City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Shurican
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Cecillie
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Zann
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Namine
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Aiko
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Amber
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Haylin
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Melody
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2votin10En ret så hård dag //Zann// - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En ret så hård dag //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:48

Han grinte "helt alene kommer vi ikke til at være før vi kommer hjem igen" sagde han roligt før han løftede en finger "vent jeg har en ide" han åbnede døren og snakkede kort med hans før han gik ind igen "sådan så er vi sikre" sagde han roligt "du ved før jeg var slavehandler var jeg player det kan Hans stadig huske og nogle gange var det indlagte her som jeg spillede sød over for og så havde det sjovt med Hans dækker mig altid" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 18:56

uhn kiggede på ham og så væk. hun ville faktisk ikke høre mere om hans fortid, det virkede bare dårliger og dårliger på hendes beslutning om et forhold med ham, ''skat er du ikke sød at stoppe med at tale om alt det her'' spurte hun, ''ellers kommer eg bare i tvivl om det er en god idé selv om jeg elsker dig'' sagde hun kiggede ned i sit skød og bed sig i læben,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:02

Han gik hen og satte sig ved siden af hende "hør skat vil du vide hvad der skete siden jeg stoppede" spurgte han roligt "det er 2 måneder siden jeg stoppede fordi jeg følte mig ensom jeg ville dø faktisk indtil jeg mødte dig jeg elsker dig Haylin går du fra mig så bliver jeg vanvittig og begår selvmord" han sukkede svagt og rejste sig op "men du har sikkert ret det nok ikke en god idé" sagde han "selvom jeg elsker dig"
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:06

hun tog fat i ham hev ham rund så han lå nederst og hun lå oven på ham, ''lov mig du aldrig begår selvmord jeg elsker dig for højt til at lade dig gøre det'' sagde hun noget af hendes hår hang ned mod hans ansigtig hun ville bare ikke have der skete noget med ham, hun ville ikke lade det ske. hun præssede sine læber stille mod hans og lod deres kys vare i en del minuter.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:12

Han nød det meget og smilede "det lover jeg" hviskede han igennem kysset mens han fortsatte det og lagde armene om hende "så længe du lover at vi kan skubbe til din grænse" hviskede han roligt igennem kysset osse men så blev han lidt pinlig berørt hans lem var en smule stiv
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:20

hun grinte hun mærkede hans lem gennem hans bukser og gennem hendes hotpans, hun gik ned til hans bukser og åbnede dem, trak dem lidt ned, trak hans underbukser ned og tog fat stille om hans stive lem og så på ham, ''må jeg?'' spurte hun, hun håbede lidt på han gav hende lov til at sutte hans lem det var langt over hendes granse men hun beklagede sig ikke det var nok på grund af den bilulykke der lige have været,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:25

Han så undrende på hende "er du helt okay" spurgte han roligt med et smil "men ja selvfølgelig" sagde han roligt og lænede sig tilbage for at nyde det mens han smilede og ventede på at mærke det snarrest medmindre hun ikke ville alligevel så var han glad alligevel
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:32

hun var nød til at prøve og se om hun kunne. ''jeg skal prøve'' hviskede hun så lavt at næsten ingen kunne høre hende, hun proppede hans lem i munden på sig selv, hun begyndte at sutte hans dejlige lem, for første gang gennem 1200 år var det hende der ville, og ikke blev yvunget ligesom aster tvang hende til det. hun nød det faktisk, men hun kunne ikke få den længer end der til, hun tog hans lem ug og holdte sig for øjnene da hun ikke kunne mere. ''undskyld jeg ved godt du gerne vil jeg er bare ikke helt klar endnu'' sagde hun og kiggede på ham. gennem sine fingre,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:38

Han smilede "du bestemmer hvor meget du vil jeg er bare overrasket over at du allerede er kommet så langt her" han smilede "hvad med at tage vores tøj af og ligge os til at hvile os en smule for at se om du kan klare vi sover nøgne sammen" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:41

hun kiggede på ham, hun smilede et sødt smil til ham, ''det vil jeg gerne men jeg er ked af jeg ikke kan udfylde det helt endnu'' sagde hun og tog alt sit tøj af lagde sig ved siden af ham og kyssede ham på haalsen, ''du må aldrig forlade min side igen okay'' sagde hun og så ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:50

"kan du ikke lige hurtigt slippe mig så smider jeg mit tøj" hviskede han smilende og rejste sig op og tog sit tøjet af og lagde sig ned ved hende igen og lagde sig tæt ind til hende og nussede hendes side blidt med et roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:52

hun nød at hans var der hos hende, hun elskede ham og holdte sig tæt ind til ham, hun kunne mærke han havde stiivert på. ''skat du har stiver på'' grinede hun sødt, hun var ret ligeglad hun var jo ikke jomfru så det gik hende ikke på og hun håbede hun kunne ligge sammen med ham og sove selv om de var nøgne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 19:56

Han nikkede smilende og lukkede øjnene blidt "sov godt skat" hviskede han roligt og nussede hende blidt "ven dig rundt så vi kan ligge i ske" hviskede han smilende han elskede at ligge i ske det var hans ynglings stilling og han elskede hende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:03

''godnat elskede Zann'' sagde hun og kyssede ham på munden hurtigt. ''jamen så kan jeg jo ikke se din kønne ansigtig'' sagde hun og lod sine fingre køre over hans dejlige maskuline hals, hun ville endelig gerne bide den men holdte sin trang i sig, hun kigggede op i hans dejlige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:09

"ja men jeg kan se du trænger fra at bide mig vis du vender dig om kan du ikke trænge efter at bide min hals" sagde han roligt med et smil mens han ventede på hun kunne se logikken på det mens han ventede på at hun valgte om hun fortsat ville vende sig eller ej
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:15

hun kigggede på ham med et smil på sine læber, hun holdte af ham, hun vendte sin krop om og lage sig til at sove i hans arme, hun elskede ham jo virkelig højt, *han er dejlig som ingen anden, hendes hænder var plasert under hendes hovede, ''godnat min elskede Zann'' hviskede hun så kun han kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:21

Han smilede "godnat min elskede skatter" hviskede han og nussede hendes mave blidt *Hun er så utrolig jeg vil bare være sammen med hende* han nussede sig mere ind til hende og nussede hende blidt videre og kyssede hendes baghoved og lagde sig helt ind til hendes ryg selvom den var kold kunne han rigtig godt li det
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:27

hun var helt vildt træt og faldt i en svag døsen og tænkte på Zann hendes drøm var om ham, at de levede rasten af deres liv sammen, nok ville hun have børn efter noget tid men e kunne de ikke da hendes organer jo var døde. hun smilte i søvn og vågnede men han sov stadig hun lå bare og mærkede hans varme hud mod sin, deres kroppe blev tætter og tætter sammen, da det var morgen vågnede han da hun lå og kiggede på ham, hun havde været våågen siden kl 02:22 om natten og kl var 11.22 nu. hun smilede af ham
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:32

Zann vågnede langsomt og blidt og åbnede blidt øjnene før han pludselig så hun kiggede på ham "wow skat" hviskede han "hvor længe har du været vågen" spurgte han undrende mens han smilende så på hende med et blidt og roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 20:36

hun smilte til ham og kyssede ham på kinden. ''siden kl 02:22 inat'' sagde hun rejste sig satte sig lange brune hår op i en knude og tog sit tøj på hun var rask og klar til at tage hjem igen men hun tænkte dog på hvad nat det var i nat, ''skat vi må heller pakke forsyninger til i nat'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptySøn 16 Jan 2011, 22:10

Han smilede og rejste sig op og lagde armene om hende bagfra og kyssede hendes nakke "det har været mit livs bedste nat" hviskede han "kun fordi jeg sov sammen med dig" hviskede han og kyssede hendes nakke blidt "jeg elsker dig Haylin" hviskede han "og ja det må vi hellere" han smilede og slap hende og tog en taske frem som hans egen læge havde lagt ind midt om natten mens de begge sov og han skiftede til det der var derinde og underligt som det var lå der osse noget pige tøj som lægen havde lagt ind for sjov

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Lrg1

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Really-Cool-Club-Clothes
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyMan 17 Jan 2011, 07:04

hun kiggede på ham med et smil og lyn hurtigt havede hun skiftet til det tøj der var i tasken og stod foran ham og smilte til ham, ''kan du lide det'' spurte hun ham med et smil på sine læber, hun lod sine hænder vise sin krop lidt mere der.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyMan 17 Jan 2011, 13:59

Han lagde armene om hende blidt og smilede "om jeg kan" hviskede han og nussede hendes ryg blidt "lysende flot" hviskede han roligt og kyssede hendes nakke blidt "jeg elsker noget frækt tøj og det der er en smule frækt" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyMan 17 Jan 2011, 14:06

hun kiggede på ham, og lænede sig ind til ham, ''skat... ikke endnu'' sagde hun, og kyssede ham på munden, ''jeg vil prøve at skubbe mine græner imorgen fordi jeg skal klare en hel masse idag, ''sagde hun gik hen til døren og ud hun skulle lige besøge en på hospitalet, hun var væk i godt og vel 30 minuter så kom hun tilbage og havde nogle lidt sexede blod pletter på hendes mave hun tog hans hånd og gik hjem sammen med ham og kkyssede hans kind og gik ud i køkkenet, ''SKAT ER DU SULTEN'' spurte hun ham ude fra køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 EmptyMan 17 Jan 2011, 14:10

Han smilede roligt og fulgte med hende da hun kom igen "sexede blodpletter" hviskede han roligt ind i hendes øre mens de gik hjem da de kom hjem satte han sig ved bordet og smilede "JA TAK SKAT MEN HELST NOGET RØDT KØD OG GEM NOGET TIL I AFTEN" råbte han tilbage og smilede stort før hans hud blev grå og hans krop blev mere ulveagtig

Kig på profil for at se hvordan han så ud
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ret så hård dag //Zann//   En ret så hård dag //Zann// - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En ret så hård dag //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Just looking around-Zann
» huh HJÆLP.... //Zann//
» En tur på klubben //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: