City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 20:54

Zann satte sig op og smilede før han smuttede nedenunder hurtigt og lejede en masse videoer og kom op til hendes lejlighed igen og lagde dem på bordet og ventede på hun kom tilbage mens han smilede meget stort
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 20:59

hun kiggede sig om og fik drukket en masse blod. hun gik stille hjem og kiggede om der var nogle der kiggede på hende men det var der ikke. hun hoppede op i vindus kammen, ''sagde jeg ikke du skulle hvile dig'' sagde hun og tråde ind i sin varme stue, hun kiggede på ham og rystede på hovede af ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 21:09

Han grinte "jeg ville hellere gøre det mere behageligt for dig" sagde han smilende før døren bankede og han gik hen og tog imod en pita brød derfra og en flaske sodavand og gik tilbage med et smil "jeg har lejet bunkevis af film" sagde han og pegede på den bunke med film der lå på bordet "jeg vidste ikke hvad du kunne li så jeg købte en masse jeg tjente bunkevis af penge på de slaver" han halv flov grinte og kløede sig på nakken
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 21:16

hun kiggede på alt det han havde gjordt, ''jamen Zann jeg har sagt du skal slappe af og ikke tænke på mig lige nu okay'' sagde hun og kiggede på ham, hendes hænder kom omkring hans hovede og kyssede ham. ''skat er det okay vi ikke taler om slaver jeg vil ikke tænke på det'' smilede hun mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 22:44

Han lagde armene om hendes liv med et smil "Skal vi ikke bare se film søde" sagde han smilende "måske ligge lidt i ske nusse lidt og hygge os med lidt popcorn" sagde han smilende og så hende i øjnene blidt og kyssede hendes hals blidt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 23:26

hun kiggede på ham, hun viste ikke helt om hun skulle føje hans ønske om at de skulle ligge i ske og alt det. ''det kan vi godt men du skal lige rejse dig fra sofaen hurtig hvis vi begge skal kunne ligge der'' sagde hun og da han havede rejst sig hev hun bare i den og det blev en sove sofa. hun grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyFre 14 Jan 2011, 23:41

Han rejste sig hurtigt så hun kunne gøre hvad end hun ville og da han opdagede hvad hun ville gøre smilede han meget og lagde sig inderst med et smil og løftede armen så hun kunne komme ind til ham "kom her min skat" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 15:17

hun kiggede på ham, med et smil, hun lage sig ind til ham og smilte hun åbnede dvd'en og kastede en af dvd skiverne der hen den landte perfekt og hun trykkede luk og filmen begyndte. ''hehe undskyld hvis jeg er kold er jo vampyr'' sagde hun og smilte til ham, han var godt nok dejlig varm at ligge ind til men hun kunne jo ikke helt mærke varmen da hendes krop jo var død.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 15:20

Han grinte og puttede sig ind til hende "jeg synes du er behagelig dejlig og vidunderlig og lugter godt" hviskede han og lagde en arm om hendes mave og en arm under sit eget hoved så hans hoved var lidt over hendes så han osse kunne se "godt kast" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 15:50

hun smilede til ham, ''hehe tak for komplimangen'' sagde hun oh kyssede ham på kinden. ''hehe tak det var ingen ting'' sagde hun med et smil på sine læber hun lænede sig ind til ham. den varme hud det lyse hår de dejlige øjne
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 15:56

Han smilede og snussede til hendes hår han nussede hendes vidunderlige mave han mærkede den dejlige følelse af at hun var ind til ham "du er utrolig" hviskede han "jeg har aldrig haft sådan en behagelig følelse over at ligge i ske med en og se film og jeg har gjort det meget mest for at logge efter sex men ikke denne gang denne gang vil jeg nyde mine følelser for dig og dit nærvær" hviskede han og nussede hende videre med et stort smil og kyssede hendes nakke "forresten dine tre regler" hviskede han "bliver jeg stadig kastet ud af vinduet vis jeg bryder en af dem" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 16:02

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''hehe måske'' sagde hun med et flabet smil mod ham, hendes øjne sagde sandheden, han blev ikke smidt ud af vinduet kun hvis hun fandt ud hvis han hade været hende utro. hvis det skete var han færdig, han ville ikke overleve.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 16:32

Zann smilede "så vis jeg gjorde sådan her" hviskede han og tog hende på brystet "ville du så ikke smide mig ud af vinduet" hviskede han drillende "eller ville du bare give mig en endefuld over at være så fræk" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 16:38

hun grinede bare og lagde sig oven p ham og kyssede ham på halsen og mærkede sin vampyr var ved at komme op i hende. hun skubbede sig selv ind i væggen og så på ham fra lidt afstand. ''ikke det'' hiskede hun og holdte sig væk fra ham lige det. ''skat, må jeg spørge dig om noget'' spurte hun og så ned i jorden med et trist blik.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 16:43

Han satte sig op "Ja selvfølgelig må du det" sagde han og rejste sig fra sengesofaen og gik hen foran hende "du kan spørge mig om alt du behøver ikke engang spørge" hviskede han roligt og smilede mens han så på hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 16:57

hun så op i hans øjne, ''hvis det var det stod mellem at blive forandlet til vampyr eller miste mig hvad ville du så helst'' spurte hun ham, hun ville på en måde ønsle han var vampyr for så behøvede hun slet ikke at være bange hvis hun bed ham, men hun ville ikke bide ham da han jo betød mega meget for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 17:10

"Haylin" hviskede han "jeg er immun for vampyr bid" hviskede han roligt "jeg er født vampyr jeg kan ikke blive ændret" han smilede stort mens han fortsat så hende i øjnene "du skal ikke være bange for at bide mig" han kyssede hende blidt på munden og skubbede hende blidt ind mod væggen
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 17:25

hun kiggede ind i hans dejlige øjne detr var som om hun ikke kunne få sit blik fra ham, hun elskede ham, hun tog sin hånd op bag hans hovede og kyssede igen hun nød at deres læber mødtes, det var en dejlig følse, som om den betød rigtig meget for hende hun holdte utorlig meget af ham, men hvad mente han med det han sagde, ''skat undskyld jeg stopper dig men hvad mente du med det du sagde med, ''jeg er født vampyr jeg kan ikke blive ændret'' hva?'' spurte hun ham med et kys bag efter.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 17:30

Han smilede "vis du bider mig er der ingen effekt Haylin jeg vil ikke reagere på det vis nogen prøver at forvandle mig til vampyr så kan det heller ikke ske jeg bliver ikke ældre der sker intet ved mig skat jeg er immun for alt forvandling" hviskede han "så selvom du bider mig vil du intet få ud af det"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 17:34

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, hun så ind i hans øjne. ''skat jeg ved godt det lyder dumt at jeg siger det, men jeg ville på en måde ønske du var som mig, for vil ikke skade dig eller noget på nogle måder jeg elsker dig'' sagde hun og kyssede ham på munden og rejste sig op og skubbede ham op af væggen stille og rolig og kyssede vider.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 23:19

Han kyssede hende tilbage og nød det "jeg har det fint med et livsfarligt forhold jeg elsker det ligesom jeg elsker dig" hviskede han roligt og nød virkelig kysset med et ondt og nydende smil mens han virkelig nød hendes nærvær
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptyLør 15 Jan 2011, 23:46

hun kyssede ham på munden og nussede hans kind, hendes hænder lå på hans brystkasse hun stooppede kysset, da hun ikke viste om de skulle gå der hen endnu da deres forhold ikke havde varet så længe, hun tog hans hænder.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptySøn 16 Jan 2011, 00:12

Han smilede og flettede fingre ind i hendes "du tænker om det måske er for tidligt" hviskede han roligt "efter alt at tage på dig var bare for at sikre mig at jeg pludselig ikke kunne flyve og underligt nok røg ud af vinduet" sagde han smilende "alle andre har det jo bare været knald og farvel det er måske en god idé at vente lidt i vores forhold" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptySøn 16 Jan 2011, 00:18

hun smillede mod ham, og krammede ham, og så ind i hans øjne hendes smil blev en kende støre. hun rejset sig op og gik hen til vinduet og så ud af det, hun så det var sidste nat inde fuldmåne. hun lage sin hånd på glasset. ''skat du bliver varulv ved fuldmåne ikke...'' spurte hun ham og gik hen til ham lagde sine hænder ind til ham og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 EmptySøn 16 Jan 2011, 00:26

Han nikkede og kyssede igen "men lyset skal røre mig hele tiden vis jeg skal være ond vis der er noget tidspunkt hvor månen bliver skygget får jeg mit eget sind men forbliver i ulveform" sagde han roligt med et smil "så for det meste skjuler jeg mig et mørkt sted" han så hende roligt i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: