City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 10 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 01 Mar 2011, 15:21

Han grinte og så på hende lidt "okay" sagde han før han tog fat i hendes ben og løftede hende op så hun nærmest sad på hans skød før han rejste sig og gik hen og lænede hende mod væggen før han med kraftige stød rykkede ud og ind i hende med et nydende smil
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTirs 01 Mar 2011, 15:27

hun så på ham og fulte med ham, da han stødtte op i hendes sreg hun lidt da det gjorder lidt ondt, hun kiggede på ham. ''ik så hårdt skat'' sagde hun stille. hun var om der nede. hun viste ikke hvorfor, hun kyssede ham på munden imens han kom længer op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyOns 02 Mar 2011, 21:55

Han nikkede og gjorde det lidt blidere "bedre min elskede" hviskede han og kyssede hende blidt for at gøre det godt igen håbede han "det var ikke meningen det skulle gøre ondt" hviskede han blidt ind i hendes øre og nappede fat i hendes øre med sine tænder på en fræk måde
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyOns 02 Mar 2011, 21:57

hun smilede mod sin elskede Zann. ''jah tak skat'' sagde hun stille og kiggede på ham. ''dett ved jeg godt det ikke var'' sagde hun stille og kyssede ham på munden og begyndte at snave ham stille hendes tunge var vild med hans og kunne ikke lade den være.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTors 03 Mar 2011, 12:37

Han snavede hende tilbage blidt mens han rykkede videre og nogle gange kom med et blidt men hurtigt stød ind bare for nydelsens skyld mens han kyssede hende videre og fortsatte blidt mens han nød det hele "elsker dig" hviskede han mens han slikkede hendes tunge ude for deres munde så deres læber ikke rørtes men deres tunger stadig slikkede hinanden
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTors 03 Mar 2011, 15:20

haylin smilte mod ham og tog fat i hans nakke så han ikke kunne flytte den. hun lod sin tunge slikke hans med blide og fine slik hendes øjne havde et frækt blik mod ham hun smilte mod ham. ''elsker også dig. jeg kommmer jeg kommer jeg KOMMER'' skreg hun tilsidst lige inden hun kom om han dejlig lem det røg lidt ud der fra.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTors 03 Mar 2011, 16:32

Han mærkede selv han var ved at komme og fortsatte "osse mig" og da hun kom kom han kort efter desværre ikke samtidig "ARG" sagde han som en nydende lyd og rev hende en smule på røven fordi den nydelse som kom var meget heftig hvorefter han slappede af og lænede sig ind mod væggen og satte panden mod den og gled langsomt ned indtil de sad ned begge to hende på hans lår og ham på hans knæ
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTors 03 Mar 2011, 16:42

hun kiggede på ham med et smil og lænede sit hovede ind mod hans og snavede ham hendes hænder gled op og ned af hans brystkasse det var som om hun var klar til en tur mere. hun kiggede ham dybt i øjnene. og hviskede i hans øre. ''jeg elsker dig'' på en sexede måde som kunne gøre de fleste fyre bløde i knæne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTors 03 Mar 2011, 19:43

Han smilede "er du allerede klar til en gang til" hviskede han roligt mens han så på hende roligt "din frækkert" hviskede han og bed fat i hendes underlæbe på en fræk måde mens han smilede sit charmerende smil som kunne gøre de fleste piger til nogle piger som gispede efter vejret som om de var ved at besvime
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyTors 03 Mar 2011, 19:46

haylin smilede og grinede af hans smil. ''skat jeg bliver ikke så nemt påvirkede af dit smil som andre piger gør jeg bliver kun påvirkede af dig og det ved du også godt skat'' sagde hun med et smil smukke læber og snavede ham vider hun elskede ham virkelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyOns 09 Mar 2011, 08:33

Han smilede et normalt smil og snavede hende videre "og jeg bliver påvirket af alt hvad du gør" hviskede han og nussede hende på ryggen blidt "jeg elsker dig så sindssyg højt Haylin" hviskede han nydende mens han snavede hende videre
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 EmptyMan 14 Mar 2011, 14:27

Haylin kiggede på ham med et smil på sine læber, ''hehe hvor du skøn skat'' sagde hun med et smil og tog hans hænder i sine og smilte mod ham.

//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: