32

hun kiggede ham ind i øjnene, hun tog hans hænder og kyssede dem. ''jeg vil ikke have du bliver det, for det sker allerede imorgen'' sagde hun og kiggede ham ind i hans øjne og ville ikke miste ham på grund af hans ulveform, men hun kunne jo ikke holde ham gemt der på et tidspunkt ville han jo komme ud i måneskindet, *han er så dejlig* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 00:40

"ja og derfor begynder jeg at pakke forsygninger imorgen min læge som ved jeg er varulv han er selv varulv har lavet et kammer i hans sommerhus kælder som er total skærpet for ydre lys der skal jeg bare være" sagde han roligt og smilende "vil du med? Når jeg er i ulveform er jeg som en legesyg hundehvalp" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 12:06

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, inden hun lod sine hænder slippe hans kyssede hun ham hårdte og lod sine hænder komme om bag hans nakke, ''og stoppede så lidt efter, ''jeg elsker dig Zann'' sagde hun og lidt efter svarede hun på hans spørgsmål. ''jeg vil være der hvor du er, men hvad hvis din læge ikke er så glad for jeg kommer emd jeg mener jeg er jo vampyr'' sagde hun mod hans brystkasse og lænede sig godt ind til ham, og kyssede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 12:16

Zann smilede "hvordan skulle han vide det" spurgte han undrende "han er osse varulv han er ude og dræbe på det tidspunkt" sagde han roligt og smilende mens han så på hende med et smil og pressede sig ind mod hende blidt og tog hende på røven
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 12:20

Haylin nyder at være i nærheden af ham at han holder hende i sine arme, ''okay skat, men jeg har alså ikke set en varulv før så du må ikke blive ked hvis jeg bliver lidt overrasket eller noget'' sagde hun og kyssede ham på halsen og nød bare at han var der hos hende, hun elskede ham det kunne man tydeligt se.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 12:28

Han nikkede smilende før han hev hende med hen og ligge på sengesofaen "det okay" hviskede han og lagde sig over hende "vis det altså ikke gøre noget jeg bliver lidt fræk nu" hviskede han smilende og nussede hendes mave blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 12:32

hun kiggede ham ind i øjnene og da hun landte i sengen så hun væk det minede hende om en dårlig tid. ''skat vent'' sagde hun nærmest som en hulken, hun var blevet voldtaget på den måde før, så hun kunne ikke lide at det skulle gres sådan,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 12:43

Han så på hende "hvad er der" spurgte han undrende før han lagde mærke til træk som han ikke havde set siden hans bedste ven dengang han havde et normalt liv "nej du..." han fik pludselig store øjne hulken af seksuel stilling kiggende væk et vis tegn på at hun ikke kunne li det "hvem gjorde det" hviskede han han undgik at sige voldtage fordi det kunne være lidt slemt for hende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 12:48

hun kiggede på ham, og tog og lænede sig helt ind til. ''det var en vampyr for godt og vel 1200 år siden, da jeg blev forvandlet for forvaldede mig imens han..... voldtog mih'' sagde hun grædende mod ham og var helt vildt trist over det, hun kunne ikke lade ham føle skyld over de ikke kunne gøre det. ''han var min kæreste på det tidspunkt også ville jeg ikke men han var ligeglad han gjorder det bare'' sagde hun med en trist stemme.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 15:54

Han nussede hende blidt "vi kan osse godt bare langsomt gå mod det du ved få dig til at vende dig til det" hviskede han roligt og lænede sig lidt op og åbnede langsomt og blidt hendes bukser "sig til vis det bliver for meget" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 15:58

hun kiggede på ham, og smilede hun holdte sine hænder bag hans nakke og kyssede den blid, lod stille sine hænder køre ned og åbne hans bukser, hun var meget langsom fordi hun var bange, ''jeg ved ikk hvor meget jeg kan klare endnu skat'' sagde hun mod ham, stille og rolig mod hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:01

Han smilede roligt og hev langsomt hendes bukser ned "bare rolig skat vi prøver os frem til din grænse nu og senere prøver vi os frem til at gå over grænsen en smule og så en smule mere osv" hviskede han smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:04

hun smillede til ham, hun havde en meget hurtig grænse efter det der var sket, så hun stoppede ham hun, ''undskyld jeg kan ikke længer'' sagde hun og græd hun ville jo gerne men hun fik for mange mindre om det der skete, hun så væk hun ville jo gerne føje hans ønske men kunne ikke klare det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:18

Han nussede hende blidt "rolig" han havde fået hendes bukser af og det var dertil de nåede denne gang han lagde sig ved siden af hende og nussede hende blidt "behold det af for at se om det bliver ubehagelig og for at se om vi kan komme længere senere" hviskede han og kyssede hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:25

hun lænede sig ind til ham og ville ikke give slip på ham, hendes krop var ikke parat til det endnu, men elskede ham virkelig højt, ''undskyld'' sagde hun og så på ham, hun tænkte på ham hele tiden, hun tjækkede sin vagter her om aften. ''arrg sådan noget lort jeg er nød til at tage vagt iaften for at være hjemme imorgen'' sagde hun rejste sig og tog sine stramme bukser på så man bare kunne se hendes perfekte røv, hun tog sit arbejds tøj på og gik over til ham og kyssede ham længe på munden, ''vi ses sener'' smilede hun og rejste sig hun hørte nogle dytte af hende hun gik hen til døren og ud af den men det viste sig det ikke var af hende, hun gik stille og rolig på vejen hen til hospitalet men få meter der fra blev hun påkørt af en sprit belist, der røg blod ud på vejen og hun blev hurtigt ført ind på hosptalet, hun lå der inde hun kunne jo ikke komme i kontakt med Zann hun var jo ikke vågnen hun var i koma, på hospitalet.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:51

Zann rejste sig op og gik rundt hendes telefon ringede han tog den langsomt "hallo" sagde han og fik af vide om det hele med spritbillisten de havde ringet hjem til hende selv for at se om der var nogen venner eller noget der Zann styrtede af sted mod hospitalet og kort efter nåede han faktisk hospitalet og skyndte sig ind "Haylin Yang nu" sagde han og hamrede på desken med en unormal voldsom kræft
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 16:57

inkspidienten så på ham, ''ned af gang 5 dør på venstra hånd'' sagde hun, mens Haylin lå i den hvide seng sstille uden at bevæge sig, lægerne tror jo hun var død da hendes hjerte ikke slog men det var jo på grund af hun var vampyr,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 17:09

Han løb derned efter at have hentet sin egen læge og nåede ind i stuen "Hans hun er vampyr du kender alle magiske væsner kan du ikke fortælle mig om hun er død" spurgte han Lægen gik hen til hende og snittede sin finger så der kom lidt blod og viftede den foran hendes næse vis hun bevægede sig var hun i live
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 17:34

hun slog stille sine øjne op og kiggede sig om, hun fik øjne på to vareulve som stod foran hende hun kunne ikke se den ene var Zann, hun smilte da hans lugt strjfede hendes næse, hendes syn kom helt tilbage til hende, hun smilte for sig selv og satte sig op i sengen, ''av...'' sagde hun stille og så på Zann,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:13

Lægen nikkede og gik igen Zann var hurtigt derhenne og skubbede hende blidt ned og ligge igen "bliv liggende lidt" hviskede han roligt "du blev ramt af en bil slap af skat" hviskede han og kyssede hendes kind blidt "jeg elsker dig" hviskede han endelig til hende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:19

hun kiggede på ham og kyssede han på kinden inden han fik hende ned at ligge, hun rakte sin hånd ud efter hans men hendes krop var stadig lidt svag. ''undskyld jeg gik så hurtig fra dig og jeg elsker også dig skat'' sagde hun og fik endelig fat i hans hånd,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:21

Han flettede sine fingre ind "nu skal du bare sove jeg trækker i nogle tråde og så sørger jeg for jeg kommer til at sove her på en fælt madras uden nogen ved det" sagde han roligt og slap hendes hånd blidt "jeg kommer igen om lidt" han gik udenfor og kom igen 10 minutter efter med en fæltmadras
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:25

da han kom ind så kunne han ikke se Haylin mere kun hendes tøj på sengen hun stod bag ham som et lyn og gadinerne var trukket for døren var låst, hun kiggede på ham og kyssede hans nakke blidt, ''du dejlig skat'' sagde hun med et smil på sine smukke bløde yndige læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:38

Han satte sengen på gulvet og smilede "sig mig hvad er du ude efter skat" hviskede han roligt over skulderen "jeg troede du var bange" hviskede han igen mens han smilede "jeg havde nu bare kun tænkt mig at ligge ved siden af dig"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:41

hun kiggede på ham, hun var bange men hun måtte komme over det og hun elskede ham jo totalt højt, men hendes krop var jo også for svag lige nu, ''jeg vil bare være helt alene uden afbrydelser med dig fordi jeg elsker dig så højt'' sagde hun og forsvandt hurtigt og fik sit tøj på igen og lagde sig i sengen da lægerne sparkede døren op. og kom der ind, ''jeg har det fint'' sagde hun og de lod dem være alene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: