City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Shurican
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Cecillie
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Zann
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
sakref morladin
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Namine
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Aiko
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Amber
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Haylin
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Melody
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Blodtørsten er stor-- Zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 16:05

Han smilede ondt og fandt 2 nåle frem og tog fat i hendes bryst og stak den ene nål igennem hendes nips og den anden igennem hendes andet brysts nips og begyndte at rykke hurtigt og hårdt i hende og rev i hende videre mens hans negle blev en smule længere og skarper som ulvenegle
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 16:20

Hun knyttede sine hænder endnu mere sammen, havde hun været menneske var hendes knoer blevet helt hvide, men nu var jo hvid fordi hun var vampyr. Hun betragtede ham da han fandt nålene frem. Hun kunne snart ikke blive ved med at kæmpe, det bare et spørgsmål om tid før hun ville give efter. Hun havde aldrig i sit lange liv, haft det så mærklig som hun hadede nu. Hun hadede varulve, men Zann? Hun kunne ikke finde ud af hvad hun mente om zann.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 16:28

Zann smilede ondt og så på hende før han tog sin lem ud af hende og fandt en kanyle frem og gik ned på knæ og stak hendes underlig og sprøjtede en væske ind i hende som gjorde hende liderlig mere end hun var nu så meget at hun ville tigge efter at blive berørt og det var en slags tortur han var god til at få dem til at tigge meget og alligevel skuffe dem han syntes altid det var så sjovt at gøre
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 16:57

Hun vred sig da hun fik øje på kanaylen, " nej" mumlede hun, men forsent han havde allerede stukket hende. Hun mærkede hvordan hendes krop måtte have ham. Hun hvæssede svagt over at lysten var blevet så stor. Hun hev svagt i lænkerne for komme fri, men det virkede ikke og til sidst betragtede hun ham, hendes før så målrettet blik var blevet skiftet ud med et blik som sagde alt. Hun måtte have ham og det skulle være nu " Kn*p mig hårdt" sagde hun bedende. Og mærkede hvordan lysten til zann styrrede hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 18:02

Han smilede og lagde sin hånd på hendes mave og stak neglene en smule ind i hendes hud og rev hende ned af maven langsomt mod hendes underliv men lige før han rørte fjernede han hånden og grinte "kom så sig det frækkere vis du kan" han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 18:13

hun bed tænderne hårdt sammen, hun var ikke vant til at skulle bede hun betragtede ham. Hun vendte hovdet en smule væk for ikke at se på ham, hun rev endnu en gang i kæderne. Hun følte sig fanget hvilken hun også var. Hun ville endda gå så langt at hvis hun kom slap ud ville hun selv tage det hun ville have. Hun sled mere i lænkerne. " jeg vil " sagde hun og stirrede på ham, men hun sagde ikke mere. Hun kunne mærke at hendes krop skreg efter ham. Og sled mere i lænkerne. Hun stønnede svagt idet hunn mærkede hans negle
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 18:22

Han smilede roligt "du vil hvad" hviskede han roligt og tog hende på underlivet blidt med et ondt smil "sig det vis du siger det frækt nok slipper jeg dig fri så du osse kan have lidt sjov" hviskede han og gik helt hen til hende og kyssede hende blidt og bed fat i hendes underlæbe og lyttede
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 18:35

Hun fnøs kort, da stød røg igemmen hendes krop, da han rørte hendes underliv, hun nægtede bede, hun ville ikke synke så dybt. hun skulede til idet han bed hende i læben, men hun lod villigt gøre hvad han havde løst til, men hun stadigt rimlig heftigt i lænkerne. Hun stønnede svagt ind i hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 18:37

Han smilede ondt og smækkede hendes underliv med et højt klask "kom så sig det" hviskede han roligt og hev i hendes underlæbe så det osse gjorde en smule ondt der mens han ventede på at høre det "kom så sig det" hviskede han og smækkede hende igen
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 18:52

Hun gispede svagt idet hun mærkede smerten i hendes læbe, hun prøvede på flyttede sit hoved endnu en gang " som regel beder jeg ikke" svarede hun hvæssende hun rev ikke i lænkerne mere det var ligesomt nytteløs, hun ville ikke bede det lagde ikke i hendes natur " jeg tar bare det jeg vil havde" svarede hun koldt, hun mærkede hvordan hendes krop bedte hende om at adlyde gøre som han sagde, men hendes hjerne nægtede. Hun var meget stolt ville ikke komme krypende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 19:35

Han tog tre nåle mere frem og stak hver af hendes nips og sprøjtede det ind før han tog den sidste og stak hendes underliv igen mens han smilede ondt "og så har jeg en til vis det skulle være" sagde han og smilede roligt og så på hendes øre for at tjekke om hun havde ørering eller i det mindste huler til det
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 19:47

Hun skulede svagt til ham, idet han fandt flere af disse nåle. Hun hvæssede og sprællede som fisk, hun ville for alt verden ikke stikkes mere og havde hvad nu end var han sprøjtede ind i hende. " hvad har du gang i?" spurgte hun vredt og nægtede simpelhen at finde sig i det mere " og hvad er det du spørjter mig med?" spurgte hun og blev rasende. Idet han fik spørjtet mere af det stads ind sig gav hun op, hendes krop skreg efter ham og hans nærvær hun tænkte kort på hvad hun skulle sige. Hun begyndte at give efter for sin krops pres.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 19:56

Han smilede roligt og så på hende roligt "en salve som skaber liderlighed der hvor man bliver stukket" han tog den sidste nål op "men det virker kun på piger" han smilede roligt og lagde den sidste nål væk "kom så sig det og hids dig ned jeg stikker dig ikke mere men du sagde jo du kunne li smerte" smilede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 20:24

Det kunne hun også og det gjorde ikke ondt, men hun kunne ikke lide at han havde brugt den salve på hende. Hun fnøs kort ligenu ville hun ønske at hun ikke havde mødt ham. Men det var forsent og selvfølgelig kunne salven kun virke på piger. " jamen jeg havde ikke regnet med at du ville bruge salven" bed hun ham af hun. Hun ville gerne ud af de lænker, hun tænkte stadig på hvad hun skulle sige, men der var stadig intet i hendes hoved. " Jeg vil gerne ha' dig inde i mig" sagde hun og hendes stemme mørk, ikke kold, men mørk og flydende hun håbede det ville virke så hun kunne komme fri. Hun smilede frækt og ville hvis hendes arme havde været frie, ligge den ene hånd på hans bryst og køre hen over hans krop, ned til hans p*k. Hun vendte sit blik, hun følte sig meget laverståne hun hadede at bede. Hun plejede at tage det hun ville have og dette her var så uvant for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 20:30

Han smilede roligt "sådan ja" hviskede han "men du skal love en ting mere" han smilede roligt "du skal ikke lade dit raseri bestemme forstået slave" hviskede han smilende og bandt hende fri fra lænkerne og så på hende smilende "kom så vis mig hvad du kan" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 20:39

Hun nikkede og ventede til han ville få disse lænker af hende, hun gned kort sine håndled da hun var kommet fri. Hun betragtede ham kort imens hun talte til ti inde i hovdet. Hun gik hen til ham og begyndte at kysse ham en smule grådigt imens hun lod sine hænder glide ned af hans krop hun tog forsigtigt om den og gned en smule forsigtigt i starten, men et stykke tid begyndte hun gnide hurtigere og hårde. Nu skulle han få betalt, at han nogensinde havde brugt den salve på hende. Hun mærkede hvordan lysten til ham blev større.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 20:46

Han smilede roligt og nød det faktisk mens han satte sig ned på sengen og mærkede det og så så på hende "pas nu på Amber" sagde han roligt "det kan jo ende med at jeg bruger min magt over dig fordi jeg er jo din mester" sagde han smilende "husk jeg er din herre og mester" hviskede han smilende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 20:57

Det irrterede hende at han havde den from for magt over hende, men hun begyndte efter hans advarelse at gøre det en smule blidre " selvfølgelig Herre" sagde hun meget irrteret. men der var ikke noget at gøre, hun havde jo selv ladet ham være så tæt at han kunne bide hende. så på den måde havde hun selv været skyld i det. hun satte sig ned på hug foran hans p*k og gav sig til lege med den hun lod sin kolde tunge glide ned af den, hun beundrede størrelsen det var den største hun nogensinde havde set og det sagde ikke så lidt. imens hun lod tungen glide hen over den begyndt hun køre sine hænder mere forsigt og lod den ene hånd støtte sig så hun ikke faldte nogen steder.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 21:22

Han smilede roligt og så på dildoen som stadig bevægede sig hårdt i hendes røv "vent lidt" sagde han og gav hende et mintpastil "sut på den først" der var en legende om at vis man suttede på en mintpastil ville ens røv blive strammere så hun kunne mærke dildoen hårdere i hende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 21:32

Hun tog hans mintpastil og kneb øjene sammen, hun overvejede om skulle gøre hun putte den i munden, hun vendte den lidt i hænderne, vidste ikke om hun ville. hun stoppede op og satte stadig på hug, men længere væk for hans P*k og kiggede på pastillen hun havde ikke lyst til spise den, men hun vidste der kunne chance for at Zann ville bruge hans magt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 21:46

"hvad er der i vejen er du ved at blive blød" spurgte han roligt "vi kan osse godt have blid sex vis det er det du vil" sagde han smilende og han var tæt på at knække hende knække hendes onde side så tæt på at han næsten kunne mærke det han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 21:54

Hun var langt fra knækket og idet han begyndte snakke til hende skulede hun til ham hun var ihvertfald ikke ved blive blød, hun blottede svagt sine spidse hjørnetænder " fint så tager jeg den" sagde hun koldt puttede den munden. Hun måtte bruge alle sin kræfter på ikke springe på ham, hvilket heller ikke ville hjælpe synderligt maget da han kunne stoppe hende. Hun fnøs kort. " hvis du siger det igen så bider jeg din tunge af" sagde hun truende hun knyttede svagt sin hænder. hun trak vejret små kort stød, hun havde lovet ham ikke lade hendes vrede styrre hende og hun ville ikke spændes fast igen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 21:58

Han smilede roligt "fortsæt min slave" sagde han roligt og så på hende roligt mens han ventede på minten virkede i hendes røv og han smilede stadig meget "er du forresten stadig sammen med din elskede Jaster" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:06

Hun betragtede ham kort det var lang tid siden hun havde set ham, hun knyttede svagt sin hænder før hun begyndte gå han imod ham. Hendes skridt var meget små og det tog noget tid før hun var henne ved og satte sig atter på hug foran ham. " hvad rager det dig" sagde hun koldt før hun vendte sin opmærksomhed imod hans P'K hun begyndte igen med sin legen idet hun spærrede sin øjne op da mærkede dildoen, og skar overrasket en grimasse, det var derfor han ville havde hun skulle have den.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:11

Han smilede og tog fat i hendes hår og pressede hende over hans store lem og så langt ned han kunne få hende ned mens han frækt smilede "du kan ikke sige andet end at du nyder det en smule jeg mener det her er jo hvad du bedst kan li" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Blodtørsten er stor-- Zann
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Uh! En stor stjerne! Nej det er månen...Nåårh..Kayro//
» En ret så hård dag //Zann//
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: