City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 6 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 13:16

Han nikkede og smilede fortsat "tag du bare af sted" hviskede han roligt "jeg smutter samler forsygninger til i aften" hviskede han roligt og kyssede hende blidt og gik så ud i køkkenet og tjekkede i køleskabet om der var noget derinde
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 13:20

hun stod alene i stuen i lidt tid og smilte så hun gik ud i køkkenet og kyssede ham i nakken og lagde armen om ham, ''skat jeg elsker dig virkelig meget skat'' sagde hun og tog sine hænder op på hans brystkasse og nussede hans brystkasse, hun holdte om ham,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 13:26

Han tog sine hænder ovenpå hans brystkasse "jeg elsker osse dig virkelig højt" hviskede han roligt og smilede roligt og kærligt "mere end du kunne tro" hviskede han og vente sig mod hende og lagde armene om hende og nussede hendes ryg blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 13:39

hun smilede og tog ham ind til sig og kyssede ham blidt på munden, hun kunne høre noget komme mod dem, ude fra vinduet, hun fik ham ned og ligge på gulvet det var en sten om at hendes eks var klar til at hun ville prøve at gøre det af med hende, hun grinte, ''han har ingen idé'' grinede hun og gik ud af døren og ned til ham og drænede ham for blod og løb op til zann igen, ''sådan skat'' sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 15:25

Han så på hende smilende "fedt" hviskede han selvom han stadig lå på gulvet da hun kom igen og han smilede fortsat "jeg synes at ligge her var så behageligt så jeg blev liggende" sagde han smilende og så fortsat på hende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 16:40

hun kigged på ham med et smil og fik ham op på sine ben igen, hun grinte og gik igang med at finde forsyninger til sener, ''skat vi har alså ikke tid til tant og fjas'' sagde hun og tog sin taske på ruggen og var klar til at gå hvis han var.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 17:05

Han smilede roligt og bukkede sig ned i knæene "hop op" sagde han og mente hun skulle hoppe op på hans ryg "og læg armene om min hals så skal du se hvorfor jeg elsker at være i denne her form" sagde han smilende "dog elsker jeg det ikke lige så meget som jeg elsker dig" sagde han smilende og ventede
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 17:18

''heh jeg elsker også dig og jeg skal nok'' sagde hun og hoppede så op på hans ryg og lage sine arme om hans nakke og han mærkede hendes læber på hans maskuline hals. ''det var kun en brokdel af hvor meget je elsker dig skat'' sagde hun og holdte godt fast.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 17:30

Han smilede roligt og rejste sig op og gik hen og åbnede vinduet før han med en virkelig stærk kræft hoppede ud af vinduet og hen på væggen hvor han satte sine fingre fast så de hang på væggen før han kravlede op på taget og hoppede fra tag til tag mod skoven
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 17:42

hun solg hurtig sine ben om ham og holdte beder fast i ham og knuede sig ind til ham og smilte bare,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 17:56

Han hoppede videre indtil han nåede skoven hvor han hoppede ned på gulvet og løb af sted mod sommerhuset mens han smilede og stoppede foran sommerhuset og åbnede 2 side låger og gik ned i rummet dernede som var virkelig mørkt men han gik hen og tog en lighter fra bordet og tændte stearin lys over det hele og man kunne se det var et rum kun lavet af metal med ridser fra klør over det hele
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 18:01

hun kiggede rundt i rummet. og så alle de ridser. ''er det dig der har lavet alle dem'' spurte hun og kiggede på ham, hun hoppede ned fra hans ryg. og lande perfekt på sine ben.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 18:23

Han rystede på hovedet roligt "nej det er alle de varulve før mig" sagde han roligt "normalt kan en varulv ikke styre sig når de først er forvandlet det kan jeg underligt nok godt så længe lyset ikke røre mig" han lukkede døren som de var kommet ned af og smilede før han gik hen og trykkede på en knap en kæmpe hundekurv kom op fra gulvet
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 18:37

haylin sprang lidt bag ud så hun kom helt op af zann, hun smitle og kyssede ham på kinden, ''okay skat, men tror du vi er i sikkerhed her eller hvad??'' spurte hun ham og holdte fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 18:41

Han så på hende roligt "ja så længe ingen lukker døren der op" sagde han smilende og nussede hende blidt før han hev hende med hen til hundekurven og lagde sig ned sammen med hende og så på hende "vi har 3 timer før månen kommer frem så vi har masser af tid" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 18:45

hun havde en dårlig fornemmelse i sin mave som om der var noget forkert, som om noget der holdte hende væk inde fra. som om hendes sind var væk, hun kiggede på ham og han så hendes tomme øjne som om hendes menneskelige side var væk.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 18:48

Han så på hende undrende "Skat" spurgte han roligt mens han så på hende "hvad er der" spurgte han roligt og så fortsat på hende "Haylin" sagde han igen og kyssede hendes pande mens han ventede på svar fra hende om hvad der var galt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 19:05

hun kiggede på ham og knugede sig ind til ham, ''skat jeg har en dårlig følse som om alt det menneskelig ved mig og alt min kærlige side er væk og det er ikke første gang ved fuldmåne det sker'' sagde hun og kiggede på ham,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 19:16

Han smilede "det her skal nok blive sjovt vis kun din vampyr side er tilbage" sagde han før han slap hende og rejste sig og trådte et skridt tilbage og kort efter skreg han af smerte mens hans krop ændrede sig på en voldsom måde han havde mærket at det ville begynde tidligere denne gang og pludselig var han en kæmpe hvid varulv

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Varulven-i-sc3b8nderjylland[u]
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 19:21

hun så på ham og skreg slet ikke denne gang da hendes vampyr side var den eneste der var der, ''er du okay Zann'' sagde hun, hendes vampyr side kaldte ham zann mens hendes menneske side var alt hun ville have lige nu da hun ville være sød og venlig over for ham, hun faldt på knæ og hendes hår blev længere og helt kul sort hun fik røre øjne men hendes menneske side kom tilbage fordi hun havde helt kul sort hår da hun var menneske, men øjnene var vampyr,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 20:52

Zann hylede mod hende og knurrede en underlig lyd kom omkring hende som var det overalt og ingen steder alligevel det var fordi Zann kontaktede gennem telepati mens han var i denne form *Haylin er det dig* kom der inde i hendes hoved det var Zann's menneskelige skikkelse som talte
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 21:15

hun kiggede på Zann med et smil på sine læber og nikkede, ''sådan så jeg ud som menneske'' sagde hun med et smil på sine læber, ''hvad syns du''spurte hun ham med et smil åp sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyTirs 18 Jan 2011, 21:34

Han så op og ned af hende *udover håret er der ingen forskel du er vidunderlig lige meget hvad* tænkte han og knurrede som en slags waow knur fordi han rigtig godt kunne li synet selvom han var ulv kunne han stadig li gode syn som det der
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyOns 19 Jan 2011, 07:51

hun smilte til ham og kiggede på ham, hun smilte til ham og gik over mod ham og lagde sin hånd på hans bløde varulve kind og nussede den stille, ''det jeg glad for skat'' sagde hun med et smil. og tog sig lidt væk hvis lugten var være.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 EmptyOns 19 Jan 2011, 18:00

Varulven hoppede ovenpå hende og væltede hende ned på jorden og slikkede hende på hovedet som en hund ville gøre *jeg elsker dig* tænkte han glad til hende mens han slikkede hende videre *så sindssygt højt* tænkte han osse
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: