City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 9 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 22 Feb 2011, 13:53

Haylin kiggede på ham, hun var bange for at miste ham. ''jeg vil ikke miste dig skat'' sagde hun med et smil på sine læber, hun hev i hans trøje da hun var så bange for at han pludslig forsvadt fra hendes liv. det måtte han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 22 Feb 2011, 21:31

Han så på hende fortsat "jeg elsker osse dig" hviskede han roligt "men jeg vil ikke forlade dig bare rolig jeg vil altid være her for dig" hviskede han roligt mens han fortsat så smilende på hende "kun dig og mig" hviskede han roligt "jeg skal nok få dig fri"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyOns 23 Feb 2011, 17:52

Haylin kiggede på ham, hun tog hans hånd håndte den mod sit hjerte. ''hvis det havde banket havde det banket for dig og ingen anden skat'' sagde hun stille og kyssede ham, hun lændte sig ind til sig tog og placrede sine læber mod hans og kyssede dem og lod tungen kære ind i hans mund, ''du mit liv'' sagde hun til ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyLør 26 Feb 2011, 21:37

Han smilede mens han blidt modtog hendes læber med sine egne og hendes tunge med hans egen mens han hviskede "det er du osse" mens han nød kysset og fortsatte det lidt heftigere og frækkere bare for sjov mens han pressede sig mere ind mod hende og nød det sindssygt meget "og mit hjerte banker kun ene og alene for dig"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptySøn 27 Feb 2011, 18:21

Haylin smilte til ham hun nød deres kys virkelig meget, hendes tanker var kun på ham hun elskede ham mere end alt andet i hele denne verden, hun lod sine hænder komme om til hans nakke og filtre sig ind i hans hår og smilte bare,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 12:49

Han kyssede hende blidt videre før han slap hendes læber "hva skat? Skal du på arbejde idag" spurgte han roligt vis hun ikke skulle ville han invitere hende i biografen altså en ordenlig date bare hende og ham ingen andre en dejlig dag som han kunne nyde
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 12:54

Haylin kiggede på ham og tjækkede sin vagt plan, ''hmm... ikke så vidt jeg kan se skat hvorfor det?'' spurte hun ham og tog hans hånd ind i sin og smilte mod ham hun grinte, hun lænte sig ind til ham i et dejlig blodt kram hun savnede at mærke hans dejlige arme om sin kolde krop.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:02

Han smilede og lagde armene om hende osse "hvad så med at smutte i biografen" spurgte han roligt med et stort smil og nussede hendes ryg mens han mærkede kulden fra hende det var det som sikrede ham at han elskede hende han ville hellere mærke hendes døde kulde fra kroppen end 1000 kvinders varme kroppe mod ham han elskede hendes kulde NÆSTEN ligeså meget som han elskede hende men osse kun næsten
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:05

haylin smilte til ham og kyssede ham og lod sin tunge kigge ind til hans og mærkede den, ''det vil jeg gerne men hvad hvis de der, der er efter dig ser os sammen som du sagde de vil burge mig for at få dig frem'' sagde hun og kiggede ned i jorden,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:11

Han så på hende roligt "jeg bekymre mig for meget men ja det rigtig og jeg har osse en løsning på det jeg smutter hjem til dig på min egen særlige måde mens du går roligt hjem vi mødes hjemme hos dig og bestiller 2 billetter på nettet du får den ene og går af sted mens jeg smutter et andet sted hen så vi ligner et tilfældighed som ender med at sidde ved siden af hinanden" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:15

hun kiggede på ham med et smil og væltede ham ned i sin sovesofa. hun kyssede ham på halsen også op på munden. ''jeg elsker dig virkelig højt skat'' sagde hun stille med et smil og bed ham let i øret og kiggede ham i øjnene. ''det helt i orden med mig'' sagd ehun stille
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:25

Han smilede stort "jeg elsker virkelig osse dig min elskede super dejlige og blide Haylin" hviskede han stort og kyssede hende blidt på kinden "skal vi så gøre det nu eller skal vi lige hygge os lidt mere" hviskede han og tog hende på røven med et frækt smil
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:29

hun smilte mod ham og strittede med sin flotte røv. ''du kan bare ikke lade min røv være og ved du hvad'' sagde hun og lidt efter smilede hun frækt til ham. ''jeg kan lide det'' sagde hun og kyssede hans hals og tog sine hænder op under hans trøje.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:32

Han grinte og nussede hendes røv "den er bare så perfekt og stram og flot" hviskede han roligt og smækkede den blidt mens han så på hende med et stort og kærligt smil "desuden har min hånd sit eget liv specielt når det gælder din røv" hviskede han stort og smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:37

haylin smilte mod ham og tog sin hånd bag hans hovede og kyssede ham, ''du fantastisk skat'' sagde han stille til ham. hun var glad for ham hun elskede ham mere end hun havde elsket nogle før. hun holdte fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:51

Han smilede roligt og nussede hendes røv roligt videre med et stort smil "jeg elsker dig Haylin jeg har aldrig elsket nogle så meget som jeg elsker dig du mit liv mit lys i mørket mit eneste mål er at gøre dig glad" hviskede han smilende og nussede hendes røv videre
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 13:53

haylin smilte og lagde sig oven på ham og kyssede ham på kinden, ''i lige måde skat'' sagde hun og tog fat i hans hånd og holdte dem om hende, hun tog fat i hans nakke og kyssede ham hrådt på munden og kunne ikke lade ham være.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:04

//Kan ikk huske har de tøj på?
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:05

//ja//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:24

Han smilede stort mens han langsomt tog tøjet af hende og kyssede hende heftigt tilbage "jeg elsker dig Haylin mere end der er stjerner på himlen en stjerneklar nat" hviskede han og sukkede "jeg vil ikke ha du rejser fra mig til Jaster" sukkede han trist
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:32

haylin kiggede på ham og holdte om ham. ''jeg vil heller ikke rejse fra dig jeg elsker dig. og vil ikke miste dig'' sagde hun stille og kyssede ham, hun tog fat i hans hovede og snavede ham og lukkede øjnene i nydelse og smilte stille, hun så ham hurtigt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:52

Han sukkede "måske kan han snakkes til fornuft" sagde han roligt og så hende i øjnene lidt før han tog det sidste af hendes tøj af og løftede hende lidt op med sin ene hånd som var blevet grå for formålet og åbnede sine bukser og tog sin lem frem og smilede og lagde hende over ham igen
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 14:55

hun smilte mod ham og præssede sig selv ned over hans stive lem, hun stønnede, imens hun kørte op og ned over den. hun smilte mod ham og tog sin ene hånd og filtrede den ind i hans dejlige lyse hår. ''jeg elsker dig'' stønnede hun mod hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 15:08

Han tog hende på røven overrasket over at hun var så fræk han syntes det var utrolig dejligt hun havde jo for kun 12 timer siden været skrækslagen over for sex og se dem nu han havde intet gjort andet end lægge op til det og nu var hun igang med en heftig omgang sex og han elskede det "jeg elsker virkelig osse dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 EmptyTirs 01 Mar 2011, 15:12

hun nød hvad han gjorder, hun slikkede ham på halsen og nød hans tilstedeværelse og at han var hendes, hun tog fat om ham og rullede rundt så hun lå neders, ''din tur skat'' sagde hun stille med et smil mod ham og klaskede ham på røven.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 9 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: